eens uitzoeken dan.. zou toch wel weer een paar k's opleveren. maar zal intussen wel al verjaard wezenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, even in de krochten van m'n bankrekening gekeken, ik heb het deel boete teruggestort gekregen.
Ik wel jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Zouden jullie dit wit maken?
[ afbeelding ]
Nee, dat vette valt reuze mee. En die hele 'vet is slecht'-terreur van de afgelopen decennia is ook alweer wetenschappelijk achterhaald.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
zie je wel
maar zou mooi zijn als je het volhoudt natuurlijk.Al is het misschien toch iets te vet
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
kozijn? ja wel.. is beetje vies bruin zo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oke. nou ben benieuwdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat vette valt reuze mee. En die hele 'vet is slecht'-terreur van de afgelopen decennia is ook alweer wetenschappelijk achterhaald.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:34 schreef Karzai het volgende:
Klote weer ik heb het echt gehad,
Ik ben het zat je hebt me echt genakt
Loop al de hele dag te beven
De automaat moest mij een cup a soup geven
Nog een uurtje dan mag ik naar huis
Trek mijn smurfenpak aan en mag ik alles weer vergeten
Dus meer een low-carb einddoel dan keto qua eten?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat vette valt reuze mee. En die hele 'vet is slecht'-terreur van de afgelopen decennia is ook alweer wetenschappelijk achterhaald.
Nee hoeft niet, juist goed een beetje contrastquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat optisch zeker ruimer worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Oke. wordt het wit. denk dat het de kamer ook ruimer maakt. aan de andere kant heb ik het ook
Jup. Nu even geen carbs om mezelf te resetten. Kijken hoe ik me daar bij voel. En over een een paar kilo eens kijken of ik heel beperkt wat carbs kan toevoegen. Eens per week een patatje of zo. Of een gepaneerde schnitzel zonder schuldgevoelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus meer een low-carb einddoel dan keto qua eten?
Kozijn zou ik zwart maken en de rest eromheen netjes witquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die kussen ergens anders leggen maakt de kamer nog ruimerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Oke. wordt het wit. denk dat het de kamer ook ruimer maakt. aan de andere kant heb ik het ook
Check. Prima plan wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Nu even geen carbs om mezelf te resetten. Kijken hoe ik me daar bij voel. En over een een paar kilo eens kijken of ik heel beperkt wat carbs kan toevoegen. Eens per week een patatje of zo. Of een gepaneerde schnitzel zonder schuldgevoel
Kut.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:40 schreef Molo het volgende:
De OP lijkt trouwens een blue waffle kut zo
zwart zelfs.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Kozijn zou ik zwart maken en de rest eromheen netjes wit
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kussen ergens anders leggen maakt de kamer nog ruimer
World wide travelquote:
Oh goeiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:43 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag is @:-miauw- jarig, denk niet dat ze langs komt voor de felicitaties
witte keukens zijn zeker racistischquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
je ziet tegenwoordig wel veel van dat zwart ja. ook zwarte keukens zijn populair
Mango is nieuwe spaanplaat jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Mangohout en zwart metaal.
IK HAAT HET.
je ziet het bij gerenoveerde huizen vrijwel alleen maarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
IK HAAT HET.
Mangohout?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
IK HAAT HET.
Uhuh, ik was op zoek naar nieuwe kasten en iets ánders vinden is een uitdaging. Dat zwart trek ik nog wel, maar ik vind dat mangohout wel zķ lelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je ziet het bij gerenoveerde huizen vrijwel alleen maar
Soort van 'sjiele' versie van steigerplankenquote:
Moest mangohout even googelen maar JAquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
IK HAAT HET.
Echt, aids in een kast dit.quote:
Gewoon goedkoop kuthout met een strikje eromheen tegen dikke margesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest mangohout even googelen maar JA
PURE HAAT
M'n ouders hadden een tijdje geleden een nieuwe koffietafel gekocht van dat hout, kleurt echt nergens bij, lomp en lelijk, zwarte poten eronder
Een vriendin van me heeft d'r complete huis ermee ingericht, inclusief de keuken. En dan mij om m'n mening vragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
mijn nichtje heeft laatst van dit soort dingen gekocht. wist niet dat het zo populair was
Wel als je iets anders probeert te vinden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
maar ja of iets een trend is of niet zou eigenlijk niet moeten uitmaken toch?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft d'r complete huis ermee ingericht, inclusief de keuken. En dan mij om m'n mening vragen.
Dat is meestal de smaak van Harrie, Ans en Gerda.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ja dan wel maar bedoel als je het zelf wel mooi vindtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel als je iets anders probeert te vinden.
Rotan doet me aan die Indische wijffies denken die ik tijdens mijn thuiszorgwerk vaak trof.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat rotan ofzo wat je nu vaak ziet op zich wel tof. In kasten bij de Xenos enzo. Maar zo onwijs trendgevoelig. Net als dat fluweel van vorig jaar.
Ik zal het wel niet meer vragenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft d'r complete huis ermee ingericht, inclusief de keuken. En dan mij om m'n mening vragen.
Oh ja, absoluut hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan wel maar bedoel als je het zelf wel mooi vindt
Maar volgend jaar is er weer iets nieuws wat ik ook leuk vind en nergens bij past.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
De keukenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schuld van Jan met zijn VT Wonen gebeurenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meestal de smaak van Harrie, Ans en Gerda.
Geen last meer van.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Schuld van Jan met zijn VT Wonen gebeuren
Oh dan vind je mijn salontafel vreselijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
IK HAAT HET.
Een rotan keuken lijkt me wel epischquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dan vind je mijn salontafel vreselijk.
Rumah Kita-vibesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Rotan doet me aan die Indische wijffies denken die ik tijdens mijn thuiszorgwerk vaak trof.
Wajangpop erbij, stuk spekkoek, tof man
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoel je toch cherry?
Inderdaad niet mijn ding.quote:
Vurenhout met een kleurtjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoel je toch cherry?
Kloptquote:
Ik heb een hijgerige Jan de Bouvrie tafelventilator. Gaat al 20 jaar mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Vurenhout met een kleurtje
[..]
Klopt![]()
Mijn tv meubel is Jan de Bouvrie, mooi wel, was het enige neutrale eikenhouten tv-meubel wat ik kon vinden wat goed paste hier.
Van de gamma
Boeiend of je iemand beledigtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Sorry als ik iemand beledig, maar dit soort donkere keukens
[ afbeelding ]
Is de Jan hijgerig of de tafel of de ventilator?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een hijgerige Jan de Bouvrie tafelventilator. Gaat al 20 jaar mee.
Hoezo zou je iemand beledigen met dit? Iedereen zijn smaak toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
De ventilator.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is de Jan hijgerig of de tafel of de ventilator?
Villa Kakelbontquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Boeiend of je iemand beledigt
Ik vind donker mooi, dit niet per se, maar ik wil sowieso wel meer kleur en donkerheid in mijn huis. Klaar met wit en saai
Ik heb een vrij saaie standaard keuken met een standaard duropal aanrecht dat half Tokkie Nederland heeft dus eigenlijk mag ik niks zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Boeiend of je iemand beledigt
Ik vind donker mooi, dit niet per se, maar ik wil sowieso wel meer kleur en donkerheid in mijn huis. Klaar met wit en saai
Wat is je lievelingskleur?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet wat ik nou allemaal zou willen, vind super veel dingen vet
Ook niet mijn kopje thee nee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n ouders hadden een felgele keuken. En blijkbaar was hij daarvoor pastelblauw en rozequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
ik iemand met een fel gele keukenbest vet. staat ook zo in de openkeuken in de woonkamer
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
de gele keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Roze? Ben je geestelijk 13 of zo?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet. rozemaar dat doe ik niet meer op de muur
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roze? Ben je geestelijk 13 of zo?
never grow upquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb roze op de muurquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet. rozemaar dat doe ik niet meer op de muur
Je conformeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn kastdeurtjes laten overspuiten bij een autospuiterij ofzo. Of dat heeft het mannetje dat m'n keuken heeft gepimpt gedaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
zag net bij de gamma keukenkastjes verf
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een hijgerige Jan de Bouvrie tafelventilator. Gaat al 20 jaar mee.
oh das vetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mijn kastdeurtjes laten overspuiten bij een autospuiterij ofzo. Of dat heeft het mannetje dat m'n keuken heeft gepimpt gedaan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waarom ondergoed dragen als luiers ook volstaan
Ben je al zķ oud dat je aan de tena's moet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waarom ondergoed dragen als luiers ook volstaan
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
de gele keukenDie combinatie met dat blauw ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
van moeder en zoon?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:03 schreef Molo het volgende:
Mijn ideale huis is dat huis uit de serie Sex Education. Wow![]()
![]()
![]()
Huh blauw?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Die combinatie met dat blauw ook echt
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Vind die gele keuken niet eens zo lelijk, je ziet er wel aan af dat er niet veel geld in de portemonnee zit maar who cares.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Vind die gele keuken niet eens zo lelijk, je ziet er wel aan af dat er niet veel geld in de portemonnee zit maar who cares.
Ja ik zie dat nu eenmaal, is ook geen oordeel of verwijt maar een constatering.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
wat vooringenomen uitstraling. tering
Je zag het blauw niet eens gast.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zie dat nu eenmaal, is ook geen oordeel of verwijt maar een constatering.
hou toch op joh. je zit er namelijk compleet naast met je zogenaamde ik herkenrijkefamilie skillsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zie dat nu eenmaal, is ook geen oordeel of verwijt maar een constatering.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zag het blauw niet eens gast.
Weinig oog voor detail dus?quote:
nee want je weet niet of ze wel of geen geld hebbenquote:
Kan uiteraard dat die vogeltjes boven de keuken door Brood geschilderd zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want je weet niet of ze wel of geen geld hebben![]()
echt zet je zelf niet zo voor schut joh. sowieso is het echt te kortzichtig om aan de hand van 1 foto te bepalen of mensen wel of geen geld hebben
ja echt dom hoor wat je nu zegt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan uiteraard dat die vogeltjes boven de keuken door Brood geschilderd zijn
Dus iedereen met geld MOET een witte hoogglans keuken? Ofzo?quote:
das kortzichtigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
De logica van geld hebben en dat per definitie in keuken steken ontgaat me.
Ooit iemand gezien met heel veel geld en een keukentje van de Ikea?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
De logica van geld hebben en dat per definitie in keuken steken ontgaat me.
Waarom niet? Geld hebben en geld ergens voor over hebben is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit iemand gezien met heel veel geld en een keukentje van de Ikea?
In 0.6 procent van de gevallen klopt ditquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom niet? Geld hebben en geld ergens voor over hebben is niet hetzelfde.
Bronnen graag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 0.6 procent van de gevallen klopt dit
Yes!quote:
Alstu.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Echt serieus mijn droomhuis en inrichting![]()
Even gegoogled, wel precies wat ik verwachtte.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Echt serieus mijn droomhuis en inrichting![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:36 schreef Molo het volgende:
Mijn huidige fugly keuken
Vanillegeel met nepkersen![]()
Eerst de kozijnen vervangen en dan de keuken vernieuwen
Keukenboks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gegoogled, wel precies wat ik verwachtte.
Geweldigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alstu.
https://www.mirikatzdesign.com/
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]ge
[..]
Geweldig![]()
![]()
![]()
Ik heb in mijn werkkamer nu dit behang.
Trappengat is mosterdkleurig.
Rest van het huis wordt in stapjes gekleurd en zulks![]()
[ afbeelding ]
Leugens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Kut, stofzuig net mijn toetsenbord en nu mis ik de H en de K
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er zooooo blij mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hyper hyperrrrrrOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat knijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]ge
[..]
Geweldig![]()
![]()
![]()
Ik heb in mijn werkkamer nu dit behang.
Trappengat is mosterdkleurig.
Rest van het huis wordt in stapjes gekleurd en zulks![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dan weer een schijthekel aan zulke beeldenquote:
Nee maar dit is een geel knijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een schijthekel aan zulke beelden
Ondergepistquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar dit is een geel knijn
Moet je ook niet doen.quote:
Alleen de plinten in mijn keuken zijn wit dus ik ben een skere noiquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus iedereen met geld MOET een witte hoogglans keuken? Ofzo?
jij had niet eens geld om je kraan normaal te plaatsenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen de plinten in mijn keuken zijn wit dus ik ben een skere noi
Decolife, de plees toe bie voor Jannie en Sjaakquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Dit is toch wel intens lelijk.
https://www.decolife.nl/haas-polyester-beeld-geel
Ik ben een sloeber, vanille.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen de plinten in mijn keuken zijn wit dus ik ben een skere noi
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij had niet eens geld om je kraan normaal te plaatsen
Hoogglans zwart en grijsquote:
"Hij zat er al in".quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
wat als je wel wit hebt maar niet hoogglans?
Ik moet er om die reden ook niet aan denken, hoogglans.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja preciesMijn keuken is ook wit maar niet hoogglans, al die vingerafdrukken
Bij mij zat er een uitleefde woningbouwkeuken in, die is al tijdens de borrel op de avond dat ik de sleutels kreeg gesneuveldquote:
Oh dit is een jasquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit lekker ook![]()
https://www.zalando.nl/ro(...)r-ro541g035-q11.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zat er een uitleefde woningbouwkeuken in, die is al tijdens de borrel op de avond dat ik de sleutels kreeg gesneuveld
hmm ja ik ga em wel als vest nu gebruiken. Het isdenk ik uit de snowbord collectiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef Molo het volgende:
O
[..]
Oh dit is een jas![]()
Lollig, leuk wel, weer eens wat anders. Niet heel erg weg van fleecestof maar kleur en model zijn leuk
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Hier was die nog allemaal netjes en opgeruimd:geen cent te makken. zie het gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was die nog allemaal netjes en opgeruimd:Rare opstelling ergens wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marieke "ja maar ik wil een keukeneiland"
Armoe hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen cent te makken. zie het gelijk
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen cent te makken. zie het gelijk
Hier was die nog allemaal netjes en opgeruimd:Blijft leuk op een wat bijzondere inrichtingswijze naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hier was die nog allemaal netjes en opgeruimd:Handig wel, als je wat aan laat fikken kan het meteen de deur uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geinige combi.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Nee is gewoon optimaal gebruik maken van de beperkte ruimte, nooit volle kasten en altijd bij de kraan kunnenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare opstelling ergens wel.
Marieke "ja maar ik wil een keukeneiland"
"zwart met mango"quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Handig wel, als je wat aan laat fikken kan het meteen de deur uit.
Geinige combi.
Ik mis de relevantie?quote:
Dit is al uit de tijd dat ze zulke dingen nog moesten bedenkenquote:
Ik had het anders gedaan en dan had je tweemaal zoveel ruimte gehad.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is gewoon optimaal gebruik maken van de beperkte ruimte, nooit volle kasten en altijd bij de kraan kunnen
Is goed hoor jongen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het anders gedaan en dan had je tweemaal zoveel ruimte gehad.
*steekt kaarsje op.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, kijken of ik een auto in de prak kan rijden.
Het huis van de buren bezetten en toe-eigenen is niet echt een valide optie UitStalin.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het anders gedaan en dan had je tweemaal zoveel ruimte gehad.
Daar ben ik ook goed in, heb je nog tips nodigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, kijken of ik een auto in de prak kan rijden.
Ooohquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het huis van de buren bezetten en toe-eigenen is niet echt een valide optie UitStalin.
Ja ik zag het aan je jasquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het geen oordeel ofzo. gewoon een feitelijke constatering. Ik zie dat soort dingen gelijk
Dat zag ik jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die was niet echt goedkoop
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik ook goed in, heb je nog tips nodig
Captain Jack.quote:
Warme douche is dan wel erg lekker ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb het echt teringkoud, ga maar even een uur onder de warme douche staan.
wil jemijn vest lenenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb het echt teringkoud, ga maar even een uur onder de warme douche staan.
een eikelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor een raar varkenspootje op de grond?
Denk dat die te klein isquote:
Amateurquote:
Helemaal mee eens, voor de beestjes ook, snap niet dat mensen nog supermarktvlees kopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
Weg met die supermarkt terrormegaslachterijen met roemeense corona patienten zodat wij maar een goedkoop stukje vlees op tafel krijgen
Recept?quote:
dat de diertjes goed behandeld worden telt ook meequote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, voor de beestjes ook, snap niet dat mensen nog supermarktvlees kopen.
Echt iets voor jou jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ik ga hier werken
Wat gaan jullie precies doen?
,,Wij willen het brutaalste restaurant van Nederland zijn. Met een dikke vette knipoog. De gast is straks ‘jij’ en mijn personeel moet met ‘u’ worden aangesproken. Het is alle etiquette overboord. Verder recenseren wij onze gasten op hun intelligentie, uiterlijk en houding. Een stukje gratis feedback dat de mensen krijgen. Op het eind van de avond geven we de zieligste tafel ook nog een oorkonde mee.’’
https://www.ad.nl/rotterd(...)ps://l.facebook.com/
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ik ga hier werken
Wat gaan jullie precies doen?
,,Wij willen het brutaalste restaurant van Nederland zijn. Met een dikke vette knipoog. De gast is straks ‘jij’ en mijn personeel moet met ‘u’ worden aangesproken. Het is alle etiquette overboord. Verder recenseren wij onze gasten op hun intelligentie, uiterlijk en houding. Een stukje gratis feedback dat de mensen krijgen. Op het eind van de avond geven we de zieligste tafel ook nog een oorkonde mee.’’
https://www.ad.nl/rotterd(...)ps://l.facebook.com/
Ik denk een diepvriespizza. Maar ik ga nu naar de Jumbo. DUs wie weet wordt het totaal iets anders..quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
Dolfijnen moeten afgetrokken worden in gevangenschap
dat hoort bij je taak als dolfijnentrainerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kom je ff uit de hoek
ja moeten we mee kappen met dolfijnen in gevangenschap. Denk nog wel meer dieren
oh wowquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat hoort bij je taak als dolfijnentrainer
Zou dat in het contract staan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
Dolfijnen moeten afgetrokken worden in gevangenschap
Doet me denken aan dit topicquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat in het contract staan?
"ja wie heeft er vandaag aftrekdienst?"
Gelijk een staatslot kopen danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje had het gehad met niet reizen, is gisteren naar Spanje gereden, had vandaag al corona
Niet in Spanje opgelopen danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje had het gehad met niet reizen, is gisteren naar Spanje gereden, had vandaag al corona
die afrikanen zijn gehaald toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
tja dat willen ze graag, mij is altijd geleerd op school dat het een melting pot is
de indianen zijn uitgemoord, toen kwamen de mexicanen en europeanen en toen de afrikanen
Die volgorde klopt nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
tja dat willen ze graag, mij is altijd geleerd op school dat het een melting pot is
de indianen zijn uitgemoord, toen kwamen de mexicanen en europeanen en toen de afrikanen
ja kloptquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die afrikanen zijn gehaald toch?
Die Pence is toch zo conservatiefquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
Ik zie het meer als levenswijze niet te letterlijk nemen de bijbel en de koran en al die andere heilige boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |