Terwijl ik alleen maar op van die goedkope hard 2 get spelletjes stuitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij val jij op alles dat makkelijk te pakken is
Dat zeggen ze allemaal. Jij bent er ook één van de veelgehoorde "dat doe ik normaal anders nooit" zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Alleen op de allerbeste afters overkomt dit me in werkelijkheid.
Wow ik weet van niks. Ik ben kiid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben dus die ene kindertent aan het dmen maar welke staatsmongool is dat?
Naam en rugnummers aub.
Nee hoor ik ben een en al eerlijk en open. Geef niet zoveel neuk en maak het niet mooier dan het is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:07 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Jij bent er ook één van de veelgehoorde "dat doe ik normaal anders nooit" zeker?
And damn its ugly am I right?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:12 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een en al eerlijk en open. Geef niet zoveel neuk en maak het niet mooier dan het is.
Gaat heen dan.quote:
Jij ook vieze visser je wil gewoon snitchenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:amarantha wie is hij?
Kloontjes zijn niet toegestaan. Of speelt hier wat anders??????
Wat zit je nou te mauwen dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:amarantha wie is hij?
Kloontjes zijn niet toegestaan. Of speelt hier wat anders??????
Hij zaagt aan mn stoelpoten en is pas net nieuw hier.quote:
Wel serieuze shit als ik nu al zo'n bedreiging voor je vorm.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij zaagt aan mn stoelpoten en is pas net nieuw hier.
Dus ik vraag me af van wie dat een kloontje is.
Niet heel vreemd.
Het is maar een forumpje he.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wel serieuze shit als ik nu al zo'n bedreiging voor je vorm.
In je dromenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
@:stray_cat heeft altijd mijn back
We are legendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij zaagt aan mn stoelpoten en is pas net nieuw hier.
Dus ik vraag me af van wie dat een kloontje is.
Niet heel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |