quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dacht dat je wel wist dat ik GroenLinks of PvdA stem
Eens. Allemaal weggooipartijen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
brrrrrr, alleen Gristelijk is nog erger, Geert en Tjerry niet te vergeten
Ah oké.quote:
maar wat blijft er dan nog over? VVD, D66, SP, Denk en Partij van de Dieren, en ik verwacht persoonlijk dat je er daar minimaal twee van erger vindt dan GroenLinks of PvdAquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
brrrrrr, alleen Gristelijk is nog erger, Geert en Tjerry niet te vergeten
Denk dat meneer Tarado voor VVD gaatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
maar wat blijft er dan nog over? VVD, D66, SP, Denk en Partij van de Dieren, en ik verwacht persoonlijk dat je er daar minimaal twee van erger vindt dan GroenLinks of PvdA
Die doen ook niet alles goed en zeggen soms ook vreemde dingen, maar over het algemeen wel de meest realistische partij ja. Gaan ook gewoon weer (met afstand) de grootste worden (mits RutteGod doorgaat).quote:
Partij v/d Dieren zijn ook Gristengekkies, Zevendedagsadventisten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
maar wat blijft er dan nog over? VVD, D66, SP, Denk en Partij van de Dieren, en ik verwacht persoonlijk dat je er daar minimaal twee van erger vindt dan GroenLinks of PvdA
Dat komt door Jan Roos.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:23 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat een redelijke partij als VNL het niet gered heeft
Jan Roosquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:23 schreef JanCees het volgende:
Partijen die Jan Roos en Moszkowicz als lijsttrekkers hebben gehad kan ik moeilijk redelijk noemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:23 schreef JanCees het volgende:
ik vind geen enkele partij echt goed en het systeem in NL ook niet niet echt prettig maar de laatste paar keren VVD gestemd meer als correctie/tegen stem dan dat ik het met alles eens ben en Rutte is gewoon de meest geschikte man als premier, moet er niet aan denken dat het Klaver, Kaag of Ascher wordtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt. Zijn familie wil volgens mij ook geen contact meer met hem. Dacht ik ooit op zijn twitter gelezen te hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die is echt alles kwijt geraakt hè.![]()
Volgens mij zijn zelfs zijn vrouw en kinderen er vandoor.
En terecht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zijn familie wil volgens mij ook geen contact meer met hem. Dacht ik ooit op zijn twitter gelezen te hebben.
Van die laatste drie lijkt Asscher mij nog de meest redelijke.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind geen enkele partij echt goed en het systeem in NL ook niet niet echt prettig maar de laatste paar keren VVD gestemd meer als correctie/tegen stem dan dat ik het met alles eens ben en Rutte is gewoon de meest geschikte man als premier, moet er niet aan denken dat het Klaver, Kaag of Ascher wordt
Beetje soft maar eensquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van die laatste drie lijkt Asscher mij nog de meest redelijke.
Welk systeem zou je liever zien dan? Toch niet Amerikaans he?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind geen enkele partij echt goed en het systeem in NL ook niet niet echt prettig maar de laatste paar keren VVD gestemd meer als correctie/tegen stem dan dat ik het met alles eens ben en Rutte is gewoon de meest geschikte man als premier, moet er niet aan denken dat het Klaver, Kaag of Ascher wordt
nee maar een wat hogere kiesdrempel mag van mij wel, je hebt nu teveel splinteringquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Welk systeem zou je liever zien dan? Toch niet Amerikaans he?
Eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind ook geen enkele partij echt goed, zie zelf ook een Klaver totaal niet graag als premier en ben het verre van met alles eens bij GroenLinks maar het is qua richting voor mij wel de meest aansluitende partij. Rutte als premier vind ik ook wel prima (alhoewel hij het de laatste tijd publiekelijk slecht doet) maar qua programma en plan sluit VVD gewoon totaal niet bij mij aan. Sowieso zijn Groenlinks, PvdA, D66 en VVD de enige partijen die ik bij voorbaat overweeg. De rest is gelovig of extreem.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verkiezingen in twee rondes; bij de tweede ronde mogen alleen partijen mee doen die 10 of meer zetels zouden halen bij de 1e ronde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar een wat hogere kiesdrempel mag van mij wel, je hebt nu teveel splintering
ja maar die heeft met z'n 1012 project in Amsterdam voor mij afgedaanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Graaf in je hart en grijp je vergevingsgezindheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die heeft met z'n 1012 project in Amsterdam voor mij afgedaan
Lekker gelezen gisteravond?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Graaf in je hart en grijp je vergevingsgezindheid.
Groetjes,
Piet Hein Donner
Ben bang dat dit in het voordeel werkt van de activisten/extremisten. Maar wel voor een hogere kiesdrempel. Even geen idee hoe je dit dan het beste in kunt voeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verkiezingen in twee rondes; bij de tweede ronde mogen alleen partijen mee doen die 10 of meer zetels zouden halen bij de 1e ronde.
Zou in de huidige tweede kamer betekenen dat je 32 zetels kan herverdelen.
Dat zou maar zo kunnen. Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht, puur losse pols.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben bang dat dit in het voordeel werkt van de activisten/extremisten. Maar wel voor een hogere kiesdrempel. Even geen idee hoe je dit dan het beste in kunt voeren.
Story of your life toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht, puur losse pols.
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Paul het volgende:
Tot vanavond guys!
TV / [8 okt] Televiziergala 2020 #1
Wel gereekst.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Paul het volgende:
Tot vanavond guys!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel gereekst.![]()
Maar ik ga niet kijken.
Ga weg Paul.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Paul het volgende:
Tot vanavond guys!
Deze zin loopt niet echt lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als FOK Influencer laat niet mijn hoofd daar zien. @:lenny_leonard
Zijn nicht. (Saskia Noort)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zijn familie wil volgens mij ook geen contact meer met hem. Dacht ik ooit op zijn twitter gelezen te hebben.
Pics?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:35 schreef JanCees het volgende:
Femke Merel heeft weer pittige jopen vandaag
Goh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Dat zou maar zo kunnen. Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |