Ik ben allochtoon.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:42 schreef matigeuser het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat zoveel Nederlandse vrouwen op donkere mannen vallen. Dat het 'exotisch' is kan ik wel begrijpen. Maar toch vreemd dat je je 'eigen volk' niet aantrekkelijk vindt.
Prima instelling, ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Ondertussen leer je haar kennen en weet je hoe ertegen kan optreden. Of misschien helpt praten ook. Als ze van jou houdt is jouw pijn ook haar pijn. Zou nooit mijn man onder mijn plak kunnen hebben, dat zou pijnlijk zijn. En gênant
Qftquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik vind dat de manvolk dit zelf in de hand heeft. Er hoeft geen geweld te komen, maar je eigen krachtige optreden kan al veel doen.
Mapima is toch blond en Nederlandse?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon Mapima...
Ja, ben met spoed op zoek naar besneden mannen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:30 schreef Questular het volgende:
Is dit het eenzame vrouwen verzamel topic?
X neequote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:39 schreef Ixnay het volgende:
Die zitten op Fok! daarom zie je ze niet.
De vraag is zijn ze ook op zoek naar jou...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja, ben met spoed op zoek naar besneden mannen.
Of die Maghrabijnse of zoietsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon Mapima...
Stimo volgens mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Of die Maghrabijnse of zoiets
Niemand wil mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:47 schreef Questular het volgende:
[..]
De vraag is zijn ze ook op zoek naar jou...
Koerden hebben geen land.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:57 schreef HPLC het volgende:
Had je als Koerd maar terug naar je eigen land moeten gaan Stimorol
Nee. Sad lifequote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef Maerwynn het volgende:
Jeetje Ambipur is er niemand meer over voor je in de familie die je nog wil hebben
Gewaagde post.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Koerden hebben geen land.
Koerdistan
Picsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:09 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ben de enige Koerd hier, ik kan dat zeggen.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:12 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Moet ik @:eizo vragen zeker....
Woon vrij blank.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:18 schreef Paszzz het volgende:
Zitten genoeg mediterraans ogende mannen in NL hoor TS...weet niet waar jij woont maar in de stad lopen er genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |