Met hulp van de Zeeuwenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende: [..] die afrikanen zijn gehaald toch?
![]()
Ik zou het handiger vinden als ze het aantal infecties per 100.000 inwoners communiceren. 4000 zegt me niks als ik niet weet hoeveel mensen er in Italië wonen..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
17:10
Italië meldt 4458 nieuwe coronabesmettingen over de afgelopen 24 uur. Het is de eerste keer sinds 12 april dat de grens van 4000 nieuwe gevallen wordt gepasseerd.
In het Verenigd Koninkrijk zijn er 17.540 nieuwe coronabesmettingen bij gekomen. Een dag eerder ging het nog om 14.162 nieuwe gevallen.
Gewoon heel europa is weer het haasje
als het bewegende beeld was van het schip zag je ze onder dat zeil springenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je brengt nu een lading Ghanezen naar Poetin?
Tja, andere tijden..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoe trots je daar op moet zijn
Negers in bulkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je brengt nu een lading Ghanezen naar Poetin?
Waar zie jij een zeil?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het bewegende beeld was van het schip zag je ze onder dat zeil springen
Springen ook echtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het bewegende beeld was van het schip zag je ze onder dat zeil springen
Als je daar blauw in ziet ben je volgens mij aardig kleurendoofquote:
Frantic is als zeeuw negers naar putin aan het vervoeren op zijn schipquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
Dit gesprek over negers onder een groen zeil kan ik echt geen touw aan vastknopen
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
Dit gesprek over negers onder een groen zeil kan ik echt geen touw aan vastknopen
ik ook :pquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg ik moest hier zo hard om lachen
Het zouden zomaar Kanye west’s kunnen zijn als ze in zee zwommenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
zwartquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wist je dat de huid van ijsberen bruin is?
Gauw soepborden in hun onderlip doenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Zijn eigenlijk dus gewoon negerberen op de noordpool?
Gebruik jij toch niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
in make up van hema en douglas is asbest gevonden he
Gelukkig gebruik ik die niet..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
in make up van hema en douglas is asbest gevonden he
nou ja betekent niet dat het niet in andere merken zitquote:
Nouja fan fan...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg een mede pizza hawaii fanIk word er altijd om uitgelachen
Cockblock wel jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Was keertje bij de Librije met een vriendin, kregen we verrassingsmenu, vriendin was wat simpeltjes dus die lustte echt helemaal niets, hebben ze daar een pizza met ananas voor haar in de oven gegooid![]()
De ochtend erna wel uitgemaakt uiteraard
magnetronmaaltijd?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinazie, aardappelpuree n codon bleu in jusWie verzint dat, cordon bleu in jus
Nou ja het was eoa zoutig hapje in ieder geval. Het zit er weer in
zelf gekookt?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinazie, aardappelpuree n codon bleu in jusWie verzint dat, cordon bleu in jus
Nou ja het was eoa zoutig hapje in ieder geval. Het zit er weer in
hmm das jammer. hebbie nog iets te eten in huis?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Muizenprakkie.
Kapsalon als toetje bestellen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Muizenprakkie.
En dan de helft morgen weer opwarmen als ontbijtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapsalon als toetje bestellen?
Oh ja hoor, zatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das jammer. hebbie nog iets te eten in huis?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan de helft morgen weer opwarmen als ontbijt
okequote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja hoor, zatIk moet echt eerst maar eens even de hut leeg eten. Waarschijnlijk geen boodschappenbusje meer tot de kerst of zo
Ja nog 1 keer om een spaarkaart in te wisselen
Maak je over mij maar geen zorgen
Nog nooit gehad..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Oeh kapsalontijdje niet meer gehad.
[..]
[..]
Dan ga ik over mijn nekquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Oeh kapsalontijdje niet meer gehad.
Gok meer omdat cul vol zit mer dwangmatig deugvolkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:58 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij hebben ze zelfs Fles weg gestampt bij CUL hierom
Yepquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gok meer omdat cul vol zit mer dwangmatig deugvolk
Hmm met gyros en aardappelschijfjes en tzatziki.quote:
Snappen ze daar nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep![]()
Leven en laten leven, ja toch.
Nagelstudio dan?quote:
Euh..quote:
Wat is dat dan?quote:
Ah zo... Nee hoef ik ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kaas met kruidnagel..
Niet te vreten
Ook nog nooit op, lijkt me echt helemaal niksquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog nooit op, lijkt me echt helemaal niks
Deze combi klinkt wel lekker toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm met gyros en aardappelschijfjes en tzatziki.
En kaas en sla.
Nou die kaas mot ik sowieso al niet en al die saus er doorheen word ik ook niet heel vrolijk van. En ik ben niet echt heel erg fan van frietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Deze combi klinkt wel lekker toch?
lekker johquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het aanrandingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Caaf knuffelenze is er zelf niet zo blij mee
Maar dit is met aardappelschijfjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die kaas mot ik sowieso al niet en al die saus er doorheen word ik ook niet heel vrolijk van. En ik ben niet echt heel erg fan van friet
Dat is gewoon friet in een andere vorm?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dit is met aardappelschijfjes.
dat is het toch al natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is de patat toch helemaal een slappe bende?
Als je met dit weer naast een open raam moet zetten moet je ook een regenpak aanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Minister Slob over mogelijke maatregelen op scholen
Er is geen reden om de middelbare scholen te sluiten, zegt minister Slob van Onderwijs in een interview met NOS Stories. De hashtag #sluitnoutochdescholen is al de hele dag trending op Twitter en ook in een enquête van NOS Stories onder 1500 scholieren uiten veel jongeren hun zorgen over de veiligheid op school.
Ook blijkt uit die vragenlijst dat op 79% van de scholen de ventilatie wordt geregeld door ramen en deuren open te zetten. Volgens Slob geen reden om dicht te gaan, al roept hij deze scholen wel dringend op om een beter ventilatiesysteem te regelen.
Meer dan de helft van de ondervraagde scholieren denkt een achterstand opgelopen te hebben door de coronacrisis. Het ministerie van Onderwijs maakte vandaag bekend 38 miljoen euro extra uit te trekken voor bijlessen, onderwijs in de herfstvakantie en andere inhaalprogramma's om die achterstanden weg te werken.
Straks lekker met 10 graden alle ramen open in de klassen
Naast het raam zitten met een plensbui.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Minister Slob over mogelijke maatregelen op scholen
Er is geen reden om de middelbare scholen te sluiten, zegt minister Slob van Onderwijs in een interview met NOS Stories. De hashtag #sluitnoutochdescholen is al de hele dag trending op Twitter en ook in een enquête van NOS Stories onder 1500 scholieren uiten veel jongeren hun zorgen over de veiligheid op school.
Ook blijkt uit die vragenlijst dat op 79% van de scholen de ventilatie wordt geregeld door ramen en deuren open te zetten. Volgens Slob geen reden om dicht te gaan, al roept hij deze scholen wel dringend op om een beter ventilatiesysteem te regelen.
Meer dan de helft van de ondervraagde scholieren denkt een achterstand opgelopen te hebben door de coronacrisis. Het ministerie van Onderwijs maakte vandaag bekend 38 miljoen euro extra uit te trekken voor bijlessen, onderwijs in de herfstvakantie en andere inhaalprogramma's om die achterstanden weg te werken.
Straks lekker met 10 graden alle ramen open in de klassen
Alles.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedenk me nu al wat we morgen tussen de middag laten afleveren, pizza’s, Chinees, vette hap, broodjes, Turks, of?
Doe maar wel, anders wordt het nog een hele lange middag.quote:
Kan ook een Mondeo of Fiesta.quote:
Dat klinkt anders wel alsof het iets lekkers zou kunnen zijn?quote:
Kan ook wel, als t niet verneukt is, smaak zou hebben en niet leegliep van de oliequote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt anders wel alsof het iets lekkers zou kunnen zijn?
Elke nacht maar weer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dta de horeca nog een keer helemaal dicht gaat?
Zollang de sportscholen maar open blijven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dta de horeca nog een keer helemaal dicht gaat?
die bleven vorige keer ook open voor afhaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je broodje paling komt in gevaar
Oh, dus er is eigenlijk helemaal niks aan de hand?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die bleven vorige keer ook open voor afhaal
hmm nee zolang ik mijn broodje paling kan blijven halen en sushi bestellen niet neequote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, dus er is eigenlijk helemaal niks aan de hand?
Of.. zolang de sushi bezorger maar door gaatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, dus er is eigenlijk helemaal niks aan de hand?
@MarkRutte gooi die horeca maar dicht zolang de afhaal/bezorg openblijft.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee zolang ik mijn broodje paling kan blijven halen en sushi bestellen niet nee
BBQ, zin inquote:
Als je 3 weken kan wachtenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:51 schreef Molo het volgende:
[..]
BBQ, zin in
Moet alleen even een Makro pasje zien te scoren ergens want bavette van de Makro
Gewoon iemand zoeken die een pasje heeft en even scannen in Stocard, heb je er daarna altijd eentje bij je.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:51 schreef Molo het volgende:
[..]
BBQ, zin in
Moet alleen even een Makro pasje zien te scoren ergens want bavette van de Makro
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Onze achter buurmeisje kreeg een kaartje met een vage boodschap.
Dit is over en een geschenk van God.
Met een biljet van 50 en 20 euro in het kaartje.
Dan gaan ze weer open voor particulieren?quote:
Ja had het er laatst met vriend van me over. Alleen toen kwam alcohol om de hoek en nog meer alcohol en toen was ik het vergetenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die een pasje heeft en even scannen in Stocard, heb je er daarna altijd eentje bij je.
Ja ze liet het ons zien en dacht dat wij een grap hadden uitgehaald.quote:
Vast wel, het is in principe alleen het scannen van de streepjescode dus ook gewoon van een foto, en volgens mij kun je zelfs handmatig de cijfers invullen mocht het niet lukkenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan gaan ze weer open voor particulieren?
[..]
Ja had het er laatst met vriend van me over. Alleen toen kwam alcohol om de hoek en nog meer alcohol en toen was ik het vergeten![]()
Kan dat ook vanaf afstand? Want dan regel ik dat wel
Dan kon je mijn oas lenenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan gaan ze weer open voor particulieren?
[..]
Ja had het er laatst met vriend van me over. Alleen toen kwam alcohol om de hoek en nog meer alcohol en toen was ik het vergeten![]()
Kan dat ook vanaf afstand? Want dan regel ik dat wel
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
Oh zo![]()
Ik ga vriend even appen, klinkt wel hendig![]()
Zélfs/juist met dit kutweer, heb ik zin in vuur en BBQ
Pics. Zijn vast valsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Onze achter buurmeisje kreeg een kaartje met een vage boodschap.
Dit is over en een geschenk van God.
Met een biljet van 50 en 20 euro in het kaartje.
Van het buurmeisje?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics. Zijn vast vals![]()
Maar sowieso graag pics
Nee van deze bijzondere verschijningsvorm van bankbiljetten. Dat buurmeisje zal welquote:
Wat ben jij voor vreemde Fokkerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van deze bijzondere verschijningsvorm van bankbiljetten. Dat buurmeisje zal wel
Hoi, ik ben Flesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ben jij voor vreemde Fokker
Ik heb liever de biljetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van deze bijzondere verschijningsvorm van bankbiljetten. Dat buurmeisje zal wel
Jeetje nog zo eentje.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever de biljetten.
ja maar die krijg je toch niet. Maar als er een pic van dat rare briefje met die biljetten kan komen, dan kan ik er weer een stukje over schrijven in het clubbladquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever de biljetten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schopje WKN.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Waarom regent het fucking de hele dag al.
Schopverwensingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal jou eens een schopje geven.
Hoezoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gaat dinsdag geen positieve persconferentie worden
Dinsdag pas?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Jawel, we zijn ontzettend hard opweg naar groeps immuniteit, daarvoor krijgen we alle dank van de regering.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Coronapositief har har harquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedoel je Maurice?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, we zijn ontzettend hard opweg naar groeps immuniteit, daarvoor krijgen we alle dank van de regering.
Geen dank Marc!![]()
Goeie reis!quote:
Als de cijfers tot dinsdag doorstijgen zoals het nu gaat dan hoeft het zowat niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er eerder eentje komt, is het helemaal niet positief
O mooi moment om boodschappen te doen dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je een date of een FWB vanavond?quote:
En tietenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Karzai het volgende:
nog een dagje geduldOktoberfest gaat ook niet door
Hoewel mij dat eigenlijk vreselijk lijkt, aan een lange tafel kutmuziek luisteren met een literglas bier in je hand
Ik wil deze ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier gaat de Bierstube weer aan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me supervetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Karzai het volgende:
nog een dagje geduldOktoberfest gaat ook niet door
Hoewel mij dat eigenlijk vreselijk lijkt, aan een lange tafel kutmuziek luisteren met een literglas bier in je hand
Zou raar zijn als dat zo is. 😂quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je een date of een FWB vanavond?
Je vriend komt langs vanavond?quote:
Hij komt vast iigquote:
Niet perse, maar het ziet er iets te 'gezellig' uit om in je eentje van te genietenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag dat alleen in gezelschap? 😂
quote:
Ben gewoon dol op kaarslicht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet perse, maar het ziet er iets te 'gezellig' uit om in je eentje van te genieten
Hoe krijg je dat weg op 1 dagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef Molo het volgende:
Koos heeft gewoon vandaag 2,5 zak kruidnoten opgevroten![]()
![]()
![]()
Kom ik net achter terwijl ik er precies zin in heb![]()
Oh ja even de paaseitjes van tafelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef Molo het volgende:
Koos heeft gewoon vandaag 2,5 zak kruidnoten opgevroten![]()
![]()
![]()
Kom ik net achter terwijl ik er precies zin in heb![]()
Hij is programmeur, die vreten altijd de debielste zaken met zakken/pakken tegelijkertijd heb ik het ideequote:
Jij moet niet om 3.30 opquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou zo vroeg wil ik ook weer niet gaan slapen idd. Maar over een uurtje zou een goed moment kunnen zijn ja. Ik slaap best heel veel de laatste maanden.
middagdutjes mn jongquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had ik er allang in gelegen nu
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij is programmeur, die vreten altijd de debielste zaken met zakken/pakken tegelijkertijd heb ik het idee
Snap nu wel waarom hij amper avondeten wildequote:
Had al buiten de deur gegeten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap nu wel waarom hij amper avondeten wilde
Waarom hebben jullie dan ook 2 zakken in huis gehaald?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
doe ik ook wel eens. Gewoon luisteren naar je lijf is het bestequote:
Pehehehequote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
De hele dag niet buiten geweestquote:
Drie zelfsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dan ook 2 zakken in huis gehaald?
En hoelang weet je al dat koos er een handje van heeft om je hele voorraad leeg te vreten?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Drie zelfs![]()
Omdat ik af en toe een handje wil. En alleen van Bolletje want de rest vind ik niet te vreten van andere merken.
Dus dan neem ik áls ik een keer bij de AH ben, drie verschillende zakjes mee
Bummer
Jaar of 19quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hoelang weet je al dat koos er een handje van heeft om je hele voorraad leeg te vreten?
Volgende keer de lege zak bewaren, er spruitjes in doen.quote:
Wel een goed idee jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer de lege zak bewaren, er spruitjes in doen.
Witte chocolade kruidnotenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Drie zelfs![]()
Omdat ik af en toe een handje wil. En alleen van Bolletje want de rest vind ik niet te vreten van andere merken.
Dus dan neem ik áls ik een keer bij de AH ben, drie verschillende zakjes mee
Bummer
Conditioneren en zulks werkt prima in relatiesquote:
Weet een restaurant dat gedroogde en gekruide tuinbonen bij het aperitief neerzet. Die zijn zo verslavend lekker.quote:
Roggebrood heeft hij een bloedhekel aanquote:
Fysiek geweld ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Conditioneren en zulks werkt prima in relaties
wat er op je bord blijft liggen nadat je van de rest van de rog genoten hebt.quote:
Huiselijk geweld zaken zijn dan weer minderquote:
Mijn elektrische deken staat ook al lekker op te warmenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
nou boykes en girlekes, ik geloof het wel weerLekker slapen
Marmot :pquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
nou boykes en girlekes, ik geloof het wel weerLekker slapen
Whehehe die heb ik nog niet nodig hierquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn elektrische deken staat ook al lekker op te warmen![]()
Tukse!
Ik ga ook zo duiken
Brr begin al te zweten en te woelen zonder dat ik in mn kooi ligquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn elektrische deken staat ook al lekker op te warmen![]()
Tukse!
Ik ga ook zo duiken
Fapje gedaan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
zo dat was best lekker al zeg ik het zelf
Alsof iemand nog naar koopavonden gaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
Gelijk voor een half jaar:P
Kabinet denkt na over schrappen koopavonden
Het kabinet denkt nu al na over eventueel strengere maatregelen als het aantal besmettingen blijft toenemen of niet snel genoeg daalt. Dat zeggen bronnen in Den Haag. De cijfers van dit weekend en vooral zondag zijn doorslaggevend.
"Morgen praat het kabinet al over strengere maatregelen", zegt politiek verslaggever Ron Fresen. "Die moeten er vooral voor zorgen dat het 's avonds stiller wordt op straat, dus dan gaat het om het schrappen van koopavonden en het eerder sluiten van de horeca."
Ook over het schrappen van koopzondagen om het rustiger te krijgen als de meeste mensen vrij zijn wordt nagedacht. Er gaan ook geruchten over het invoeren van een avondklok, maar die kans acht Fresen klein. "De meningen zijn daar erg over verdeeld en er zitten juridische en praktische bezwaren aan."
Verder bereidt het kabinet zich voor om een plan voor de lange termijn te bedenken, zodat er niet elke week nieuwe maatregelen aangekondigd hoeven te worden die niemand ziet aankomen.
Fresen: "Ze gaan er hier van uit dat het nog wel anderhalf jaar kan duren voordat we hier van verlost zijn. Als er een vaccin is in het voorjaar dan duurt het volgens wetenschappers nog zeker een jaar voor het effect echt groot genoeg is. Dus vandaar dat er nu ook wordt nagedacht over een langetermijnplan, want je kunt het land niet zo lang in onzekerheid laten."
Ik dit jaar nog niet volgens mijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof iemand nog naar koopavonden gaat.
hier den haag altijd wel drukquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De helft van de winkels hier was al dicht met koopavond, mooie manier om het af te schaffen denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dit jaar nog niet volgens mij
Leuk voor degenen die werkenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De helft van de winkels hier was al dicht met koopavond, mooie manier om het af te schaffen denk ik.
Zaterdag 2x zo drukquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet voor jan lul op hoeven komen draven?quote:
Of voor altijd, net als AIDS.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Het duurt wel steeds langer hè. Gister had iemand van UMC het nog over een jaar, nu al anderhalf jaar. Dat wordt wel 2024
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Weet iemand nog een goede videokaart toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Had op reis gesprek met wat mensen, die man vertelde dat zelfs als er een vaccin is, de verspreiding daarvan een enorm logistiek probleem gaat worden en er veel van nodig gaat zijn omdat zoals het nu lijkt je 2x het vaccin moet krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Het duurt wel steeds langer hè. Gister had iemand van UMC het nog over een jaar, nu al anderhalf jaar. Dat wordt wel 2024
Ik woon middenin de stad, vind koopavonden altijd wel gezellig eigenlijk. het geroezemoes en de klanken en geuren van restaurantjes zijn dat wat extra te horen en te ruiken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als reactie op dat nieuwsbericht
dat worden ent- straten in plaats van test stratenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had op reis gesprek met wat mensen, die man vertelde dat zelfs als er een vaccin is, de verspreiding daarvan een enorm logistiek probleem gaat worden en er veel van nodig gaat zijn omdat zoals het nu lijkt je 2x het vaccin moet krijgen.
Ik snap niet dat de verspreiding “een enorm logistiek probleem” moet zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had op reis gesprek met wat mensen, die man vertelde dat zelfs als er een vaccin is, de verspreiding daarvan een enorm logistiek probleem gaat worden en er veel van nodig gaat zijn omdat zoals het nu lijkt je 2x het vaccin moet krijgen.
En wie krijgt het het eerste.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anderen, ik niet iig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wie krijgt het het eerste.
Maar de griepprik is slechts 1 prik, je moet het dus waarschijnlijk al verdubbelen. En is niet wereldwijd op hetzelfde moment nodig toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de verspreiding “een enorm logistiek probleem” moet zijn?
De griepprik is er elk jaar in grote getalen en GGZsstraten inzetten als drivetru prikpost is in 2 dagen te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |