Komt door de interlandbreak lijkt mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
Waarom is de sfeer hier zo nuchter? Ik zou gek van vreugde worden als ik PSV-fan was.
Wij zijn al tientallen pagina's WTF aan het schreeuwen vanwege Genötze hoor. Verder moeten we het eerst zien, we zijn allemaal nog uit de depri wolk aan het komen van de afgelopen potjes met de Rosario's, Hendrixjes en Sadilekjes. Dat hebben we met treurnis aan zitten te gluren. Maar eerlijk is eerlijk; deze laatste dagen zijn echt puur genot.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
Waarom is de sfeer hier zo nuchter? Ik zou gek van vreugde worden als ik PSV-fan was.
Hoeveel selectiespelers telt PSV inmiddels wel niet? Zullen er een paar op de tribune moeten gaan zitten denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wij zijn al tientallen pagina's WTF aan het schreeuwen vanwege Genötze hoor. Verder moeten we het eerst zien, we zijn allemaal nog uit de depri wolk aan het komen van de afgelopen potjes met de Rosario's, Hendrixjes en Sadilekjes. Dat hebben we met treurnis aan zitten te gluren. Maar eerlijk is eerlijk; deze laatste dagen zijn echt puur genot.
tel ze dan even hans, dan weten we of je gelijk hebt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoeveel selectiespelers telt PSV inmiddels wel niet? Zullen er een paar op de tribune moeten gaan zitten denk ik.
Afgelopen wedstrijd zaten er maar drie spelers op de bank ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoeveel selectiespelers telt PSV inmiddels wel niet? Zullen er een paar op de tribune moeten gaan zitten denk ik.
Hoopte dat jij het zou doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
tel ze dan even hans, dan weten we of je gelijk hebt.
Denk het wel, het is een verdedigend ingestelde middenvelder. Die zal centraal achterin prima uit de voeten kunnen verwacht ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou die Sangare centraal achterin kunnen?
En hij is groot en zwart.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk het wel, het is een verdedigend ingestelde middenvelder. Die zal centraal achterin prima uit de voeten kunnen verwacht ik.
Dan ben je hard aan het zoeken naar negatieve berichtgeving want ik kom louter positieve en verbaasde stukken tegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Krijg trouwens erg t gevoel dat er een paar (lees: een hele hoop) bij de Nederlandse media een beetje mad zijn, het gaat steeds maar over dat ie te dik/niet fit is en vorig jaar niet heeft gespeeld, alle risico's. Eigenlijk totaal niet over hoe waanzinnig zo'n aanstelling eigenlijk is (naast alle andere goede aankopen/huur).
Dat vroeg ik mij ook al af, dat zou gezien zijn voetballende capaciteiten (alweer:berust op youtube filmpjes) erg fijn zijn voor de opbouw. Daarnaast lijkt hij verdedigend ook erg sterk. Maar ik denk, als je daadwerkelijk het FULLGASS interceptie-voetbal willen spelen, je hem ook graag op t middenveld wil hebben, daar waar de meeste balveroveringen zouden moeten plaatsvinden. En daar waar de snelle oplossingen en passes vandaan moeten komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou die Sangare centraal achterin kunnen?
De enige dingen die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de Foxportspersconferentie/PSV-persconferentie en stukjes bij de NOS. Stuur me gerust andere reportages/stukken hoor. Heb niet echt ver gezocht en al helemaal niet gericht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ben je hard aan het zoeken naar negatieve berichtgeving want ik kom louter positieve en verbaasde stukken tegen.
Maar onze selectie bevat vijf verdedigers.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, dat zou gezien zijn voetballende capaciteiten (alweer:berust op youtube filmpjes) erg fijn zijn voor de opbouw. Daarnaast lijkt hij verdedigend ook erg sterk. Maar ik denk, als je daadwerkelijk het FULLGASS interceptie-voetbal willen spelen, je hem ook graag op t middenveld wil hebben, daar waar de meeste balveroveringen zouden moeten plaatsvinden. En daar waar de snelle oplossingen en passes vandaan moeten komen.
Bij Fox zaten Van Gangelen, Kraaij en Bruggink louter te kwijlen over zijn afgetrainde lichaam tijdens de medische keuring.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
De enige dingen die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de Foxportspersconferentie/PSV-persconferentie en stukjes bij de NOS. Stuur me gerust andere reportages/stukken hoor. Heb niet echt ver gezocht en al helemaal niet gericht.
De klasse en fatsoen van oud-trainer Kraay sr heeft zijn zoon duidelijk niet geërfdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:14 schreef Generationalpha het volgende:
Nogmaals Hans.Jen-Joost ven Gengelen.
Ik ben dan ook dolbij met hem. Ik roep al decennia dat PSV altijd een grote sterke neger die er uitziet om bang van te worden zonder een 'gangsta' (quote:
Moest lachen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die gaan doorgaans bijzonder goed centraal achterin, aldus je ma.
Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Fox zaten Van Gangelen, Kraaij en Bruggink louter te kwijlen over zijn afgetrainde lichaam tijdens de medische keuring.
Jullie hadden toen toch ook dieje negert die het later wel goed deed in Turkije maar er bij jullie geen klote van kon.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben dan ook dolbij met hem. Ik roep al decennia dat PSV altijd een grote sterke neger die er uitziet om bang van te worden zonder een 'gangsta' () te zijn hoort te hebben.
EN NU HEBBEN WE ER EENTJE!1!!!!![]()
![]()
Als hij ook nog kan voetballen richt ik een fanclub voor hem op.
Like gegeven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die gaan doorgaans bijzonder goed centraal achterin, aldus je ma.
Op die manier: Ja als het moet zou hij het waarschijnlijk wel kunnen en zou het mij niets verbazen als hij dat heel veel beter zou kunnen dan wat er nu staat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar onze selectie bevat vijf verdedigers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |