Ik ben thuis blijven wonen. Ik denk dat ik vooral daardoor zonder schulden mijn studietijd ben doorgeroldquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, al waren er ook studiegenootjes die tienduizenden euro's schuld hadden.
Ja ik ook, en ik zuip niet, dat scheelt ook. Wel een saai studentenleven maar goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben thuis blijven wonen. Ik denk dat ik vooral daardoor zonder schulden mijn studietijd ben doorgerold
Zelfs dat gaat nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
spaar je vanaf je 18e nog even door en ga je tussen de 24 en 30e uit huis. Dat is prima zat.
Ik kreeg ook de minimale beurs, maar gelukkig betaalden m'n ouders de studie daarom wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
En tijdens de studie mocht ik alles zelf betalen, maar kreeg ik de minimale beurs dankzij het inkomen van m'n ouders.
Mja, precies op het randje van wel of geen aanvullende beurs. Dus realistisch gezien konden ze het niet betalen. Kreeg wel hulp van ze hoor, maar uitwonend gaat het hard.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg ook de minimale beurs, maar gelukkig betaalden m'n ouders de studie daarom wel.
Kutte is wel dat mensen dan zeggen 'ah jij kan gewoon je handje ophouden bij papa!' Ja kut, daarom krijg ik 40 euro stufi en jij 250.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste dagen zijn bemoedigend![]()
@:kwiwi
[ afbeelding ]
Oke, ja dat kan. Ik heb het echt anders ervaren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar even serieus Haags, in de bovenbouw had ik 38 lesuren, dan moest thuis huiswerk nog. Heel veel tijd voor werk hou je dan gewoon niet over.
That sucks.. Had ik ook, maar ze betaalden in ieder geval het collegegeld en boeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
En tijdens de studie mocht ik alles zelf betalen, maar kreeg ik de minimale beurs dankzij het inkomen van m'n ouders.
Ja IBG had een fout gemaakt dus eigenlijk had ik meer moeten krijgen, maar ik verdiende op een gegeven moment 200 euro in de maand met m'n bijbaantjes en daar kon ik het ook niet mee betalen zonder bij te lenen, dus hebben m'n ouders besloten te betalen. Dat duurde een jaar of drie. En ik woonde nog thuis.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, precies op het randje van wel of geen aanvullende beurs. Dus realistisch gezien konden ze het niet betalen. Kreeg wel hulp van ze hoor, maar uitwonend gaat het hard.
10 euro boven de inkomensgrens voor een aanvullende beurs. Srs.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
That sucks.. Had ik ook, maar ze betaalden in ieder geval het collegegeld en boeken.
Da's ook geen probleem verder, maar daarom geef ik mijn ervaring ook, komen we gecombineerd tot een realistischer beeld.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oke, ja dat kan. Ik heb het echt anders ervaren.
Oh dat is echt zuurquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
10 euro boven de inkomensgrens voor een aanvullende beurs. Srs.
De mijne had de helft kunnen zijn hoor, want lambaldraak. Maar vooral dankzij huur en collegegeld dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Heb overigens alsnog 15k schuld opgebouwd vanwege huur e.d.
Ja goed, beetje lamballen hoort ook wel een beetje bij de studietijd tochquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne had de helft kunnen zijn hoor, want lambaldraak. Maar vooral dankzij huur en collegegeld dus.
Mijn ouders moesten de zaak en hun huis verkopen en om de een of andere reden was dat opgeteld bij het inkomenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt zuurMijn ouders zaten er wel ruim boven dus collegeld e.d. voor 3 kinderen betalen was gelukkig geen probleem.
Tweede studie moest ik ineens het instellingsgeld betalen van 17.000 per jaar. Dat ging dus niet door.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
1e studie veel gewerkt enzo. Kon makkelijk. Basisbeurs gebeuren. Geen lening. Woonde op kamers.
2e studie heeft me 40k aan alleen collegegeld gekost. Woonde toen weer bij mn ouders. Had geen rooie cent toen ik klaar was. Maar nooit schuld gehad.
40k?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
1e studie veel gewerkt enzo. Kon makkelijk. Basisbeurs gebeuren. Geen lening. Woonde op kamers.
2e studie heeft me 40k aan alleen collegegeld gekost. Woonde toen weer bij mn ouders. Had geen rooie cent toen ik klaar was. Maar nooit schuld gehad.
Ja ik bedoelde het ook niet rot of zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
10 euro boven de inkomensgrens voor een aanvullende beurs. Srs.
[..]
Da's ook geen probleem verder, maar daarom geef ik mijn ervaring ook, komen we gecombineerd tot een realistischer beeld.
Mja, het is wat het is. En het blijkt gelukkig niet zo'n enorm probleem, dus ik los af, ik spaar en zodra ik een mooi bedrag gespaard heb, los ik een deel ineens af (want dan herberekenen ze het leenbedrag, dus dan heb ik bij wijze van spreken een lening van 15k ipv 30k openstaan. Is leuker met een hypotheek ofzo.)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt zuurMijn ouders zaten er wel ruim boven dus collegeld e.d. voor 3 kinderen betalen was gelukkig geen probleem.
Zo vatte ik 'm ook niet op.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook niet rot of zo
Daarom heb ik m'n 2e studie in het buitenland gedaan.. was 'maar' 6k per jaar (voor part time master)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweede studie moest ik ineens het instellingsgeld betalen van 17.000 per jaar. Dat ging dus niet door.
Ik wist dit op tijd, dus eerste studie afgebroken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweede studie moest ik ineens het instellingsgeld betalen van 17.000 per jaar. Dat ging dus niet door.
Ah ok, ja voor mij telt het niet mee bij evt hypotheek dus ik los het minimale af (want 0% rente voor nog 4 jaar).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het is wat het is. En het blijkt gelukkig niet zo'n enorm probleem, dus ik los af, ik spaar en zodra ik een mooi bedrag gespaard heb, los ik een deel ineens af (want dan herberekenen ze het leenbedrag, dus dan heb ik bij wijze van spreken een lening van 15k ipv 30k openstaan. Is leuker met een hypotheek ofzo.)
Heel slim. Jaargenootje had haar diploma nog niet officieel aangevraagd dus had dat nog even uitgesteld en is de studie nog wel gaan doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist dit op tijd, dus eerste studie afgebroken.
Toch bizar dat je er met zulke simpele trucjes nog onderuit kunt komen, en dan toch 2 studies voor het normale collegegeld kan doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel slim. Jaargenootje had haar diploma nog niet officieel aangevraagd dus had dat nog even uitgesteld en is de studie nog wel gaan doen.
Dat scheelt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, ja voor mij telt het niet mee bij evt hypotheek dus ik los het minimale af (want 0% rente voor nog 4 jaar).
Nooit op twee inkomens een hypotheek afsluiten, als je elkaar zat bent dan zit je nog aan elkaar vast door een berg bakstenen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat scheelt.![]()
Nu is een hypotheek niet erg aan de orde (helemaal nu niet met werkeloze Joop), maar ik kan me zo voorstellen dat we over een jaar of tien (uiterlijk) wel eens elders terecht gaan komen. Dan is het wel lekker als mijn inkomen ķķk gewoon fatsoenlijk mee kan doen.
Sowieso niet op twee volle inkomens een hypotheek afsluitenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit op twee inkomens een hypotheek afsluiten, als je elkaar zat bent dan zit je nog aan elkaar vast door een berg bakstenen.
Eh, het gaat al 8 jaar prima, ik durf de gok wel aan hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit op twee inkomens een hypotheek afsluiten, als je elkaar zat bent dan zit je nog aan elkaar vast door een berg bakstenen.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Sowieso niet op twee volle inkomens een hypotheek afsluiten
Ja dit heb ik inderdaad ook geleerd van verhalen van exen die met dat probleem zaten (en moesten verkopen met flink verlies omdat niemand de hypotheek alleen kon betalen).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sweet summer child.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, het gaat al 8 jaar prima, ik durf de gok wel aan hoor.
Dat is heel verstandig. Wil je nog een beetje kunnen leven naast je hypotheek.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet eens een volledige hypotheek op m'n eigen inkomen genomenBen nog een eindje onder het max bedrag gaan zitten dat ik kon lenen.
Denk toch wel dat dit het echte grote verborgen leed van Nederland is van na 2007, zowel mensen die financieel in de problemen zijn gekomen hierdoor of elkaar wel de hersenen in kunnen slaan omdat ze niet uit elkaar konden gaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit heb ik inderdaad ook geleerd van verhalen van exen die met dat probleem zaten (en moesten verkopen met flink verlies omdat ze niemand de hypotheek alleen kon betalen).
Versneld aflossen enzo, en dan denken 'bij dat bedrag kan ik wel minder gaan werken'.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is heel verstandig. Wil je nog een beetje kunnen leven naast je hypotheek.
Moord is soms wel terecht hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Een vriendin van mij had dat probleem ook met haar ex. Hij in in dat huis gebleven en stopte met betalen van de lasten. Heeft ze een extra baan er bij moeten nemen naast haar eigen werk. Zo leerde ik haar kennen, omdat ze in het restaurant er bij kwam werken :p En huis raakte ook niet verkocht in de crisistijd en de enkele bezichtigen die er waren saboteerde hij de boel om haar dwars te zitten.
heeft paar jaar geduurd dat hij daar vrijwel gratis woonde en zij bleef betalen
maar wanneer heb je dat gekocht?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet eens een volledige hypotheek op m'n eigen inkomen genomenBen nog een eindje onder het max bedrag gaan zitten dat ik kon lenen.
Nee hoor, ijskoude winter.quote:
Ja dit soort shit, meeste mensen kotsen ook wel op exen en proberen ze dwars te zitten, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Een vriendin van mij had dat probleem ook met haar ex. Hij in in dat huis gebleven en stopte met betalen van de lasten. Heeft ze een extra baan er bij moeten nemen naast haar eigen werk. Zo leerde ik haar kennen, omdat ze in het restaurant er bij kwam werken :p En huis raakte ook niet verkocht in de crisistijd en de enkele bezichtigen die er waren saboteerde hij de boel om haar dwars te zitten.
2012quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wanneer heb je dat gekocht?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Versneld aflossen enzo, en dan denken 'bij dat bedrag kan ik wel minder gaan werken'.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waren huizenprijzen ook wel compleet anders toch?
Ja anders had ik nu veel kleiner gewoondquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waren huizenprijzen ook wel compleet anders toch?
Wie zegt dat je iets moet laten?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, ijskoude winter.
Vooraf goede afspraken maken, absoluut. Dingen maar laten omdat je bang bent omdat je misschien ooit uit elkaar gaat gaan, mja.
Zou echt verkopen dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
ik woon hier nu 12 jaar. is sowieso al verdubbeld qua prijs
Boeken moest ik zelf betalen, maar dat kostte niet zoveel. Collegageld betaalde mijn ouders gelukkig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
That sucks.. Had ik ook, maar ze betaalden in ieder geval het collegegeld en boeken.
ja maar je koopt niet meer terug he. das een goed idee als je dan niet koopt en in thailand ofzo gaat zitten wachten op de volgende crisisquote:
Dat is leuk als je gaat samenwonen of als je dood bent, maar je moet er nog iets voor terugkopenquote:
Ik zie kansenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je koopt niet meer terug he. das een goed idee als je dan niet koopt en in thailand ofzo gaat zitten wachten op de volgende crisis
Jij, net.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zegt dat je iets moet laten?
Gewoon je zelfstandigheid bewaren.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal ga ik nu al beetje kijken voor zomervakantie maar dat laat ik nu maar even zitten.quote:
Je moet toch wat terug kopen dan?quote:
nah moet toch wel kunnenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Meestal ga ik nu al beetje kijken voor zomervakantie maar dat laat ik nu maar even zitten.
jeps. daarom zegt je huiswaarde niet zo heel veel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet toch wat terug kopen dan?
Dit is alleen een goed plan als je van een groot huis naar een seniorenwoning of een klein huisje verkast omdat het nest leeg is.
Ja heb je gelijk in.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is alleen een goed plan als je van een groot huis naar een seniorenwoning of een klein huisje verkast omdat het nest leeg is.
Pff..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat kijken wel maar boeken liever even niet nog. Wilde eigenlijk in meivakantie ook weg.quote:
Seniorenwoningen zijn achterlijk duur.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iets teveel vrouwen die na de penopauze van de man zes hoog achteraf zitten omdat ze niet zelfstandig en geëmancipeerd genoeg warenquote:
Nja sommige mensen zien het verkoopbedrag en zien de waarde verdubbeld en rekenen zich rijk maar dat werkt zo nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. daarom zegt je huiswaarde niet zo heel veel.
ja tering dat was echt naar.quote:
Nķg verder de stad uitquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
of je moet de stad uit ofzo
Mijn nichtje is vanuit appartement met flinke winst vlakbij centrum den haag naar eengezinswoning in zoetermeer gegaan.
ja het kan werken als je wilt inleveren hequote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja sommige mensen zien het verkoopbedrag en zien de waarde verdubbeld en rekenen zich rijk maar dat werkt zo nu eenmaal niet.
Netjesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
of je moet de stad uit ofzo
Mijn nichtje is vanuit appartement met flinke winst vlakbij centrum den haag naar eengezinswoning in zoetermeer gegaan.
Dat kan, maar er zijn ook genoeg andere situaties natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iets teveel vrouwen die na de penopauze van de man zes hoog achteraf zitten omdat ze niet zelfstandig en geëmancipeerd genoeg waren
Ik ken een vrouw die vrij succesvol in de mode zat, tot haar man wat ernstige financiële missers maakte, drama en hij gaf haar de schuld dus scheiding na dertig jaar huwelijk, dure huis onverkoopbaar omdat ze het niet doormidden gehakt kregen en die zit nu iedere nacht aan de balie als receptioniste van het ziekenhuis met haar Rolex zachtjes te zingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tering dat was echt naar.
had ze haar eigen fulltime baan en kon ze zich bij ons om half 6 savonds melden voor haar werk in het restaurant .
na maanden is ze ook opgehaald door de ambulance bij ons omdat ze is ingestort
Mijn buurman is ook vertrokken 1.5 jaar geleden, dikke vette winst.ging geen huis meer kopen. Geen idee wat hij nu doet danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je in zoetermeer wilt wonen :p
die had 80 duizend winst
Rijke dakloze?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn buurman is ook vertrokken 1.5 jaar geleden, dikke vette winst.ging geen huis meer kopen. Geen idee wat hij nu doet dan
Kamperen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn buurman is ook vertrokken 1.5 jaar geleden, dikke vette winst.ging geen huis meer kopen. Geen idee wat hij nu doet dan
Zeker wel maar mensen die op geld zijn en om die reden hun huis verkopen zijn meestal ook mensen die veel om status en luxe geven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het kan werken als je wilt inleveren he
Nou ja je kunt natuurlijk een hutje huren op de Filipijnen en van noedels en getinte vrouwen gaan levenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ja best een goed idee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je kunt natuurlijk een hutje huren op de Filipijnen en van noedels en getinte vrouwen gaan leven
quote:
Dat zie ik hem niet snel doen eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je kunt natuurlijk een hutje huren op de Filipijnen en van noedels en getinte vrouwen gaan leven
Ja geweldig, kakkerlakken in je bed en als je plast ruikt het naar brandnetel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja best een goed idee.
altijd warm , mooi weer. lekker eten.
je zwijmelt niet weg dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Italiaanse topvrouw tijdens onze meeting. Klinkt als een pizzabakker uit Napels
Ik las even Italiaanse toplessvrouwquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze mag haar bh aanhouden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik las even Italiaanse toplessvrouw
Oeiquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze mag haar bh aanhouden.
Hoe klinkt een vrouwelijke pizzabakker?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Heeft ze ook zo'n enorme snor?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, het enorme accent was wel voldoende irritantquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze ook zo'n enorme snor?
Lijkt ze op degene met de tuinbroek aan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het enorme accent was wel voldoende irritant
Praten met handen zeker ook?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het enorme accent was wel voldoende irritant
nee das toch geen vergelijkingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen hier met een monobrow mogen een vergelijkingsfoto indienen?
je moet niet tijger doen als je pussy bentquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:22 schreef Justin_Case het volgende:
Want ik ben met die tiger,
Tiger tiger tiger
KOEKOEKquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet niet tijger doen als je pussy bent
Ik denk dat zij ons twee wel de baas is hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Jij zou op zich wel een redelijke man zijn, een softe dan maar toch
Zo eentje met een opgeplakt baardje en geforceerde zware stem?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Jij zou op zich wel een redelijke man zijn, een softe dan maar toch
Nee manquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ons twee wel de baas is hoor.
Nee joh, straks eerst even 3 uurtjes lopen en daarna maar eens lunchen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hou nog even een uurtje vol dan open ik het LUNCHGENOT
Zodra ze haar lippen gaat tuiten heb je beet.quote:
Dan ben ik omgevallen van de honger, man.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, straks eerst even 3 uurtjes lopen en daarna maar eens lunchen.
Hoax, je luncht niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan ben ik omgevallen van de honger, man.
Huh gister toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoax, je luncht niet.Al dagen geen LUNCHGENOT gezien.
Niet gezien.quote:
Nee volgens mij heb je gelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet gezien.![]()
Zal ik precies toen druk geweest zijn denk ik.![]()
jezus haagsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee volgens mij heb je gelijk.
Ik zal onthouden dat dat een alarmsignaal is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan ben ik omgevallen van de honger, man.
Ja watquote:
Ik moet echt wel rond 13.00 gelunched hebben anders gaat het fout.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal onthouden dat dat een alarmsignaal is.
Ik had de verkeerde post gequote, geloof ikquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja wat
[..]
Ik moet echt wel rond 13.00 gelunched hebben anders gaat het fout.
Geeft nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde post gequote, geloof ik
Turbopropgenot vanavond?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:06 schreef Fogel het volgende:
Vanavond weer naar het zuiden toe... Widerøe is heerlijk, minivliegveld ook.
Bag drop sluit 5 minuten voor boarding, en boarding is een kwartier voor vertrek. Dikke prima.
Hij denkt dat je er niet bent zekerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Teamoverleg. Manager vindt dat ik mijn camera aan moet zetten.
Ja dag hoor, dat bepaal ik zelf wel
Zo'n kartonnen beeltenis van jezelf laten maken en die voor de camera neerzetten, kan je zelf wat anders gaan doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien kan ik een gifje uploaden van mezelf die af en toe ja knikt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n kartonnen beeltenis van jezelf laten maken en die voor de camera neerzetten, kan je zelf wat anders gaan doen.
Het is een miep die vindt dat iedereen "gezellig met z'n snoetje in beeld moet."quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hij denkt dat je er niet bent zeker
Gekke bekken trekkenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezellig hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een miep die vindt dat iedereen "gezellig met z'n snoetje in beeld moet."
Ik vind daar niks gezelligs aan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Gewoon wassen joh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik haalde net even m'n haar uit de knot en het bleef gewoon zo zitten.
Zolang je onderbroek niet rechtop blijft staan als je hem uittrekt, valt het wel mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik haalde net even m'n haar uit de knot en het bleef gewoon zo zitten.
quote:
Zeevaartschool maar net als cherry: instellingsgeld en langstudeerderboete ondanks dat t een tweede studie was, maar wel op zelfde niveau (bachelor).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
40k?welke studie was dat? Of Bachelor + Master?
En als je er aan snift dat je nog kunt ruiken dat Natasha vorige maand is blijven slapen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je onderbroek niet rechtop blijft staan als je hem uittrekt, valt het wel mee.
Hebbie liggen tukken?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeevaartschool maar net als cherry: instellingsgeld en langstudeerderboete ondanks dat t een tweede studie was, maar wel op zelfde niveau (bachelor).
Er zitten Bossche huisjes in de collectie van KLM?quote:
Op de Filipijnen? I beg to differquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja best een goed idee.
altijd warm , mooi weer. lekker eten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op de Filipijnen? I beg to differ
Ja maar de centen kon je naar fluitenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was wel blij toen die langstudeerdersboete teruggedraaid werd.
In cul zit er zo iemand de de filipijnen en hun eten helemaal ophemelt.. doet ie vast ook alleen omdat ie aandelen Trike Patrol heeftquote:
Volgens mij heb ik het teruggekregen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja maar de centen kon je naar fluiten
Hmm nog eens achteraan danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het teruggekregen?
Puntjes met ham en kaasquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat had je? Ik nu Turkse joghurt met frambozen
Ja, even in de krochten van m'n bankrekening gekeken, ik heb het deel boete teruggestort gekregen.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat had je? Ik nu Turkse joghurt met frambozen
Precies als mijn gedachte eigenlijk, na de 2e en 3e golf is het ergste wel voorbij. Maar niet door een vaccin.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
De Jonge: Het virus houdt ons nog een half jaar, jaar in de greep
De minister van Volksgezondheid begint eerst met een inleidend statement over het coronavirus dat blijft oplopen. "Het virus zal ons het komende half jaar, jaar nog in de greep houden en zal ons nog lang belemmeren in onze vrijheid." Hij vindt het daarom heel belangrijk dat er een goede wet komt die een aantal zaken beter regelt.
Nou dan zijn we al op een derde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
De Jonge: Het virus houdt ons nog een half jaar, jaar in de greep
De minister van Volksgezondheid begint eerst met een inleidend statement over het coronavirus dat blijft oplopen. "Het virus zal ons het komende half jaar, jaar nog in de greep houden en zal ons nog lang belemmeren in onze vrijheid." Hij vindt het daarom heel belangrijk dat er een goede wet komt die een aantal zaken beter regelt.
Omdat dan iedereen die te zwak is dood is?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Precies als mijn gedachte eigenlijk, na de 2e en 3e golf is het ergste wel voorbij. Maar niet door een vaccin.
Hoerenpasta?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanavond hoerenpasta proberen te maken
Dan is het net een griepgolf.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat dan iedereen die te zwak is dood is?
Putanesca?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ja heb het moeten kopen en dan hopen dta het lekker smaakt jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is een pasta die tegen betaling voor GENOT zorgt?
Awwyiss, weer iets voor in m'n nutteloze feitjes-brein.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
nee dit recept schijnt vroeger in de hoerenhuizen gemaakt te worden om zo mannen door de geur er naar toe te lokken ofzo
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Verbazingwekkend hoe snel hijskranen worden opgeruimd.
Zit er vis in?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
nee dit recept schijnt vroeger in de hoerenhuizen gemaakt te worden om zo mannen door de geur er naar toe te lokken ofzo
Er heeft hier de hele ochtend een hijskraan gestaan, ik ga even was vouwen, kom terug, WEGquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Zag van de week iets over een megakraan neerzetten, gingen ze even wat blokken lassen voor de veiligheid. Niet eens een lasbril op.
niet omgevallen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er heeft hier de hele ochtend een hijskraan gestaan, ik ga even was vouwen, kom terug, WEG
Maar citroen is het lekkerste dat er is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ansjovis en tonijn![]()
Ik heb de kappertjes, citroen en eetlepel kaneel weg gelaten
daarom ben je altijd zo zuurquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar citroen is het lekkerste dat er is.
Vers gemaakt bij zo'n food counter?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ansjovis en tonijn![]()
Ik heb de kappertjes, citroen en eetlepel kaneel weg gelaten
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vers gemaakt bij zo'n food counter?
die wij niet hebben
nee ga ik zelf maken vanavondquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
die wij niet hebben
Sluipkraan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er heeft hier de hele ochtend een hijskraan gestaan, ik ga even was vouwen, kom terug, WEG
had trouwens gisteren de ah sushi geprobeerd. best goedquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
die wij niet hebben
Lekker kokkerballenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga ik zelf maken vanavondhoop ik :p
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had trouwens gisteren de ah sushi geprobeerd. best goed
Ik heb voor vanavond eigenlijk niks in huis. Even kijken wat ik van de restjes in elkaar kan flanzen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb broccoli. Eigenlijk geen zin in, maar ook geen zin in naar de supermarkt gaan.
oh je hebt niet dat ze zon sushi stand hebben in de winkel?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die bakjes die in het schap liggen bij de vis? Ja, heb ik ook weleens gehad
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat dan iedereen die te zwak is dood is?
Neequote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh je hebt niet dat ze zon sushi stand hebben in de winkel?
Nergens heen hoeven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond eigenlijk niks in huis. Even kijken wat ik van de restjes in elkaar kan flanzen.
Dan kunnen de belangrijkste mensen in elk geval gevaccineerd wordenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Leidse farmaceut levert bijna 8 miljoen coronavaccins aan Nederland
https://nos.nl/artikel/23(...)s-aan-nederland.html
Das dus bijna de helft
waarom jij niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kunnen de belangrijkste mensen in elk geval gevaccineerd worden
Wij niet.
Vogens mij valt dat best mee met jou:Pquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dikke mensen voorrang gaan geven.,
Dit. Plus dat ze kinderen waarschijnlijk ook wel over gaan slaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
voor de mensen die niet in de risicogroep vallen is die vaccinatie ook niet z heel noodzakelijk toch
8 miljoen is best veel danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Plus dat ze kinderen waarschijnlijk ook wel over gaan slaan.
En dan de mensen die geen vaccinatie kunnen krijgen of willen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Plus dat ze kinderen waarschijnlijk ook wel over gaan slaan.
Ik heb al ruim een week geen brood op maar dat is zeker niet genoeg.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
anders doe je mee met het keto dieet cherry?
Dat weet k nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al ruim een week geen brood op maar dat is zeker niet genoeg.
Het zal allicht schelen in het verspreidingstempo.quote:
Shirt nat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat in de elleboog niesen blijft een uitdaging als je net iets aan het drinken bent.
En dat ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de mensen die geen vaccinatie kunnen krijgen of willen.
Ik zie het voor me.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Glas water over m'n schouder gegooid.
Sommige mensen gooien wat zout over de schouder, ik glazen water, bekers melk, ijsjes, cavia's, bitterballen, alles.quote:
Dat is een eind in de goede richtingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al ruim een week geen brood op maar dat is zeker niet genoeg.
Suiker is het lastigst want dat zit OVERAL in.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een eind in de goede richtingAlleen nog stoppen met pasta, rijst en suiker
Doei banaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een eind in de goede richtingAlleen nog stoppen met pasta, rijst en suiker
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige mensen gooien wat zout over de schouder, ik glazen water, bekers melk, ijsjes, cavia's, bitterballen, alles.
Nope.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Pasta ook al twee weken niet op, rijst eet ik zelden.
Maar dan zeker ook geen aardappelen en gnocchi en bladerdeeg en naan enzo
Kloptquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Suiker is het lastigst want dat zit OVERAL in.
Complete koeien en varkens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig over, geen wonder dat je dan afvalt.
Ja, eigenlijk alles waar zetmeel in zit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Pasta ook al twee weken niet op, rijst eet ik zelden.
Maar dan zeker ook geen aardappelen en gnocchi en bladerdeeg en naan enzo
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig over, geen wonder dat je dan afvalt.
Ik weet het, keto staat ook op mijn "nah, begin er maar niet aan, hou je toch niet vol" lijstje.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Banaan is heel zetmeelrijk dus VERBOTEN
Dat moet volgens mij kunnen.quote:
het lijkt zo makkelijk als je spek en burgers mag eten en dan ineensquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Banaan is heel zetmeelrijk dus VERBOTEN
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt zo makkelijk als je spek en burgers mag eten en dan ineens
BANAAN IS VERBOTEN
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Het is even wennen inderdaad. Een frikandel met een kwak mayo, suikerarme ketchup en uitjes is ook prima bijvoorbeeld. Maar een handje kersen is een grote NO NO
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt zo makkelijk als je spek en burgers mag eten en dan ineens
BANAAN IS VERBOTEN
dat het zo snel gaat hequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Maar ik merk dat ik geen sugar rushes heb, dus het werkt
Mag niet: suikers. Citroen mag wel.quote:
Ik moet wel wennen aan het warme ontbijt. Vooral dat ik er meer tijd aan kwijt ben om het te maken.quote:
Hrr, ik ga niet op een citroen kauwen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag niet: suikers. Citroen mag wel.
Verder alleen blauwe bessen, frambozen en beperkt aardbeien.
Lekker uit het vuistjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrr, ik ga niet op een citroen kauwen.
Ik doe dit dus, alsof ik een sinaasappel eetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrr, ik ga niet op een citroen kauwen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dit dus, alsof ik een sinaasappel eet![]()
Citroensmaak vind ik ook niets mis mee, als ijsje of ergens anders door. Maar op zichzelf is het me toch té.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik doe af en toe citroen in mijn water. Verder niks
Zwuurquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dit dus, alsof ik een sinaasappel eet![]()
Elke avondquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Het is even wennen inderdaad. Een frikandel met een kwak mayo, suikerarme ketchup en uitjes is ook prima bijvoorbeeld. Maar een handje kersen is een grote NO NO
Hou je ook kcal bij of dat niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet wel wennen aan het warme ontbijt. Vooral dat ik er meer tijd aan kwijt ben om het te maken.
heb je gelezen hoe lang je het dieet moet volgn om je doel te halen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gedaan, dat maakt het veel te ingewikkeld. Zolang ik afval is het goed
Ik zie het niet als een tijdelijk dieet. Ik wil carbs zoveel mogelijk uit mijn eetpatroon hebben. Als ik een paar kilo kwijt ben, kan ik een beetje gaan spelen met hoeveel carbs ik wel kan eten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je gelezen hoe lang je het dieet moet volgn om je doel te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |