Verkiezingen in twee rondes; bij de tweede ronde mogen alleen partijen mee doen die 10 of meer zetels zouden halen bij de 1e ronde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar een wat hogere kiesdrempel mag van mij wel, je hebt nu teveel splintering
ja maar die heeft met z'n 1012 project in Amsterdam voor mij afgedaanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van die laatste drie lijkt Asscher mij nog de meest redelijke.
Graaf in je hart en grijp je vergevingsgezindheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die heeft met z'n 1012 project in Amsterdam voor mij afgedaan
Lekker gelezen gisteravond?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Graaf in je hart en grijp je vergevingsgezindheid.
Groetjes,
Piet Hein Donner
Ben bang dat dit in het voordeel werkt van de activisten/extremisten. Maar wel voor een hogere kiesdrempel. Even geen idee hoe je dit dan het beste in kunt voeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verkiezingen in twee rondes; bij de tweede ronde mogen alleen partijen mee doen die 10 of meer zetels zouden halen bij de 1e ronde.
Zou in de huidige tweede kamer betekenen dat je 32 zetels kan herverdelen.
Dat zou maar zo kunnen. Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht, puur losse pols.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben bang dat dit in het voordeel werkt van de activisten/extremisten. Maar wel voor een hogere kiesdrempel. Even geen idee hoe je dit dan het beste in kunt voeren.
Story of your life toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht, puur losse pols.
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Paul het volgende:
Tot vanavond guys!
TV / [8 okt] Televiziergala 2020 #1
Wel gereekst.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Paul het volgende:
Tot vanavond guys!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel gereekst.![]()
Maar ik ga niet kijken.
Ga weg Paul.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Paul het volgende:
Tot vanavond guys!
Deze zin loopt niet echt lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als FOK Influencer laat niet mijn hoofd daar zien. @:lenny_leonard
Zijn nicht. (Saskia Noort)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zijn familie wil volgens mij ook geen contact meer met hem. Dacht ik ooit op zijn twitter gelezen te hebben.
Pics?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:35 schreef JanCees het volgende:
Femke Merel heeft weer pittige jopen vandaag
Goh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Dat zou maar zo kunnen. Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |