Mijn telefoon bby maak je geen zorgenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Weet niet wat je in je handen hebt?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:49 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Mijn telefoon bby maak je geen zorgen
Verpleegkundigen moeten dan ook aardig zijn duh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:52 schreef possetje het volgende:
[..]
dan heb je pech
meeste knappe alloch meisjes van 18 vinden mij reuze aardig
de lelijke haten mij vaak
Ja ik wil ook wel liegen tegen je, maar publieke onzedelijkheid is strafbaar.quote:
Doe het naast mij?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel liegen tegen je, maar publieke onzedelijkheid is strafbaar.
Nou je hoeft me niet te verduidelijken dat dit een hengeltje isquote:
Ja, met jou velenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou je hoeft me niet te verduidelijken dat dit een hengeltje ismaar ik ben wel benieuwd naar die foto nu
Morgen. Amsterdam CS. Xoxoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nja gewoon maar op goed geluk dan? Place & time
Ja ik ga daar niet de hele dag staan wachten natuurlijk. Niet alsof ik iets beters te doen heb, maar toch...quote:
Toch kom je he?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ik ga daar niet de hele dag staan wachten natuurlijk. Niet alsof ik iets beters te doen heb, maar toch...
Ts heeft liever andere harde dingen in haar gezicht helaas is ze lelijk als de nacht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lastig hé
Als mensen de harde waarheid in je gezicht gooien
Hoe zie ik eruit dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ts heeft liever andere harde dingen in haar gezicht helaas is ze lelijk als de nacht.
Die komt toch meestal na de daad?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oh jeetje mijn bindingsangst treedt nu op.
Ja ik benader dingen altijd vanaf de andere kant.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die komt toch meestal na de daad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |