abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195500993
100216_28827_KSC_Header.jpg

Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je beresterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.

De KSC is een van de vele reeksen op FOK!. Wil je nog eens oude topics teruglezen, dan kun je die hier vinden.

Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!

Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang en plantenzaak
Buda - burgemeester
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - slaaf van de gestuurde Gretabil
Karzai - chefkok Gesauteerde Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode & hontenuitlater
Frantic - broodjesbakker, zeebonk, zaknemer en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
Fogel - Reiziger
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer en folterkelder
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - programmerende nomade
Haags - beroepsweigeraar
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Friemelaar - Vuilnisman
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Toekito - Gameshop
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
Arch-Indar - Sportinstructeur
DW457 - Eigenaar platenzaak
Gruj0 - Aankloteraar, waarschijnlijk inmiddels zonder beenhaar
EttoVanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop
Lospedrosa - fitnesscentrum en personal trainer.
Fogel - Staat hier graag twee keer

Tap tap tap
pi_195501006
Dat is ook weer overdreven.
Zonder wrijving geen glans
pi_195501013
Maar even serieus Haags, in de bovenbouw had ik 38 lesuren, dan moest thuis huiswerk nog. Heel veel tijd voor werk hou je dan gewoon niet over.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195501014
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ook, al waren er ook studiegenootjes die tienduizenden euro's schuld hadden.
Ik ben thuis blijven wonen. Ik denk dat ik vooral daardoor zonder schulden mijn studietijd ben doorgerold :{
pi_195501019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik ben thuis blijven wonen. Ik denk dat ik vooral daardoor zonder schulden mijn studietijd ben doorgerold :{
Ja ik ook, en ik zuip niet, dat scheelt ook. Wel een saai studentenleven maar goed.
Tap tap tap
pi_195501025
En tijdens de studie mocht ik alles zelf betalen, maar kreeg ik de minimale beurs dankzij het inkomen van m'n ouders. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501026
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

spaar je vanaf je 18e nog even door en ga je tussen de 24 en 30e uit huis. Dat is prima zat.
Zelfs dat gaat niet
pi_195501030
Ik ben niet zielig, maar mijn situatie is zeker niet uitzonderlijk. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
En tijdens de studie mocht ik alles zelf betalen, maar kreeg ik de minimale beurs dankzij het inkomen van m'n ouders. *O*
Ik kreeg ook de minimale beurs, maar gelukkig betaalden m'n ouders de studie daarom wel.
Kutte is wel dat mensen dan zeggen 'ah jij kan gewoon je handje ophouden bij papa!' Ja kut, daarom krijg ik 40 euro stufi en jij 250.
Tap tap tap
pi_195501059
Sparen terwijl je studeert, dat is wel het recept om later een vreemdgaande massamoordenaar te worden of zo :')
pi_195501077
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik kreeg ook de minimale beurs, maar gelukkig betaalden m'n ouders de studie daarom wel.
Kutte is wel dat mensen dan zeggen 'ah jij kan gewoon je handje ophouden bij papa!' Ja kut, daarom krijg ik 40 euro stufi en jij 250.
Mja, precies op het randje van wel of geen aanvullende beurs. Dus realistisch gezien konden ze het niet betalen. Kreeg wel hulp van ze hoor, maar uitwonend gaat het hard.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501078
weer verkouden hoor.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:30:14 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste dagen zijn bemoedigend *O*
@:kwiwi

[ afbeelding ]
:o *O* Toch altijd wel fijn als je direct resultaat ziet.

Misschien moet ik het na de vakantie toch nog maar eens een kans geven :Y
pi_195501107
quote:
Maar even serieus Haags, in de bovenbouw had ik 38 lesuren, dan moest thuis huiswerk nog. Heel veel tijd voor werk hou je dan gewoon niet over.
Oke, ja dat kan. Ik heb het echt anders ervaren.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:31:50 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501108
quote:
That sucks.. Had ik ook, maar ze betaalden in ieder geval het collegegeld en boeken.
pi_195501113
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, precies op het randje van wel of geen aanvullende beurs. Dus realistisch gezien konden ze het niet betalen. Kreeg wel hulp van ze hoor, maar uitwonend gaat het hard.
Ja IBG had een fout gemaakt dus eigenlijk had ik meer moeten krijgen, maar ik verdiende op een gegeven moment 200 euro in de maand met m'n bijbaantjes en daar kon ik het ook niet mee betalen zonder bij te lenen, dus hebben m'n ouders besloten te betalen. Dat duurde een jaar of drie. En ik woonde nog thuis.
Tap tap tap
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:32:46 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501117
Heb overigens alsnog 15k schuld opgebouwd vanwege huur e.d.
pi_195501137
quote:
81s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
weer verkouden hoor.
Snotterbal :+
pi_195501145
Maar echt, pure haat aan mensen die dan zeggen 'ja maar jouw pappie betaalt alles!' Terwijl ze zelf op kamers zijn gegaan terwijl ze vijf km van de universiteit wonen. Ja kon je ook niet doen, hč.
Tap tap tap
pi_195501150
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

That sucks.. Had ik ook, maar ze betaalden in ieder geval het collegegeld en boeken.
10 euro boven de inkomensgrens voor een aanvullende beurs. Srs. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Oke, ja dat kan. Ik heb het echt anders ervaren.
Da's ook geen probleem verder, maar daarom geef ik mijn ervaring ook, komen we gecombineerd tot een realistischer beeld. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501157
De ene studie is de andere ook niet, genoeg pretstudie's waar je echt niet veel tijd en energie en hersencapaciteit mee kwijt bent dus dan kun je er wel naast werken, verstandiger is om de wereld te verkennen op die leeftijd maar goed.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:36:19 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501177
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh dat is echt zuur :{ Mijn ouders zaten er wel ruim boven dus collegeld e.d. voor 3 kinderen betalen was gelukkig geen probleem.
pi_195501178
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Heb overigens alsnog 15k schuld opgebouwd vanwege huur e.d.
De mijne had de helft kunnen zijn hoor, want lambaldraak. Maar vooral dankzij huur en collegegeld dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501190
1e studie veel gewerkt enzo. Kon makkelijk. Basisbeurs gebeuren. Geen lening. Woonde op kamers.

2e studie heeft me 40k aan alleen collegegeld gekost. Woonde toen weer bij mn ouders. Had geen rooie cent toen ik klaar was. Maar nooit schuld gehad.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:37:31 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501197
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De mijne had de helft kunnen zijn hoor, want lambaldraak. Maar vooral dankzij huur en collegegeld dus.
Ja goed, beetje lamballen hoort ook wel een beetje bij de studietijd toch :)
pi_195501204
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oh dat is echt zuur :{ Mijn ouders zaten er wel ruim boven dus collegeld e.d. voor 3 kinderen betalen was gelukkig geen probleem.
Mijn ouders moesten de zaak en hun huis verkopen en om de een of andere reden was dat opgeteld bij het inkomen _O- Behalve dat ze allebei zonder werk zaten en van dat geld ook weer een nieuw huis moesten kopen.
Als ze ook voor m'n broer en zus collegegeld hadden moeten betalen, was het een zooitje geweest.
Tap tap tap
pi_195501213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
1e studie veel gewerkt enzo. Kon makkelijk. Basisbeurs gebeuren. Geen lening. Woonde op kamers.

2e studie heeft me 40k aan alleen collegegeld gekost. Woonde toen weer bij mn ouders. Had geen rooie cent toen ik klaar was. Maar nooit schuld gehad.
Tweede studie moest ik ineens het instellingsgeld betalen van 17.000 per jaar. Dat ging dus niet door.
Tap tap tap
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:38:22 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501214
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:

40k? :o welke studie was dat? Of Bachelor + Master?
pi_195501229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

[..]

Da's ook geen probleem verder, maar daarom geef ik mijn ervaring ook, komen we gecombineerd tot een realistischer beeld. *O*
Ja ik bedoelde het ook niet rot of zo
pi_195501232
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mja, het is wat het is. En het blijkt gelukkig niet zo'n enorm probleem, dus ik los af, ik spaar en zodra ik een mooi bedrag gespaard heb, los ik een deel ineens af (want dan herberekenen ze het leenbedrag, dus dan heb ik bij wijze van spreken een lening van 15k ipv 30k openstaan. Is leuker met een hypotheek ofzo.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501236
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:39 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde het ook niet rot of zo
Zo vatte ik 'm ook niet op. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:40:00 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501237
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tweede studie moest ik ineens het instellingsgeld betalen van 17.000 per jaar. Dat ging dus niet door.
Daarom heb ik m'n 2e studie in het buitenland gedaan.. was 'maar' 6k per jaar (voor part time master)
pi_195501247
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik wist dit op tijd, dus eerste studie afgebroken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501253
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zo vatte ik 'm ook niet op. :)
Gelukkig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:41:33 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501260
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, het is wat het is. En het blijkt gelukkig niet zo'n enorm probleem, dus ik los af, ik spaar en zodra ik een mooi bedrag gespaard heb, los ik een deel ineens af (want dan herberekenen ze het leenbedrag, dus dan heb ik bij wijze van spreken een lening van 15k ipv 30k openstaan. Is leuker met een hypotheek ofzo.)
Ah ok, ja voor mij telt het niet mee bij evt hypotheek dus ik los het minimale af (want 0% rente voor nog 4 jaar).
pi_195501268
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik wist dit op tijd, dus eerste studie afgebroken. :+
Heel slim. Jaargenootje had haar diploma nog niet officieel aangevraagd dus had dat nog even uitgesteld en is de studie nog wel gaan doen.
Tap tap tap
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:43:01 #37
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501280
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Heel slim. Jaargenootje had haar diploma nog niet officieel aangevraagd dus had dat nog even uitgesteld en is de studie nog wel gaan doen.
Toch bizar dat je er met zulke simpele trucjes nog onderuit kunt komen, en dan toch 2 studies voor het normale collegegeld kan doen.
pi_195501290
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ah ok, ja voor mij telt het niet mee bij evt hypotheek dus ik los het minimale af (want 0% rente voor nog 4 jaar).
Dat scheelt. :Y

Nu is een hypotheek niet erg aan de orde (helemaal nu niet met werkeloze Joop _O- ), maar ik kan me zo voorstellen dat we over een jaar of tien (uiterlijk) wel eens elders terecht gaan komen. Dan is het wel lekker als mijn inkomen ķķk gewoon fatsoenlijk mee kan doen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat scheelt. :Y

Nu is een hypotheek niet erg aan de orde (helemaal nu niet met werkeloze Joop _O- ), maar ik kan me zo voorstellen dat we over een jaar of tien (uiterlijk) wel eens elders terecht gaan komen. Dan is het wel lekker als mijn inkomen ķķk gewoon fatsoenlijk mee kan doen.
Nooit op twee inkomens een hypotheek afsluiten, als je elkaar zat bent dan zit je nog aan elkaar vast door een berg bakstenen.
pi_195501318
quote:
15s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nooit op twee inkomens een hypotheek afsluiten, als je elkaar zat bent dan zit je nog aan elkaar vast door een berg bakstenen.
Sowieso niet op twee volle inkomens een hypotheek afsluiten
pi_195501320
quote:

[..]

Eh, het gaat al 8 jaar prima, ik durf de gok wel aan hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501325
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:46 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Sowieso niet op twee volle inkomens een hypotheek afsluiten
Daar ben ik het wel mee eens. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:47:44 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501336
quote:

[..]

Ja dit heb ik inderdaad ook geleerd van verhalen van exen die met dat probleem zaten (en moesten verkopen met flink verlies omdat niemand de hypotheek alleen kon betalen).
pi_195501340
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eh, het gaat al 8 jaar prima, ik durf de gok wel aan hoor.
Sweet summer child.
pi_195501355
Ik heb niet eens een volledige hypotheek op m'n eigen inkomen genomen :') Ben nog een eindje onder het max bedrag gaan zitten dat ik kon lenen.
Tap tap tap
pi_195501365
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet eens een volledige hypotheek op m'n eigen inkomen genomen :') Ben nog een eindje onder het max bedrag gaan zitten dat ik kon lenen.
Dat is heel verstandig. Wil je nog een beetje kunnen leven naast je hypotheek.
pi_195501366
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja dit heb ik inderdaad ook geleerd van verhalen van exen die met dat probleem zaten (en moesten verkopen met flink verlies omdat ze niemand de hypotheek alleen kon betalen).
Denk toch wel dat dit het echte grote verborgen leed van Nederland is van na 2007, zowel mensen die financieel in de problemen zijn gekomen hierdoor of elkaar wel de hersenen in kunnen slaan omdat ze niet uit elkaar konden gaan.
pi_195501367
Een vriendin van mij had dat probleem ook met haar ex. Hij in in dat huis gebleven en stopte met betalen van de lasten. Heeft ze een extra baan er bij moeten nemen naast haar eigen werk. Zo leerde ik haar kennen, omdat ze in het restaurant er bij kwam werken :p En huis raakte ook niet verkocht in de crisistijd en de enkele bezichtigen die er waren saboteerde hij de boel om haar dwars te zitten.

heeft paar jaar geduurd dat hij daar vrijwel gratis woonde en zij bleef betalen
pi_195501376
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:49 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Dat is heel verstandig. Wil je nog een beetje kunnen leven naast je hypotheek.
Versneld aflossen enzo, en dan denken 'bij dat bedrag kan ik wel minder gaan werken'.
Tap tap tap
pi_195501382
quote:
81s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Een vriendin van mij had dat probleem ook met haar ex. Hij in in dat huis gebleven en stopte met betalen van de lasten. Heeft ze een extra baan er bij moeten nemen naast haar eigen werk. Zo leerde ik haar kennen, omdat ze in het restaurant er bij kwam werken :p En huis raakte ook niet verkocht in de crisistijd en de enkele bezichtigen die er waren saboteerde hij de boel om haar dwars te zitten.

Moord is soms wel terecht hoor.
Tap tap tap
pi_195501385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
maar wanneer heb je dat gekocht?
pi_195501387
quote:
17s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sweet summer child.
Nee hoor, ijskoude winter. :+

Vooraf goede afspraken maken, absoluut. Dingen maar laten omdat je bang bent omdat je misschien ooit uit elkaar gaat gaan, mja.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501388
quote:

Ja dit soort shit, meeste mensen kotsen ook wel op exen en proberen ze dwars te zitten, vergeet dat niet.
pi_195501389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:

[..]

maar wanneer heb je dat gekocht?
2012
Tap tap tap
pi_195501393
Wel mazzel hoor, want het appartement hiernaast stond vorig jaar voor 70.000 meer te koop dan wat ik ervoor heb betaald.
Tap tap tap
pi_195501394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

2012
ja waren huizenprijzen ook wel compleet anders toch?
pi_195501395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Versneld aflossen enzo, en dan denken 'bij dat bedrag kan ik wel minder gaan werken'.
^O^
pi_195501402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501405
quote:

[..]

Ja anders had ik nu veel kleiner gewoond :P
Tap tap tap
pi_195501406
ik woon hier nu 12 jaar. is sowieso al verdubbeld qua prijs
pi_195501410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee hoor, ijskoude winter. :+

Vooraf goede afspraken maken, absoluut. Dingen maar laten omdat je bang bent omdat je misschien ooit uit elkaar gaat gaan, mja.
Wie zegt dat je iets moet laten?
Gewoon je zelfstandigheid bewaren.
pi_195501413
quote:
ik woon hier nu 12 jaar. is sowieso al verdubbeld qua prijs
Zou echt verkopen dan.
pi_195501415
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Boeken moest ik zelf betalen, maar dat kostte niet zoveel. Collegageld betaalde mijn ouders gelukkig.
pi_195501417
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:52 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

^O^
Ja dat was drie jaar geleden, maar het liep zo goed dat ik gewoon door ben gegaan :@
Tap tap tap
pi_195501421
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:53 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Zou echt verkopen dan.
ja maar je koopt niet meer terug he. das een goed idee als je dan niet koopt en in thailand ofzo gaat zitten wachten op de volgende crisis
pi_195501430
quote:

[..]

Zou echt verkopen dan.
Dat is leuk als je gaat samenwonen of als je dood bent, maar je moet er nog iets voor terugkopen :P
Tap tap tap
pi_195501433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja maar je koopt niet meer terug he. das een goed idee als je dan niet koopt en in thailand ofzo gaat zitten wachten op de volgende crisis
Ik zie kansen :P
pi_195501436
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wie zegt dat je iets moet laten?
Gewoon je zelfstandigheid bewaren.
Jij, net. :+
quote:

[..]

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501440
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:54 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ik zie kansen :P
ja over nagedacht wel :P
pi_195501448
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja over nagedacht wel :P
Meestal ga ik nu al beetje kijken voor zomervakantie maar dat laat ik nu maar even zitten. :{
pi_195501450
quote:

[..]

Zou echt verkopen dan.
Je moet toch wat terug kopen dan?
Dit is alleen een goed plan als je van een groot huis naar een seniorenwoning of een klein huisje verkast omdat het nest leeg is.
pi_195501452
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:55 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Meestal ga ik nu al beetje kijken voor zomervakantie maar dat laat ik nu maar even zitten. :{
nah moet toch wel kunnen
pi_195501464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dit is alleen een goed plan als je van een groot huis naar een seniorenwoning of een klein huisje verkast omdat het nest leeg is.
jeps. daarom zegt je huiswaarde niet zo heel veel.
pi_195501465
quote:

[..]

Ja heb je gelijk in. :)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:57:10 #75
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195501471
quote:

Pff.. :{
pi_195501472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nah moet toch wel kunnen
Ja dat kijken wel maar boeken liever even niet nog. Wilde eigenlijk in meivakantie ook weg.
pi_195501473
quote:

[..]

Seniorenwoningen zijn achterlijk duur.
Tap tap tap
pi_195501479
of je moet de stad uit ofzo

Mijn nichtje is vanuit appartement met flinke winst vlakbij centrum den haag naar eengezinswoning in zoetermeer gegaan.
pi_195501480
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jij, net. :+
[..]

Ik ken iets teveel vrouwen die na de penopauze van de man zes hoog achteraf zitten omdat ze niet zelfstandig en geëmancipeerd genoeg waren :P
pi_195501508
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jeps. daarom zegt je huiswaarde niet zo heel veel.
Nja sommige mensen zien het verkoopbedrag en zien de waarde verdubbeld en rekenen zich rijk maar dat werkt zo nu eenmaal niet.
pi_195501512
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Pff.. :{
ja tering dat was echt naar.

had ze haar eigen fulltime baan en kon ze zich bij ons om half 6 savonds melden voor haar werk in het restaurant .

na maanden is ze ook opgehaald door de ambulance bij ons omdat ze is ingestort
pi_195501530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:

Mijn nichtje is vanuit appartement met flinke winst vlakbij centrum den haag naar eengezinswoning in zoetermeer gegaan.
Nķg verder de stad uit ;(
Tap tap tap
pi_195501539
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nja sommige mensen zien het verkoopbedrag en zien de waarde verdubbeld en rekenen zich rijk maar dat werkt zo nu eenmaal niet.
ja het kan werken als je wilt inleveren he
pi_195501542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:

Netjes
pi_195501547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:00 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Netjes
als je in zoetermeer wilt wonen :p

die had 80 duizend winst
pi_195501566
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik ken iets teveel vrouwen die na de penopauze van de man zes hoog achteraf zitten omdat ze niet zelfstandig en geëmancipeerd genoeg waren :P
Dat kan, maar er zijn ook genoeg andere situaties natuurlijk. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja tering dat was echt naar.

had ze haar eigen fulltime baan en kon ze zich bij ons om half 6 savonds melden voor haar werk in het restaurant .

na maanden is ze ook opgehaald door de ambulance bij ons omdat ze is ingestort
Ik ken een vrouw die vrij succesvol in de mode zat, tot haar man wat ernstige financiële missers maakte, drama en hij gaf haar de schuld dus scheiding na dertig jaar huwelijk, dure huis onverkoopbaar omdat ze het niet doormidden gehakt kregen en die zit nu iedere nacht aan de balie als receptioniste van het ziekenhuis met haar Rolex zachtjes te zingen.
pi_195501584
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]

als je in zoetermeer wilt wonen :p

die had 80 duizend winst
Mijn buurman is ook vertrokken 1.5 jaar geleden, dikke vette winst.ging geen huis meer kopen. Geen idee wat hij nu doet dan :')
pi_195501605
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Mijn buurman is ook vertrokken 1.5 jaar geleden, dikke vette winst.ging geen huis meer kopen. Geen idee wat hij nu doet dan :')
Rijke dakloze? :P
pi_195501606
quote:

[..]

Kamperen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195501609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja het kan werken als je wilt inleveren he
Zeker wel maar mensen die op geld zijn en om die reden hun huis verkopen zijn meestal ook mensen die veel om status en luxe geven.
pi_195501634
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Echt geen idee.
pi_195501636
quote:

[..]

Nou ja je kunt natuurlijk een hutje huren op de Filipijnen en van noedels en getinte vrouwen gaan leven :P
pi_195501655
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nou ja je kunt natuurlijk een hutje huren op de Filipijnen en van noedels en getinte vrouwen gaan leven :P
ja best een goed idee.

altijd warm , mooi weer. lekker eten.
pi_195501676
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kamperen?
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat zie ik hem niet snel doen eigenlijk _O-
pi_195501692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja best een goed idee.

Ja geweldig, kakkerlakken in je bed en als je plast ruikt het naar brandnetel.
pi_195501703
Italiaanse topvrouw tijdens onze meeting. Klinkt als een pizzabakker uit Napels :')
pi_195501707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Italiaanse topvrouw tijdens onze meeting. Klinkt als een pizzabakker uit Napels :')
je zwijmelt niet weg dus? :P
pi_195501710
quote:
Ik las even Italiaanse toplessvrouw
pi_195501721
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

je zwijmelt niet weg dus? :P
Nee vreselijk. Zo'n positie bij een wereldwijd bedrijf en dan zo slecht Engels spreken. :{
pi_195501737
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:10 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ik las even Italiaanse toplessvrouw
Deze mag haar bh aanhouden.
pi_195501740
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Deze mag haar bh aanhouden.
Oei
  Redactie Frontpage donderdag 8 oktober 2020 @ 10:12:45 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195501743
quote:
Hoe klinkt een vrouwelijke pizzabakker?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_195501753
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:12 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Oei
:D
pi_195501809
quote:
Heeft ze ook zo'n enorme snor?
pi_195501819
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heeft ze ook zo'n enorme snor?
Nee, het enorme accent was wel voldoende irritant :D
pi_195501838
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lijkt ze op degene met de tuinbroek aan?

pi_195501846
Denk dat veel jongeren van 18 bij ¤10.000 in een afkickkliniek terechtgekomen.
Geweldig idee ^O^
Vakman pur sang
pi_195501850
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Praten met handen zeker ook?
pi_195501863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:19 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

pi_195501873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De Italiaanse eendenbek _O_
pi_195501877
oh god wie is dit

:9~
  Redactie Frontpage donderdag 8 oktober 2020 @ 10:21:53 #113
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195501886
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_____
pi_195501895
quote:
oh god wie is dit

[ afbeelding ]

:9~
Mensen hier met een monobrow mogen een vergelijkingsfoto indienen?
Vakman pur sang
pi_195501897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zo loop ik altijd rond :P
pi_195501900
Want ik ben met die tiger,
Tiger tiger tiger
pi_195501906
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mensen hier met een monobrow mogen een vergelijkingsfoto indienen?
nee das toch geen vergelijking
pi_195501919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:22 schreef Justin_Case het volgende:
Want ik ben met die tiger,
Tiger tiger tiger
je moet niet tijger doen als je pussy bent
pi_195501921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

zo loop ik altijd rond :P
Heb jij zo'n hipsterbaardje?
pi_195501932
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee das toch geen vergelijking
Vakman pur sang
pi_195501940
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heb jij zo'n hipsterbaardje?
  roze donderdag 8 oktober 2020 @ 10:25:44 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195501944
Gvd wat een grafweer. Loop ik nu met natte kleding. :r
Your beauty never ever scared me.
pi_195501956
quote:
82s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

je moet niet tijger doen als je pussy bent
KOEKOEK
pi_195501989
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')

Jij zou op zich wel een redelijke man zijn, een softe dan maar toch :Y
pi_195502008
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik denk dat zij ons twee wel de baas is hoor.
  Redactie Frontpage donderdag 8 oktober 2020 @ 10:29:40 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195502012
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zo eentje met een opgeplakt baardje en geforceerde zware stem?
_____
pi_195502017
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:29 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ik denk dat zij ons twee wel de baas is hoor.
Nee man _O-
pi_195502028
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee man _O-
Hahaha ontkenning :D
pi_195502058
Geen zin meer.
Tap tap tap
pi_195502084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Geen zin meer.
Hou nog even een uurtje vol dan open ik het LUNCHGENOT
pi_195502085
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:19 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Buiten beeld misschien :P
  Redactie Frontpage donderdag 8 oktober 2020 @ 10:35:22 #132
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195502098
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Hou nog even een uurtje vol dan open ik het LUNCHGENOT
Nee joh, straks eerst even 3 uurtjes lopen en daarna maar eens lunchen.
_____
pi_195502105
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Buiten beeld misschien :P
Zodra ze haar lippen gaat tuiten heb je beet.

Of zij, het is maar hoe je het ziet.
pi_195502111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee joh, straks eerst even 3 uurtjes lopen en daarna maar eens lunchen.
Dan ben ik omgevallen van de honger, man.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 10:37:59 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195502154
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Hoax, je luncht niet. :{w Al dagen geen LUNCHGENOT gezien. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195502165
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoax, je luncht niet. :{w Al dagen geen LUNCHGENOT gezien. ;(
Huh gister toch?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 10:48:20 #137
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195502355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:38 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Huh gister toch?
Niet gezien. :7

Zal ik precies toen druk geweest zijn denk ik. :') ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195502406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niet gezien. :7

Zal ik precies toen druk geweest zijn denk ik. :') ;(
Nee volgens mij heb je gelijk.
pi_195502425
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:51 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Nee volgens mij heb je gelijk.
jezus haags
pi_195502456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ik zal onthouden dat dat een alarmsignaal is. :{
pi_195502468
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jezus haags
Ja wat
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zal onthouden dat dat een alarmsignaal is. :{
Ik moet echt wel rond 13.00 gelunched hebben anders gaat het fout.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 11:06:57 #142
45833 crew  Fogel
pi_195502697
:W
Vanavond weer naar het zuiden toe... Widerøe is heerlijk, minivliegveld ook.
Bag drop sluit 5 minuten voor boarding, en boarding is een kwartier voor vertrek. Dikke prima.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_195502915
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:54 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ja wat
[..]

Ik moet echt wel rond 13.00 gelunched hebben anders gaat het fout.
Ik had de verkeerde post gequote, geloof ik :{
pi_195502920
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik had de verkeerde post gequote, geloof ik :{
Geeft niet
pi_195502923
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:06 schreef Fogel het volgende:
:W
Vanavond weer naar het zuiden toe... Widerøe is heerlijk, minivliegveld ook.
Bag drop sluit 5 minuten voor boarding, en boarding is een kwartier voor vertrek. Dikke prima.
Turbopropgenot vanavond? :9
pi_195502936
Teamoverleg. Manager vindt dat ik mijn camera aan moet zetten.

Ja dag hoor, dat bepaal ik zelf wel :{w
pi_195502946
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:

Hij denkt dat je er niet bent zeker :')
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:20:28 #148
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195502966
quote:

Zo'n kartonnen beeltenis van jezelf laten maken en die voor de camera neerzetten, kan je zelf wat anders gaan doen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195503008
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zo'n kartonnen beeltenis van jezelf laten maken en die voor de camera neerzetten, kan je zelf wat anders gaan doen. *O*
Misschien kan ik een gifje uploaden van mezelf die af en toe ja knikt. :{
pi_195503050
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Hij denkt dat je er niet bent zeker :')
Het is een miep die vindt dat iedereen "gezellig met z'n snoetje in beeld moet."

Ik vind daar niks gezelligs aan. :r
pi_195503059
quote:

Gekke bekken trekken *O*
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:28:05 #152
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195503093
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het is een miep die vindt dat iedereen "gezellig met z'n snoetje in beeld moet."

Ik vind daar niks gezelligs aan. :r
Gezellig hoor. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195503101
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Gekke bekken trekken *O*
Die heb ik van nature al :T
pi_195503167
Ik haalde net even m'n haar uit de knot en het bleef gewoon zo zitten.
Tap tap tap
pi_195503220
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:35:47 #156
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195503227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:36:07 #157
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195503228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon wassen joh. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195503332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je onderbroek niet rechtop blijft staan als je hem uittrekt, valt het wel mee.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 11:43:49 #159
45833 crew  Fogel
pi_195503340
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Turbopropgenot vanavond? :9
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_195503361
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:43 schreef Fogel het volgende:

[..]

Tof _O_ Dat moment dat ze vol gas geven is heerlijk O+
pi_195503401
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

40k? :o welke studie was dat? Of Bachelor + Master?
Zeevaartschool maar net als cherry: instellingsgeld en langstudeerderboete ondanks dat t een tweede studie was, maar wel op zelfde niveau (bachelor).
pi_195503464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zolang je onderbroek niet rechtop blijft staan als je hem uittrekt, valt het wel mee.
En als je er aan snift dat je nog kunt ruiken dat Natasha vorige maand is blijven slapen.
pi_195503466
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zeevaartschool maar net als cherry: instellingsgeld en langstudeerderboete ondanks dat t een tweede studie was, maar wel op zelfde niveau (bachelor).
Hebbie liggen tukken?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:56:14 #164
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195503520
Ik was wel blij toen die langstudeerdersboete teruggedraaid werd. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195503545
Mijn huisje komt ook langs _O_

pi_195503616
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Mijn huisje komt ook langs _O_

Er zitten Bossche huisjes in de collectie van KLM?
pi_195503622
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja best een goed idee.

Op de Filipijnen? I beg to differ
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:03:08 #168
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195503629
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Op de Filipijnen? I beg to differ
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195503638
Lunch :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:05:03 #170
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195503659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch :o
Heb m'n salade al op :9
pi_195503662
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Hebbie liggen tukken?
Nee, limit switched vervangen met een dikke kraan jib tussen de benen.

Hue hue kraan @LTVDK
pi_195503668
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was wel blij toen die langstudeerdersboete teruggedraaid werd. :')
Ja maar de centen kon je naar fluiten
pi_195503693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

In cul zit er zo iemand de de filipijnen en hun eten helemaal ophemelt.. doet ie vast ook alleen omdat ie aandelen Trike Patrol heeft
pi_195503737
:O

Nee, Haags :{w
pi_195503752
Tap tap tap
pi_195503761
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
*Plop*
pi_195503768
@
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:

Nee, Haags :{w
@Faxie wel zeker?
pi_195503781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

*Plop*
:o
pi_195503788
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
@
[..]

@:faxie wel zeker?
Liever niet :{
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:19:59 #180
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195503865
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja maar de centen kon je naar fluiten
Volgens mij heb ik het teruggekregen? :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195503973
Zo dat heeft gesmaakt
pi_195503982
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:28 schreef Justin_Case het volgende:
Zo dat heeft gesmaakt
Wat had je? Ik nu Turkse joghurt met frambozen :9
pi_195503986
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het teruggekregen? :o
Hmm nog eens achteraan dan
pi_195503997
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Puntjes met ham en kaas
pi_195504008
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:30 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Puntjes met ham en kaas
Genot! :9
pi_195504012
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Genot! :9
Ja was te doen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:32:51 #187
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hmm nog eens achteraan dan
Ja, even in de krochten van m'n bankrekening gekeken, ik heb het deel boete teruggestort gekregen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:33:38 #188
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504045
Tenminste, ik neem aan dat dat 'm was, want geld krijgen van de universiteit gebeurt niet zo veel als student. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:37:49 #189
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195504112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lekker :9
pi_195504113
2 UUR GELEDEN
De Jonge: Het virus houdt ons nog een half jaar, jaar in de greep
De minister van Volksgezondheid begint eerst met een inleidend statement over het coronavirus dat blijft oplopen. "Het virus zal ons het komende half jaar, jaar nog in de greep houden en zal ons nog lang belemmeren in onze vrijheid." Hij vindt het daarom heel belangrijk dat er een goede wet komt die een aantal zaken beter regelt.
pi_195504124
ik ga vanavond hoerenpasta proberen te maken :P
pi_195504131
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
De minister van Volksgezondheid begint eerst met een inleidend statement over het coronavirus dat blijft oplopen. "Het virus zal ons het komende half jaar, jaar nog in de greep houden en zal ons nog lang belemmeren in onze vrijheid." Hij vindt het daarom heel belangrijk dat er een goede wet komt die een aantal zaken beter regelt.
Precies als mijn gedachte eigenlijk, na de 2e en 3e golf is het ergste wel voorbij. Maar niet door een vaccin.
pi_195504143
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Nou dan zijn we al op een derde.
Tap tap tap
pi_195504148
Verbazingwekkend hoe snel hijskranen worden opgeruimd.
Tap tap tap
pi_195504149
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:38 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Precies als mijn gedachte eigenlijk, na de 2e en 3e golf is het ergste wel voorbij. Maar niet door een vaccin.
Omdat dan iedereen die te zwak is dood is? :P
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:40:15 #196
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195504155
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
Hoerenpasta? :o
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:40:24 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504158
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Dan is het net een griepgolf. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:40:37 #198
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504162
quote:
Putanesca?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504167
quote:
:{ Dat is een pasta die tegen betaling voor GENOT zorgt?
pi_195504171
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Putanesca?
ja :P
pi_195504174
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:{ Dat is een pasta die tegen betaling voor GENOT zorgt?
nou ja heb het moeten kopen en dan hopen dta het lekker smaakt ja :9
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:41:31 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504176
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja :P
Awwyiss, weer iets voor in m'n nutteloze feitjes-brein.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504178
Pasta met pruim en worst.
Tap tap tap
pi_195504181
nee dit recept schijnt vroeger in de hoerenhuizen gemaakt te worden om zo mannen door de geur er naar toe te lokken ofzo
pi_195504186
maar goed een half jaar is denk ik te kort
pi_195504188
quote:
nee dit recept schijnt vroeger in de hoerenhuizen gemaakt te worden om zo mannen door de geur er naar toe te lokken ofzo
:{
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:42:29 #208
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Verbazingwekkend hoe snel hijskranen worden opgeruimd.

Zag van de week iets over een megakraan neerzetten, gingen ze even wat blokken lassen voor de veiligheid. Niet eens een lasbril op. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504197
quote:
Zit er vis in?
Tap tap tap
pi_195504204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zag van de week iets over een megakraan neerzetten, gingen ze even wat blokken lassen voor de veiligheid. Niet eens een lasbril op. :+
Er heeft hier de hele ochtend een hijskraan gestaan, ik ga even was vouwen, kom terug, WEG
Tap tap tap
pi_195504205
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zit er vis in?
Ja ansjovis en tonijn :P

Ik heb de kappertjes, citroen en eetlepel kaneel weg gelaten
pi_195504208
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er heeft hier de hele ochtend een hijskraan gestaan, ik ga even was vouwen, kom terug, WEG
niet omgevallen? :P
pi_195504213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Maar citroen is het lekkerste dat er is.
Tap tap tap
pi_195504215
quote:

[..]

niet omgevallen? :P
Geen stofwolken of gegil of sirenes.
Tap tap tap
pi_195504226
quote:

[..]

Maar citroen is het lekkerste dat er is.
daarom ben je altijd zo zuur |:)
pi_195504227
quote:

[..]

Vers gemaakt bij zo'n food counter?

die wij niet hebben :(
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:44:49 #217
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504235
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504236
quote:

[..]

nee ga ik zelf maken vanavond :P hoop ik :p
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:45:06 #219
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504241
quote:

[..]

Sluipkraan. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504243
quote:

[..]

had trouwens gisteren de ah sushi geprobeerd. best goed
pi_195504247
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee ga ik zelf maken vanavond :P hoop ik :p
Lekker kokkerballen :9
pi_195504253
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

had trouwens gisteren de ah sushi geprobeerd. best goed
-O-
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:46:48 #223
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504267
Ik heb broccoli. Eigenlijk geen zin in, maar ook geen zin in naar de supermarkt gaan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504275
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

-O-
die had je toch ook?
pi_195504312
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]

die had je toch ook?
O, die bakjes die in het schap liggen bij de vis? Ja, heb ik ook weleens gehad :Y
pi_195504326
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb broccoli. Eigenlijk geen zin in, maar ook geen zin in naar de supermarkt gaan. :')
Ik heb voor vanavond eigenlijk niks in huis. Even kijken wat ik van de restjes in elkaar kan flanzen.
pi_195504327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O, die bakjes die in het schap liggen bij de vis? Ja, heb ik ook weleens gehad :Y
oh je hebt niet dat ze zon sushi stand hebben in de winkel?
pi_195504328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja ;(
pi_195504331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:50 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ja ;(
kunnen we weer op vakantie
pi_195504335
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:

[..]

kunnen we weer op vakantie
YEEESSSSSSSS *O*
pi_195504338
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:51 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

YEEESSSSSSSS *O*
pi_195504345
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ben er echt aan toe
pi_195504352
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:52 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Ben er echt aan toe
je kan naar griekenland
pi_195504360
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]

je kan naar griekenland
Ja Nee ik wacht wel even.
pi_195504363
quote:

[..]

Ben er echt aan toe
Ik ook -O-
Tap tap tap
pi_195504368
quote:

[..]

Ben er echt aan toe
pi_195504381
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Jij nog plannen?
Vakman pur sang
pi_195504382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh je hebt niet dat ze zon sushi stand hebben in de winkel?
Nee -O-
pi_195504389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee -O-
misschien gaan ze je ah nog verbouwen?
pi_195504390
:B
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:54:19 #241
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb voor vanavond eigenlijk niks in huis. Even kijken wat ik van de restjes in elkaar kan flanzen.
Nergens heen hoeven. O+

Ik ga sowieso niet ver vandaag, nu wél de dikke Mercedes mee. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504421
Leidse farmaceut levert bijna 8 miljoen coronavaccins aan Nederland
https://nos.nl/artikel/23(...)s-aan-nederland.html

Das dus bijna de helft
pi_195504443
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Leidse farmaceut levert bijna 8 miljoen coronavaccins aan Nederland
https://nos.nl/artikel/23(...)s-aan-nederland.html

Das dus bijna de helft
Dan kunnen de belangrijkste mensen in elk geval gevaccineerd worden :)
Wij niet.
Tap tap tap
pi_195504452
qw
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan kunnen de belangrijkste mensen in elk geval gevaccineerd worden :)
Wij niet.
waarom jij niet?
pi_195504455
voor de mensen die niet in de risicogroep vallen is die vaccinatie ook niet z heel noodzakelijk toch
pi_195504457
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
qw
[..]

waarom jij niet?
Ik weet niet of ze dikke mensen voorrang gaan geven.,
Tap tap tap
pi_195504466
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze dikke mensen voorrang gaan geven.,
Vogens mij valt dat best mee met jou:P

Wie zouden ze voor de dikkerds doen dan?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 12:59:07 #248
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504468
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
voor de mensen die niet in de risicogroep vallen is die vaccinatie ook niet z heel noodzakelijk toch
Dit. Plus dat ze kinderen waarschijnlijk ook wel over gaan slaan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

8 miljoen is best veel dan
pi_195504483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En dan de mensen die geen vaccinatie kunnen krijgen of willen.
Tap tap tap
pi_195504488
anders doe je mee met het keto dieet cherry?
pi_195504492
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
anders doe je mee met het keto dieet cherry?
Ik heb al ruim een week geen brood op maar dat is zeker niet genoeg.
Tap tap tap
pi_195504499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat weet k niet :P
pi_195504500
Dat in de elleboog niesen blijft een uitdaging als je net iets aan het drinken bent.
Tap tap tap
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:00:58 #255
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

8 miljoen is best veel dan
Het zal allicht schelen in het verspreidingstempo. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:01:17 #256
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504515
quote:
Dat in de elleboog niesen blijft een uitdaging als je net iets aan het drinken bent.
Shirt nat. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504521
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Shirt nat. ;(
Glas water over m'n schouder gegooid.
Tap tap tap
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:02:02 #258
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504531
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En dan de mensen die geen vaccinatie kunnen krijgen of willen.
En dat ja. :Y

Maar goed, mijn insteek is sowieso steeds geweest dat ik niet de reden wil zijn dat iemand anders omvalt aan corona, zelf ziek worden ben ik niet enorm bang voor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:02:15 #259
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Glas water over m'n schouder gegooid.
Ik zie het voor me. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504543
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zie het voor me. :')
Sommige mensen gooien wat zout over de schouder, ik glazen water, bekers melk, ijsjes, cavia's, bitterballen, alles.
Tap tap tap
pi_195504544
quote:

[..]

Dat is een eind in de goede richting :Y Alleen nog stoppen met pasta, rijst en suiker :+
pi_195504548
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is een eind in de goede richting :Y Alleen nog stoppen met pasta, rijst en suiker :+
Suiker is het lastigst want dat zit OVERAL in.
Tap tap tap
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:03:23 #263
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504553
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Doei banaan. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:03:34 #264
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sommige mensen gooien wat zout over de schouder, ik glazen water, bekers melk, ijsjes, cavia's, bitterballen, alles.
_O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504562
Pasta ook al twee weken niet op, rijst eet ik zelden.
Maar dan zeker ook geen aardappelen en gnocchi en bladerdeeg en naan enzo -O-
Tap tap tap
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:04:01 #266
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Nope.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504573
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nope.
Dan blijft er weinig over, geen wonder dat je dan afvalt.
Tap tap tap
pi_195504576
quote:

[..]

Suiker is het lastigst want dat zit OVERAL in.
Klopt ;(
pi_195504584
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Doei banaan. ;(
Banaan is heel zetmeelrijk dus VERBOTEN :Y
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:04:52 #270
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504586
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Complete koeien en varkens. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504592
quote:
Ja, eigenlijk alles waar zetmeel in zit.
pi_195504600
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:D Ik heb nog geen moment honger gehad.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:05:45 #273
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik weet het, keto staat ook op mijn "nah, begin er maar niet aan, hou je toch niet vol" lijstje. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Complete koeien en varkens. :Y
;(
En kaas?
Tap tap tap
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:06:53 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

;(
En kaas?
Dat moet volgens mij kunnen. :Y Buda?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504620
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

;(
En kaas?
Kaas moet :Y
pi_195504658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

het lijkt zo makkelijk als je spek en burgers mag eten en dan ineens

BANAAN IS VERBOTEN :(
pi_195504682
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Het is even wennen inderdaad. Een frikandel met een kwak mayo, suikerarme ketchup en uitjes is ook prima bijvoorbeeld. Maar een handje kersen is een grote NO NO _O-
pi_195504691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het is even wennen inderdaad. Een frikandel met een kwak mayo, suikerarme ketchup en uitjes is ook prima bijvoorbeeld. Maar een handje kersen is een grote NO NO _O-

das toch wel erg grappig :P
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:11:51 #280
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504698
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

_O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:12:04 #281
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504702
Hoe scoren sinaasappels?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

das toch wel erg grappig :P
Jup. Maar ik merk dat ik geen sugar rushes heb, dus het werkt *O*
pi_195504707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jup. Maar ik merk dat ik geen sugar rushes heb, dus het werkt *O*
dat het zo snel gaat he :D
pi_195504722
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe scoren sinaasappels?
Mag niet: suikers. Citroen mag wel.

Verder alleen blauwe bessen, frambozen en beperkt aardbeien. :D
pi_195504734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

dat het zo snel gaat he :D
Ik moet wel wennen aan het warme ontbijt. Vooral dat ik er meer tijd aan kwijt ben om het te maken.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:14:36 #286
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mag niet: suikers. Citroen mag wel.

Verder alleen blauwe bessen, frambozen en beperkt aardbeien. :D
Hrr, ik ga niet op een citroen kauwen. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504753
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lekker uit het vuistje :9
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:16:41 #288
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504783
:X :X :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:16:52 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504787
Letterlijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504822
37 MINUTEN GELEDEN
Rechter verwerpt afsluiting Madrid
Een rechtbank in Madrid heeft de afsluiting van Madrid en negen randgemeenten naar de prullenbak verwezen. De "rechten en fundamentele vrijheden" komen door de afgrendeling te veel in het geding, oordeelt het hof. Zo'n afsluiting is volgens het hof alleen gerechtvaardigd wanneer de noodtoestand wordt uitgeroepen.

Door de uitspraak is de afgrendeling van de tien steden niet van tafel, al kunnen Madrilenen in principe nu niet meer beboet worden als ze toch besluiten hun steden uitrijden. "Je kunt dit weekend een uittocht verwachten. Komende maandag is het een feestdag in Spanje, waardoor veel mensen een lang weekend voor de boeg hebben", zegt correspondent Rop Zoutberg.

Vorige week dwong het Spaanse ministerie van Volksgezondheid Madrid en de negen gemeenten tot de afsluiting vanwege de coronabesmettingen in de regio. De uitspraak van vandaag staat los van de zaak die het deelstaatbestuur aanspande tegen het ministerie. "Hoe dan ook is het schrappen van de afgrendeling een behoorlijke streep door de rekening van het ministerie", zegt Zoutberg. "In het vonnis wordt de regering letterlijk verweten dat ze niet met betere wetgeving is gekomen om de pandemie te bestrijden."

Het is nog onduidelijk of het ministerie in beroep gaat.
pi_195504827
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Letterlijk. :')
:D Ik doe af en toe citroen in mijn water. Verder niks :+
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:19:19 #292
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195504833
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik doe dit dus, alsof ik een sinaasappel eet :@ :')
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:19:52 #293
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504840
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:o

Ik krijg al kramp in m'n kaken bij het idee. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:20:31 #294
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195504850
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:D Ik doe af en toe citroen in mijn water. Verder niks :+
Citroensmaak vind ik ook niets mis mee, als ijsje of ergens anders door. Maar op zichzelf is het me toch té. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195504856
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zwuur :r
pi_195504864
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Elke avond
Tap tap tap
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:23:08 #297
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195504891
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik moet wel wennen aan het warme ontbijt. Vooral dat ik er meer tijd aan kwijt ben om het te maken.
Hou je ook kcal bij of dat niet?
pi_195504900
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Elke avond
Nee, je moet wel gevarieerd eten :+
pi_195504913
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hou je ook kcal bij of dat niet?
Nee, dat heb ik nooit gedaan, dat maakt het veel te ingewikkeld. Zolang ik afval is het goed :+
pi_195504920
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik nooit gedaan, dat maakt het veel te ingewikkeld. Zolang ik afval is het goed :+
heb je gelezen hoe lang je het dieet moet volgn om je doel te halen?
pi_195504948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]

heb je gelezen hoe lang je het dieet moet volgn om je doel te halen?
Ik zie het niet als een tijdelijk dieet. Ik wil carbs zoveel mogelijk uit mijn eetpatroon hebben. Als ik een paar kilo kwijt ben, kan ik een beetje gaan spelen met hoeveel carbs ik wel kan eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')