Inderdaad. Afgelopen weekend was b.v. pas de eerste keer dat er geen volle sportkantines waren. Als het sluiten daarvan veel verschil zou maken, dan heb je zeker nog een week nodig voordat je de resultaten ziet. Misschien wel tien dagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Je moet die maatregelen ook de tijd geven om te werken.
Dat mis ik. Zowel vanuit werkgever (is nu aangekaart, ze gaan kijken naar een planning van virtuele inloopmomenten) als van mijn 3 directe collega’s. Ik pakte nog eens regelmatig de telefoon of plande een zoom meeting. Vonden ze leuk. Een maand geleden ben ik daar bewust mee gestopt. Eens kijken hoe groot de behoefte is als het niet op een dienblad aangeboden wordt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn man heeft dagelijkse koffiemomentjes in de ochtend via Teams. En vrijdags een virtuele borrel. En men is heel gemakkelijk met elkaar telefonisch of via Teams benaderen.
Dus ja, fysiek heeft hij zijn collega's ook al heel lang niet gezien, maar op die manier worden contacten wel onderhouden. Je hoeft niet (iedere dag) aanwezig te zijn bji zo'n Teams-moment, maar het is wel een manier om contact te houden als je daar behoefte aan hebt.
mooi, dan zit iedereen gezellig bij elkaar voor de buisquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondag speelt het NL Elftal.
Het is anders en het is zeker niet net zo gemakkelijk. Ik reageerde op zijn opmerking dat hij dat mailen niet zo fijn/handig lijkt te vinden en gaf wat andere opties.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo makkelijk als even snel iets af tikken bij het koffiezet apparaat.
De agenda's van de meeste collega's zitten ram en ram vol (en de mijne ook) juist doordat er extra meetings ingepland worden voor de zaken die normaal bij koffiezet apparaat even snel afgetikt worden.
Bij mijn man is er gewoon een channel waar men zich kan melden op die bepaalde momenten. Niets verplicht, wel mogelijk. Velen maken daar regelmatig gebruik van, sommigen komen daar nooit. Zijn team is we groter dan 5 mensen, dus dat scheelt wellicht ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat mis ik. Zowel vanuit werkgever (is nu aangekaart, ze gaan kijken naar een planning van virtuele inloopmomenten) als van mijn 3 directe collega’s. Ik pakte nog eens regelmatig de telefoon of plande een zoom meeting. Vonden ze leuk. Een maand geleden ben ik daar bewust mee gestopt. Eens kijken hoe groot de behoefte is als het niet op een dienblad aangeboden wordt.
Zoals verwacht, niemand die dat dan aanzwengelt. En intussen mailen en appen we wat op en neer, voor de meest onbenullige zaken....
Die van dinsdag is toch gewoon gepland?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:01 schreef Tijn het volgende:
Er is helemaal nog niks bevestigd he, qua extra persconferentie.
Dat dacht ik dus ook, dat er gewoon standaard elke twee weken op dinsdag een persmoment was. Maar ik kan de bevestiging niet vindenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Die van dinsdag is toch gewoon gepland?
Zo was dat inderdaad gecommuniceerd. 2 keer per maand / Elke twee weken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, dat er gewoon standaard elke twee weken op dinsdag een persmoment was. Maar ik kan de bevestiging niet vinden
Zouden ze niet nog strenger kunnen worden? Geen idee wat ze verwachten van de huidige maatregelen, die nu ongeveer zijn eerste effecten moeten laten zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Zo was dat inderdaad gecommuniceerd. 2 keer per maand / Elke twee weken.
En al komt er een persco. Er gaat toch niks veranderen. Deze lijn wordt vervolgd. Hoogstens dat ze de boel iets verduidelijken met een pad zoals ze dat eerder deden.
Dan trekken ze de hele economie naar zijn gootje. Een lockdown zullen ze alleen maar inzetten als het niet meer anders kanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze niet nog strenger kunnen worden? Geen idee wat ze verwachten van de huidige maatregelen, die nu ongeveer zijn eerste effecten moeten laten zien.
Het gaat nu precies zoals verwacht. Cijfers wijken in niks af van de trendlijn en het reproductiegetal is lager dan vorige week.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze niet nog strenger kunnen worden? Geen idee wat ze verwachten van de huidige maatregelen, die nu ongeveer zijn eerste effecten moeten laten zien.
Het reproductiegetal stamt van 18 september. In die 3 weken is er veel veranderd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Het gaat nu precies zoals verwacht. Cijfers wijken in niks af van de trendlijn en het reproductiegetal is lager dan vorige week.
Zijn we niet onderhand op dat punt belandt?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan trekken ze de hele economie naar zijn gootje. Een lockdown zullen ze alleen maar inzetten als het niet meer anders kan
Dat klopt. Maar het ligt nog steeds in de lijn der verwachtingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het reproductiegetal stamt van 18 september. In die 3 weken is er veel veranderd.
Neen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zijn we niet onderhand op dat punt belandt?
dat is echt niet vergelijkbaarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of je belt, whatsappt, of start een zoom/teams-overlegje op.
Dat weet ik niet.. ik denk dat de 0,9 alsnog niet haalbaar is voor 20 oktober.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het ligt nog steeds in de lijn der verwachting
Nee, voetbal kijk je in kleine groepjesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mooi, dan zit iedereen gezellig bij elkaar voor de buis
Heb je de app? En indien ja; is hij actief in je regio?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Teststraat Uden zojuist getest:
Constante stroom aan auto’s, voor en achter mij toch snel 50 auto’s. Op de een of andere manier had ik het echt rustiger verwacht.
Testen was weer een pretje (not), fingers crossed voor goed nieuws..
vond het wel meevallen eerlijk gezegd. Fijn is het niet, maar liever dit dan c'ronaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Teststraat Uden zojuist getest:
Constante stroom aan auto’s, voor en achter mij toch snel 50 auto’s. Op de een of andere manier had ik het echt rustiger verwacht.
Testen was weer een pretje (not), fingers crossed voor goed nieuws..
De verwachting was dat het zou stijgen, en dat doet het ook. Punt is natuurlijk dat we een kentering in de trend zouden moeten gaan zijn, dat is in elk geval waar de maatregelen voor bedoeld zijn. Maar hoeveel effect het precies gaat hebben en wanneer, is moeilijk precies te voorspellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het ligt nog steeds in de lijn der verwachting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |