eens uitzoeken dan.. zou toch wel weer een paar k's opleveren. maar zal intussen wel al verjaard wezenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, even in de krochten van m'n bankrekening gekeken, ik heb het deel boete teruggestort gekregen.
Ik wel jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Zouden jullie dit wit maken?
[ afbeelding ]
Nee, dat vette valt reuze mee. En die hele 'vet is slecht'-terreur van de afgelopen decennia is ook alweer wetenschappelijk achterhaald.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
zie je wel
maar zou mooi zijn als je het volhoudt natuurlijk.Al is het misschien toch iets te vet
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
kozijn? ja wel.. is beetje vies bruin zo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oke. nou ben benieuwdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat vette valt reuze mee. En die hele 'vet is slecht'-terreur van de afgelopen decennia is ook alweer wetenschappelijk achterhaald.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:34 schreef Karzai het volgende:
Klote weer ik heb het echt gehad,
Ik ben het zat je hebt me echt genakt
Loop al de hele dag te beven
De automaat moest mij een cup a soup geven
Nog een uurtje dan mag ik naar huis
Trek mijn smurfenpak aan en mag ik alles weer vergeten
Dus meer een low-carb einddoel dan keto qua eten?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat vette valt reuze mee. En die hele 'vet is slecht'-terreur van de afgelopen decennia is ook alweer wetenschappelijk achterhaald.
Nee hoeft niet, juist goed een beetje contrastquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat optisch zeker ruimer worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Oke. wordt het wit. denk dat het de kamer ook ruimer maakt. aan de andere kant heb ik het ook
Jup. Nu even geen carbs om mezelf te resetten. Kijken hoe ik me daar bij voel. En over een een paar kilo eens kijken of ik heel beperkt wat carbs kan toevoegen. Eens per week een patatje of zo. Of een gepaneerde schnitzel zonder schuldgevoelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus meer een low-carb einddoel dan keto qua eten?
Kozijn zou ik zwart maken en de rest eromheen netjes witquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die kussen ergens anders leggen maakt de kamer nog ruimerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
Oke. wordt het wit. denk dat het de kamer ook ruimer maakt. aan de andere kant heb ik het ook
Check. Prima plan wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Nu even geen carbs om mezelf te resetten. Kijken hoe ik me daar bij voel. En over een een paar kilo eens kijken of ik heel beperkt wat carbs kan toevoegen. Eens per week een patatje of zo. Of een gepaneerde schnitzel zonder schuldgevoel
Kut.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:40 schreef Molo het volgende:
De OP lijkt trouwens een blue waffle kut zo
zwart zelfs.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Kozijn zou ik zwart maken en de rest eromheen netjes wit
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kussen ergens anders leggen maakt de kamer nog ruimer
World wide travelquote:
Oh goeiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:43 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag is @:-miauw- jarig, denk niet dat ze langs komt voor de felicitaties
witte keukens zijn zeker racistischquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
je ziet tegenwoordig wel veel van dat zwart ja. ook zwarte keukens zijn populair
Mango is nieuwe spaanplaat jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Mangohout en zwart metaal.
IK HAAT HET.
je ziet het bij gerenoveerde huizen vrijwel alleen maarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
IK HAAT HET.
Mangohout?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
IK HAAT HET.
Uhuh, ik was op zoek naar nieuwe kasten en iets ánders vinden is een uitdaging. Dat zwart trek ik nog wel, maar ik vind dat mangohout wel zó lelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je ziet het bij gerenoveerde huizen vrijwel alleen maar
Soort van 'sjiele' versie van steigerplankenquote:
Moest mangohout even googelen maar JAquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
IK HAAT HET.
Echt, aids in een kast dit.quote:
Gewoon goedkoop kuthout met een strikje eromheen tegen dikke margesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest mangohout even googelen maar JA
PURE HAAT
M'n ouders hadden een tijdje geleden een nieuwe koffietafel gekocht van dat hout, kleurt echt nergens bij, lomp en lelijk, zwarte poten eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |