abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195513186
Waarom is de sfeer hier zo nuchter? Ik zou gek van vreugde worden als ik PSV-fan was. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 20:26:28 ]
pi_195513214
Wat een mensonterende interviews bij die persconferentie en boven alles uitstijgend; Hans. Verder vond ik Mario heel fijn overkomen. Overigens : ik weet wel dat youtube filmpjes niet veel hoeven te zeggen maar wat lijkt die Sangare een beest zeg, ziet er indrukwekkend uit allemaal.

3 meer dan prima nieuwe aankopen/huur en daarbij ook nog Max en Zahavi waar we denk ik ook wel gelukkig van gaan worden. Bruma / Sadilek zijn weg godzijdank en Mvogo heb ik ondanks die 2 vroege blunders goede dingen zien doen en ik heb er een goed gevoel bij.

Het centrum achterin is vrij zwak en daar gaan we nog onnodig door pijn lijden, maar ik ben erg blij met de aanwinsten. Nu moet alleen Ihattaren uit zijn dip raken en gaan schroeien, dan hebben we een meer dan prima elftal, niks mis mee.

Wat zouden jullie ideale opstellingen zijn mits iedereen fit is en in vorm?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:31:21 #103
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_195513296
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
Waarom is de sfeer hier zo nuchter? Ik zou gek van vreugde worden als ik PSV-fan was. :D
Komt door de interlandbreak lijkt mij.

Maar verder nog steeds blij hoor (en de rest ook zo te zien)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_195513306
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef Generationalpha het volgende:
Wij zijn al tientallen pagina's WTF aan het schreeuwen vanwege Genötze hoor. Verder moeten we het eerst zien, we zijn allemaal nog uit de depri wolk aan het komen van de afgelopen potjes met de Rosario's, Hendrixjes en Sadilekjes. Dat hebben we met treurnis aan zitten te gluren. Maar eerlijk is eerlijk; deze laatste dagen zijn echt puur genot.
pi_195513371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Wij zijn al tientallen pagina's WTF aan het schreeuwen vanwege Genötze hoor. Verder moeten we het eerst zien, we zijn allemaal nog uit de depri wolk aan het komen van de afgelopen potjes met de Rosario's, Hendrixjes en Sadilekjes. Dat hebben we met treurnis aan zitten te gluren. Maar eerlijk is eerlijk; deze laatste dagen zijn echt puur genot.
Hoeveel selectiespelers telt PSV inmiddels wel niet? Zullen er een paar op de tribune moeten gaan zitten denk ik.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:42:26 #106
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_195513514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoeveel selectiespelers telt PSV inmiddels wel niet? Zullen er een paar op de tribune moeten gaan zitten denk ik.
tel ze dan even hans, dan weten we of je gelijk hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:43:08 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195513530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Afgelopen wedstrijd zaten er maar drie spelers op de bank ofzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195513567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:42 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

tel ze dan even hans, dan weten we of je gelijk hebt.
Hoopte dat jij het zou doen.
  Redactie Sport donderdag 8 oktober 2020 @ 20:54:31 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_195513785
Zou die Sangare centraal achterin kunnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195513809
Krijg trouwens erg t gevoel dat er een paar (lees: een hele hoop) bij de Nederlandse media een beetje mad zijn, het gaat steeds maar over dat ie te dik/niet fit is en vorig jaar niet heeft gespeeld, alle risico's. Eigenlijk totaal niet over hoe waanzinnig zo'n aanstelling eigenlijk is (naast alle andere goede aankopen/huur).
pi_195513839
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk het wel, het is een verdedigend ingestelde middenvelder. Die zal centraal achterin prima uit de voeten kunnen verwacht ik.
Dit, dus.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 20:57:26 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195513864
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Denk het wel, het is een verdedigend ingestelde middenvelder. Die zal centraal achterin prima uit de voeten kunnen verwacht ik.
En hij is groot en zwart.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195513927
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Krijg trouwens erg t gevoel dat er een paar (lees: een hele hoop) bij de Nederlandse media een beetje mad zijn, het gaat steeds maar over dat ie te dik/niet fit is en vorig jaar niet heeft gespeeld, alle risico's. Eigenlijk totaal niet over hoe waanzinnig zo'n aanstelling eigenlijk is (naast alle andere goede aankopen/huur).
Dan ben je hard aan het zoeken naar negatieve berichtgeving want ik kom louter positieve en verbaasde stukken tegen.
pi_195513951
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:57 schreef Caland het volgende:

[..]

En die gaan doorgaans bijzonder goed centraal achterin, aldus je ma. :)
Dit, dus.
pi_195513965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vroeg ik mij ook al af, dat zou gezien zijn voetballende capaciteiten (alweer:berust op youtube filmpjes) erg fijn zijn voor de opbouw. Daarnaast lijkt hij verdedigend ook erg sterk. Maar ik denk, als je daadwerkelijk het FULLGASS interceptie-voetbal willen spelen, je hem ook graag op t middenveld wil hebben, daar waar de meeste balveroveringen zouden moeten plaatsvinden. En daar waar de snelle oplossingen en passes vandaan moeten komen.
pi_195514011
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dan ben je hard aan het zoeken naar negatieve berichtgeving want ik kom louter positieve en verbaasde stukken tegen.
De enige dingen die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de Foxportspersconferentie/PSV-persconferentie en stukjes bij de NOS. Stuur me gerust andere reportages/stukken hoor. Heb niet echt ver gezocht en al helemaal niet gericht.
  Redactie Sport donderdag 8 oktober 2020 @ 21:04:13 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_195514019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook al af, dat zou gezien zijn voetballende capaciteiten (alweer:berust op youtube filmpjes) erg fijn zijn voor de opbouw. Daarnaast lijkt hij verdedigend ook erg sterk. Maar ik denk, als je daadwerkelijk het FULLGASS interceptie-voetbal willen spelen, je hem ook graag op t middenveld wil hebben, daar waar de meeste balveroveringen zouden moeten plaatsvinden. En daar waar de snelle oplossingen en passes vandaan moeten komen.
Maar onze selectie bevat vijf verdedigers.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195514033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

De enige dingen die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de Foxportspersconferentie/PSV-persconferentie en stukjes bij de NOS. Stuur me gerust andere reportages/stukken hoor. Heb niet echt ver gezocht en al helemaal niet gericht.
Bij Fox zaten Van Gangelen, Kraaij en Bruggink louter te kwijlen over zijn afgetrainde lichaam tijdens de medische keuring.
pi_195514034
quote:
De klasse en fatsoen van oud-trainer Kraay sr heeft zijn zoon duidelijk niet geërfd
pi_195514128
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ben dan ook dolbij met hem. Ik roep al decennia dat PSV altijd een grote sterke neger die er uitziet om bang van te worden zonder een 'gangsta' ( :') ) te zijn hoort te hebben.

EN NU HEBBEN WE ER EENTJE!1!!!! *O* _O_

Als hij ook nog kan voetballen richt ik een fanclub voor hem op. ^O^
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195514144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Moest lachen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195514147
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Bij Fox zaten Van Gangelen, Kraaij en Bruggink louter te kwijlen over zijn afgetrainde lichaam tijdens de medische keuring.
Dat heb ik gemist.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 21:12:13 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195514244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben dan ook dolbij met hem. Ik roep al decennia dat PSV altijd een grote sterke neger die er uitziet om bang van te worden zonder een 'gangsta' ( :') ) te zijn hoort te hebben.

EN NU HEBBEN WE ER EENTJE!1!!!! *O* _O_

Als hij ook nog kan voetballen richt ik een fanclub voor hem op. ^O^
Jullie hadden toen toch ook dieje negert die het later wel goed deed in Turkije maar er bij jullie geen klote van kon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 oktober 2020 @ 21:12:47 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195514256
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Like gegeven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195514366
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar onze selectie bevat vijf verdedigers.
Op die manier: Ja als het moet zou hij het waarschijnlijk wel kunnen en zou het mij niets verbazen als hij dat heel veel beter zou kunnen dan wat er nu staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')