Lastig héquote:
Als kerel met vriendin begrijp je dit eigenlijk goed, want vrouwen kunnen over zoveel dingen zeuren dat je na een tijdje de strijd ook niet meer aangaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Mannen die niet wachten om gecommandeerd te worden en het ook niet pikken. Veel Nederlandse mannen zitten onder de plak bij hun vrouw. "De vrouw is wet!"
Ja, deze mannen hebben het zelf bewerkstelligd dat hun vrouwen de wet is. Dat is niet aantrekkelijk.
Nederlandse mannen gaan ver door in hun steun naar emancipatie. Want nu is die vrouw baas en de man heeft het maar te doen.
Eigenlijk best grappig
Ja, natuurlijk is dat smaak. Maar kennelijk hebben vele vrouwen diezelfde smaak. Westerse mannen zijn alleen ideaal om hun lengte en voor vrouwen die meegaander mannen willen. Een vrouw uit Latijns Amerika bijv (de mannen zijn meestal macho) zoude een westerse man aantrekkelijk vinden omdat die de afwas doet enzo. Onder andere. Maar ja, ook groen gras ed.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dan zal dat gewoon jouw smaak zijn.
Duitsers zijn, mijn inziens als heteroman, een heel knap volk qua mannen. Hoekige gezichten, lang, etc. Dat dat je type niet is, dat kan. Maar voor vrijwel de hele wereld zijn westerse mannen het ideaalbeeld.
En ja, ik weet dat het grootste gedeelte van de mannen niet knap is en niet 'in shape' is. Dat geldt voor vrijwel elke bevolkingsgroep.
Mja. Gewoon resoluut zijn. Je hoeft geen ruzie te maken. Maar wel duidelijk zijn dat jij zeuren niet prima vindt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als kerel met vriendin begrijp je dit eigenlijk goed, want vrouwen kunnen over zoveel dingen zeuren dat je na een tijdje de strijd ook niet meer aangaat.
Om dezelfde reden kiezen veel Nederlandse mannen voor een Thaise importbruid.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat smaak. Maar kennelijk hebben vele vrouwen diezelfde smaak. Westerse mannen zijn alleen ideaal om hun lengte en voor vrouwen die meegaander mannen willen. Een vrouw uit Latijns Amerika bijv (de mannen zijn meestal macho) zoude een westerse man aantrekkelijk vinden omdat die de afwas doet enzo. Onder andere. Maar ja, ook groen gras ed.
De eerste 100 keer doe je dat nog welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Mja. Gewoon resoluut zijn. Je hoeft geen ruzie te maken. Maar wel duidelijk zijn dat jij zeuren niet prima vindt.
Ik vind dat de manvolk dit zelf in de hand heeft. Er hoeft geen geweld te komen, maar je eigen krachtige optreden kan al veel doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:07 schreef Werkman het volgende:
[..]
Om dezelfde reden kiezen veel Nederlandse mannen voor een Thaise importbruid.
Laten we eerlijk zijn, de huidige feministische golf is alles behalve manvriendelijk en ik heb medelijden met de jongens die na 2005 geboren zijn.
Ondertussen leer je haar kennen en weet je hoe ertegen kan optreden. Of misschien helpt praten ook. Als ze van jou houdt is jouw pijn ook haar pijn. Zou nooit mijn man onder mijn plak kunnen hebben, dat zou pijnlijk zijn. En gênantquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De eerste 100 keer doe je dat nog wel
Ik ben allochtoon.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:42 schreef matigeuser het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat zoveel Nederlandse vrouwen op donkere mannen vallen. Dat het 'exotisch' is kan ik wel begrijpen. Maar toch vreemd dat je je 'eigen volk' niet aantrekkelijk vindt.
Prima instelling, ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Ondertussen leer je haar kennen en weet je hoe ertegen kan optreden. Of misschien helpt praten ook. Als ze van jou houdt is jouw pijn ook haar pijn. Zou nooit mijn man onder mijn plak kunnen hebben, dat zou pijnlijk zijn. En gênant
Qftquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik vind dat de manvolk dit zelf in de hand heeft. Er hoeft geen geweld te komen, maar je eigen krachtige optreden kan al veel doen.
Mapima is toch blond en Nederlandse?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon Mapima...
Ja, ben met spoed op zoek naar besneden mannen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:30 schreef Questular het volgende:
Is dit het eenzame vrouwen verzamel topic?
X neequote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:39 schreef Ixnay het volgende:
Die zitten op Fok! daarom zie je ze niet.
De vraag is zijn ze ook op zoek naar jou...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja, ben met spoed op zoek naar besneden mannen.
Of die Maghrabijnse of zoietsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon Mapima...
Stimo volgens mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Of die Maghrabijnse of zoiets
Niemand wil mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:47 schreef Questular het volgende:
[..]
De vraag is zijn ze ook op zoek naar jou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |