Op naar de 10000/dagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
5831 nieuwe besmettingen
CORREDhont.gif
Welke gif is datquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
5831 nieuwe besmettingen
CORREDhont.gif
Lenny en ik keuren dit goedquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
Ik drink thee.
Rooibos. @:kingroland @:3rr0r
thee is voor mietenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
Ik drink thee.
Zitten goede stofjes in, rooibosquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
Ik drink thee.
Jen jeust fan kengele. Gotze zijn Engels is prima zeg. Ik zag Van der Hoorn van de week Engels spreken na er jaren te hebben gewoond en dat was weer erbarmelijkquote:
Gotze lijkt me wel een slimme gozer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jen jeust fan kengele. Gotze zijn Engels is prima zeg. Ik zag Van der Hoorn van de week Engels spreken na er jaren te hebben gewoond en dat was weer erbarmelijk
Hij woonde toch in Wales? Dan kan hij vast wel Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch uitspreken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jen jeust fan kengele. Gotze zijn Engels is prima zeg. Ik zag Van der Hoorn van de week Engels spreken na er jaren te hebben gewoond en dat was weer erbarmelijk
zijn pa is een prof. dr. ing.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gotze lijkt me wel een slimme gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |