Wellicht. Straks maar weer eens zijn eigendoelpunt bij Utrecht opzoeken voor een kleine vorm van blijdschap.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij woonde toch in Wales? Dan kan hij vast wel Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch uitspreken.
Dat wist ik, mijn zus heeft een uitwisselingsstudente als vriendin gehad uit Duitsland die kende Gotze wel. Tot zover deze boeiende anekdote.quote:
Zo moeilijk is dat niet, clown Bassie kon dat ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij woonde toch in Wales? Dan kan hij vast wel Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch uitspreken.
Altijd zonde als een vriendschap doodbloedt. Bedankt dat je zo open durft te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wist ik, mijn zus heeft een uitwisselingsstudente als vriendin gehad uit Duitsland die kende Gotze wel. Tot zover deze boeiende anekdote.
Was wel echt een lekker wijf. (waarschijnlijk nog steeds)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd zonde als een vriendschap doodbloedt. Bedankt dat je zo open durft te zijn.
Waarom is en blijft deze zaak zo groot. Het is wellicht ietwat hard om te stellen dat het mij totaal niet kan boeien maar waarom zou het mij boeien?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:19 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Effe op de fiets langsgaan om te kijken of ie er nog ligt. JosGod.
Pics?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was wel echt een lekker wijf. (waarschijnlijk nog steeds)
Lekkere organisatie wel van zo'n jeugdkamp. PedofielenBijeenkomstGenot.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:19 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Effe op de fiets langsgaan om te kijken of ie er nog ligt. JosGod.
Als je later groot bent, dan ga je het inzien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is en blijft deze zaak zo groot. Het is wellicht ietwat hard om te stellen dat het mij totaal niet kan boeien maar waarom zou het mij boeien?
Ik denk niet dat er bij mij ooit een kinderwens zal ontwikkelen maar bedankt voor het vertrouwenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je later groot bent, dan ga je het inzien.
gr gr
Omdat de manhunt op hem destijds best groot nieuws was. Zelfde met Michael P. bij Anne Faber.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is en blijft deze zaak zo groot. Het is wellicht ietwat hard om te stellen dat het mij totaal niet kan boeien maar waarom zou het mij boeien?
Even wat aanmoedigende tikjes op de billen bij het opzetten van de tenten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekkere organisatie wel van zo'n jeugdkamp. PedofielenBijeenkomstGenot.
Lolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekkere organisatie wel van zo'n jeugdkamp. PedofielenBijeenkomstGenot.
Denk omdat het niet zo vaak gebeurt dat zo'n zaak na zoveel jaar nog 'opgelost' kan worden. En dat Peter R erbij betrokken is zal ook wel voor wat extra aandacht zorgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag even aan je zus dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te zoeken maar ik weet haar achternaam niet meer.
Dat was actueel en met een massale publieke zoektocht vooraf waardoor het een hoog "het komt wel dichtbij" gehalte had.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de manhunt op hem destijds best groot nieuws was. Zelfde met Michael P. bij Anne Faber.
Zou wel ook even vermelden dat je graag haar foto's wil delen met onbekenden op een internetforum, kan toch de doorslag geven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Hoi Tjitske, hoe heet die lekkere vriendin van je uit Duitsland ook alweer? Groet Rimmer'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |