Ok.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:13 schreef PausNicolaas het volgende:
Trouwens doe je nummer in dm voor een oerhollandse opknapbeurt
Omdat ik op allochtonen val?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:21 schreef Quotidien het volgende:
TS is het stereotype vrouw dat alleen over blijft met katten
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef RedFever007 het volgende:
Onterechte kalcht!
[ afbeelding ]
@:Elan
Wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo netjes richting Bradley.
Omdat je zo'n typisch figuur bent dat aan zelfoverschatting lijdt.quote:
Maybe omdat er ook weinig echt aantrekkelijk zijn? Bij Duitsers is dat ook zo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:42 schreef matigeuser het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat zoveel Nederlandse vrouwen op donkere mannen vallen. Dat het 'exotisch' is kan ik wel begrijpen. Maar toch vreemd dat je je 'eigen volk' niet aantrekkelijk vindt.
Wat is voor jou aantrekkelijk?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maybe omdat er ook weinig echt aantrekkelijk zijn? Bij Duitsers is dat ook zo.
Is dat nadat er GHB is toegedient?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:52 schreef possetje het volgende:
[..]
dan heb je pech
meeste knappe alloch meisjes van 18 vinden mij reuze aardig
de lelijke haten mij vaak
Wat zijn resolute mannen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Uitstraling. Niet van die makke. Ik vind resolute mannen aantrekkelijk.
nee? ik haat ghbquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Is dat nadat er GHB is toegedient?
Mannen die niet wachten om gecommandeerd te worden en het ook niet pikken. Veel Nederlandse mannen zitten onder de plak bij hun vrouw. "De vrouw is wet!"quote:
Lopen anders genoeg mediterrane kullen rond hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:09 schreef Rupibma het volgende:
Ik zie bijna nooit aantrekkelijke mannen in NL. Aantrekkelijk is type mediterraans dus he. Donker haar, donkere ogen, lang bijv. We hebben het hier niet over de gemiddelde Kees of Henk.
1. Hoe kan dat?
2. Klachtwaardig dit.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Dit is als vragen waarom je in Griekenland zo weinig Scandinavische mannen tegenkomt. Wat denk je zelf
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:11 schreef spierbal het volgende:
Nederlanders zijn ook niet mediterraans, dus das logisch hè
Ga afwassen jij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Mannen die niet wachten om gecommandeerd te worden en het ook niet pikken. Veel Nederlandse mannen zitten onder de plak bij hun vrouw. "De vrouw is wet!"
Ja, deze mannen hebben het zelf bewerkstelligd dat hun vrouwen de wet is. Dat is niet aantrekkelijk.
Nederlandse mannen gaan ver door in hun steun naar emancipatie. Want nu is die vrouw baas en de man heeft het maar te doen.
Eigenlijk best grappig
Dan zal dat gewoon jouw smaak zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Maybe omdat er ook weinig echt aantrekkelijk zijn? Bij Duitsers is dat ook zo.
Ik ben blond, groene ogen en lang. Je waardeert het Herrenvolk niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:09 schreef Rupibma het volgende:
Ik zie bijna nooit aantrekkelijke mannen in NL. Aantrekkelijk is type mediterraans dus he. Donker haar, donkere ogen, lang bijv. We hebben het hier niet over de gemiddelde Kees of Henk.
1. Hoe kan dat?
2. Klachtwaardig dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |