Heeft zelf UitStraling hier niet eens een gevatte opmerking op gemaaktquote:
Nergens last vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg wel meteen een partij baggersuggesties op youtube.
Kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft zelf UitStraling hier niet eens een gevatte opmerking op gemaakt#teleurgesteld
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft zelf UitStraling hier niet eens een gevatte opmerking op gemaakt#teleurgesteld
Oefquote:
Oh fantastisch ja. Slayer zit er in wel meerdere. Deze vind ik zoooo tof gedaanquote:
Dit soort mensen ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/60Minutes9/videos/453520905548295/?t=17
De Wajong/uitkering druipt er wel vanaf jaquote:
Ik vermaak me nu met deze:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh fantastisch ja. Slayer zit er in wel meerdere. Deze vind ik zoooo tof gedaan![]()
Christmas rapequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh fantastisch ja. Slayer zit er in wel meerdere. Deze vind ik zoooo tof gedaan![]()
Heerlijkquote:
Ok, andere met dezelfde groepjes dan.quote:
Helemaal mee eensquote:
quote:
Da's balen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Zaagsel besteld, leveren ze de verkeerdeZijn balen van 20 kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon 1 zon baal in de kooi leggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Kunnen ze wel even vooruit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
De hoeveelheid is het probleem niet, want ik bestel altijd balen van 20 kilo, maar ben deze keer blij dat ze het niet naar boven hadden gesleeptquote:
Geinig foutje zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hoeveelheid is het probleem niet, want ik bestel altijd balen van 20 kilo, maar ben deze keer blij dat ze het niet naar boven hadden gesleeptIk heb die hele bezorger ook niet gezien, ze hebben het beneden neergelegd en zijn weer weggegaan, heb ook geen factuur gekregen. Anders had ik er meteen wat van gezegd.
Bij Buda ook niet zo:quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Buda ook niet zo:
48 Ede
47 Dordrecht
En zelfs bij mij nu boven de 10+
12 Moerdijk
409 Den Haagquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme en dan gaat de extended cut van The Shining draaien. Kutzooi.
Fix zo'n klipje die ze bij de kapper gebruiken, dan hoeft je mondkapje niet meer over je oren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Pff piercing in mijn oor is echt helemaal geīrriteerd aan het raken door mijn mondkapje.Elastiek komt steeds boven of onder het balletje aan de achterkant.
Clipje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Fix zo'n klipje die ze bij de kapper gebruiken, dan hoeft je mondkapje niet meer over je oren.
Een paard in Ede moet het nu doen met cavia-porties.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een paard in Ede moet het nu doen met cavia-porties.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Clipje?
Maar oorelastiekjes aan elkaar vastbinden ipv achter je oren is wel een idee als ze je oren irriteren ja.
Ik kan me er vooral even geen beeld bij vormen wat voor clipje je bedoelt.quote:
Of gewoon een kek gasmasker opzetten, Fallout stijlquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Clipje?
Maar oorelastiekjes aan elkaar vastbinden ipv achter je oren is wel een idee als ze je oren irriteren ja.
Pestmasker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een kek gasmasker opzetten, Fallout stijl
Falloutquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een kek gasmasker opzetten, Fallout stijl
quote:
Ja ik kreeg gister zo'n klein ding waaraan ze beide uiteinden van het mondmasker vastmaakt achter mijn hoofd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me er vooral even geen beeld bij vormen wat voor clipje je bedoelt.
Alleen de fout overnemen ging me te ver.
Nee gewoon zo eentjequote:
Nah, dan ben ik meer van de eckte oldschool.quote:
Krijg nu wel zin om het te spelen, alleen zo matig dat 76 online multiplayer only is, daar doe ik niet aanquote:
4 uurtjes? Na die 4 uurtjes koelt het juist sneller af..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het koud maar ik vind het ook zonde om verwarming voor die 4 uurtjes aan te zetten. #gierig
Dan trek je een trui aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het koud maar ik vind het ook zonde om verwarming voor die 4 uurtjes aan te zetten. #gierig
Maar dan ben ik toch niet meer thuis dus boeiend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
4 uurtjes? Na die 4 uurtjes koelt het juist sneller af..
Vandaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan ben ik toch niet meer thuis dus boeiend.
Die vind ik evengoed nog best vermakelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg nu wel zin om het te spelen, alleen zo matig dat 76 online multiplayer only is, daar doe ik niet aan
Ja ik heb gewoon geen zin om speciaal ook nog PS+ te moeten aanschaffen om het überhaupt te kunnen spelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vind ik evengoed nog best vermakelijk.
heb zin om je neer te knuppelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon geen zin om special ook nog PS+ te moeten aanschaffen om het überhaupt te kunnen spelen
Wat een liefde.quote:
Ja had je je PS niet weg moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
LTVDK en ik knuppelde elkaar altijd neer in gta online
Geen idee wat het isquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit logo deed iedereen sidderen van angst
Miami VleermICE?quote:
hoe laat ga je eten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:01 schreef Karzai het volgende:
ik heb speklapjes gemarineerd, vanavond grillen
Go west!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geef het op voor vandaag. Huiswaarts!
Helemaal nietquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal nietdat roze was voor jou en het turqoise voor mij
Uhuh 'chillen'quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Ja wel zin in.Eigenlijk altijd wel maar nu nog meer want vorige keer was ik ziek en was ik niet gezellig.
quote:
Deed hij ook wel hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
Naja moet je vriendje een beetje voor je zorgen
Een gevalletje 'hersenscheet attack'quote:
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een gevalletje 'hersenscheet attack'
Van Halenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:44 schreef Karzai het volgende:
ik wil een muziekje opzetten maar weet niet wat voor
Hup hup, door bikkelen jij! Mijn stufi moet nog betaald worden!quote:
Ik ben nog moe van gisteravondquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hup hup, door bikkelen jij! Mijn stufi moet nog betaald worden!
Man man manquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:48 schreef Justin_Case het volgende:
I
[..]
Ik ben nog moe van gisteravond
Opa verteltquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet meer de jongste
yes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
als in Rage against Machine??![]()
quote:
Maar ook echt. Als je het niet eens een kwartiertje vol houd zonder uitgeput te zijn, hoe moet dat dan in het weekend?quote:
Ja dan lukt 20 minuten welquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ook echt. Als je het niet eens een kwartiertje vol houd zonder uitgeput te zijn, hoe moet dat dan in het weekend?
Godsamme die enige blikjes die ik koop kosten 33 cent en dan komt er even 15 cent bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Irritant maar zit wat in
https://www.ad.nl/politie(...)an-15-cent~afdd118a/
Ik druk die altijd plat met mijn biceps, dat plezier is me die 15 cent wel waard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godsamme die enige blikjes die ik koop kosten 33 cent en dan komt er even 15 cent bij.
Ik ben echt klaar met alles.
ja dat zie je in berlijn heel erg. Mensen die flesjes en blikjes zoekenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:19 schreef Karzai het volgende:
Verdienen de daklozen ook wat met het verzamelen van blikjes
Berlijn is echt een soort Lowlands.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zie je in berlijn heel erg. Mensen die flesjes en blikjes zoeken
Niet alleen daar hoor. Dortmund ook etc.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
prima toch, wordt de stad schoon gehoudenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Canada ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt zo. Merendeel is echt brandschoon gewoon. Staan soms ook winkelkarretjes vol statiegeld blikjes etc naast een weg of voetpad en niks op de grond. De zwerver is er blij meequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
prima toch, wordt de stad schoon gehouden
Die vond ik vroeger altijd fantastisch als we op vakantie waren in Frankrijk, toen ze ook in Nederland te koop kwamen vond ik ze niet zo boeiend meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Kwam er laatst achter dat BN koekjes weer worden verkocht.Dus dat heb ik sowieso in de kast liggen.
Lik mn ballen hier heb je 50centquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Zag vorige week een jonge jongen in vuilnisbakken graven en toen hij mij zag schaamde hij zich en ik op mijn beurt ook omdat ik net in mijn auto stapte en iets trof me daarin, heb hem best veel geld gegeven, hij zal nu wel met een overdosis ergens liggen rotten
Verkeerde SC Haags.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lik mn ballen hier heb je 50cent
Oh irritant, dat zeldzame beetje frisdrank dat ik drink neem ik altijd uit blikjes omdat je een fles niet even een maand in de koelkast kan laten staan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Irritant maar zit wat in
https://www.ad.nl/politie(...)an-15-cent~afdd118a/
Tenminste iemand hier die ze kent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger altijd fantastisch als we op vakantie waren in Frankrijk, toen ze ook in Nederland te koop kwamen vond ik ze niet zo boeiend meer.
Laatste keer dat ik ze heb gekocht was denk ik toen ik een keer in een Belgische supermarkt was. Wel de aardbei variant, die is het lekkerste.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tenminste iemand hier die ze kent.
Café Noir was vroeger echt een genot, tegenwoordig smaakt dat echt nergens meer naarquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken werkelijk geen enkel koekje waar ik blij van zou worden, droge toelie.
slechte dag gehad vandaag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken werkelijk geen enkel koekje waar ik blij van zou worden, droge toelie.
Lekker beetje in je handdoek staan te zingenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:38 schreef Karzai het volgende:
cd afgelopen, Verder met deep purple
hush hush
neequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
raken jullie ook altijd zo vol van thee?
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Of gewoon lekker vroeg onder de dekens gaan liggen met een reep chocola, een romcom en lekker potje janken!quote:
Jou kennende eet je de theepot ook op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
en de mokquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jou kennende eet je de theepot ook op.
Bitterbal bij NASA, huh dacht dat we drie Space Shuttles hadden in plaats van twee, nou die ranke dame daar had honger.quote:
Die vliegt dan wel alle kanten op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:48 schreef Karzai het volgende:
Voordeel is dat ze in de ruimte geen tomatensoep over iemand heen kan gooien, ja slurp maar op!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal bij NASA, huh dacht dat we drie Space Shuttles hadden in plaats van twee, nou die ranke dame daar had honger.
een stokstaartje is wel een snack eigenlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Mamma vorige week waren er toch meer dan dertig stokstaartjes in diergaarde Blijdorp?
Ja maar dat was voordat bitterbal langs kwam.
Stokje als handvat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een stokstaartje is wel een snack eigenlijk
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een stokstaartje is wel een snack eigenlijk
Eekhoorntjes, daar knipten we altijd de staart vanaf als ze platgereden en uit elkaar gespat op het wegdek lagen.quote:
monsterquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eekhoorntjes, daar knipten we altijd de staart vanaf als ze platgereden en uit elkaar gespat op het wegdek lagen.
Chinezen waarschijnlijk wel.quote:
Beetje vreemd dat jij het dan deed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat deed iedere normale jongen vroeger.
en die stopte je dan in je hoedje, nah ik vind het verwerpelijk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eekhoorntjes, daar knipten we altijd de staart vanaf als ze platgereden en uit elkaar gespat op het wegdek lagen.
Nee die hing je aan je fietsje, was stoer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
en die stopte je dan in je hoedje, nah ik vind het verwerpelijk!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die hing je aan je fietsje, was stoer.
Trek je dan een rokje aan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zal jou es aan mijn bitterbrommer hangen
Jij kunt mijn gedachten lezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je tijdens de sleeprit kans krijgt om er onder te kijken
Wel aan zijn benen vastbinden dan zodat die met zijn gezicht over het asfalt schraapt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sleep je met mijn super snelle snelheid van 33 km per uur over het asfalt
33 km per uur, tippel ik rustig op mijn gemakje mee en kijk neuriënd onder je rokje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sleep je met mijn super snelle snelheid van 33 km per uur over het asfalt
Dacht dat ik grof kon zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel aan zijn benen vastbinden dan zodat die met zijn gezicht over het asfalt schraapt.
neequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
33 km per uur, tippel ik rustig op mijn gemakje mee en kijk neuriënd onder je rokje.
af en toe een stoeprandje met zijn gebitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel aan zijn benen vastbinden dan zodat die met zijn gezicht over het asfalt schraapt.
klinkt als een pizzaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
uitstraling komt je wel ophalen in zijn maserati quatro porte, vind ik echt een auto voor hem
Je kunt beter zorgen dat het asfalt grof is, of even over een grindweggetje rijden.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt beter zorgen dat het asfalt grof is, of even over een grindweggetje rijden.
Oeh oudelullenbak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
uitstraling komt je wel ophalen in zijn maserati quatro porte, vind ik echt een auto voor hem
Mishandeling, mishandeling, ik zou het eerder omschrijven als 'toeristische rondrit die je meeneemt en van elk detail laat genieten'.quote:
Gewoon uit hun bek getrokken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah de cavias lieten wat over voor je?
ik moet ervoor naar de kroeg lopen, drink zelden sterke drankquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik nu ook, ik pak een halfje.
vinger kwijt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren gebeten toen ik hun haren knipte.
Waarom gooi je er niet eentje dood tegen de muur zodat de anderen het zien en voortaan lief tegen je doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren gebeten toen ik hun haren knipte.
Je bedoeld tegen de muur gegooid?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, was er op tijd bij. Beestje een flinke tik gegeven natuurlijk.
wat dan haags?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn dochter had vorige week een hele leuke grap over bloemkool
Groente die ontploft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder wrijving geen glans
Alleen in de keuken met een zeil eronder. Ze schijten en pissen echt waar ze zitten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef Karzai het volgende:
laat je ze ook wel eens los lopen in huis?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Groente die ontploft?Je kan wel zien wie haar vader isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedankt hčquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie haar vader is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |