quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:41 schreef freako het volgende:
Het doel was om (met hulp van de Republikeinse Partij) in swing states op het stembiljet te komen om stemmen bij Biden weg te trekken, dus dat is nogal mislukt.
Waarom zijn de inschrijvingen van Yeezus dan door Republikeinen gedaan en door Republikeinse campagne medewerkers?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, daar doen we Yeezus tekort mee.
Ik heb hem gister helemaal bekeken. Wat een baas.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:17 schreef Sjemmert het volgende:
3 uur lang Kanye genialiteit
"When i talk it's not a rant, its a symphony of ideas"
Iedereen is een spookrijder, behalve Kanye.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:49 schreef dimmak het volgende:
Beste presidentskandidaat, jammer dat iedereen hem weg zet als gekkie terwijl Biden en Trump de echte gekken zijn.
Volgens zette zijn vrouw hem eigenlijk weg als een gekkie.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb hem gister helemaal bekeken. Wat een baas.Beste presidentskandidaat, jammer dat iedereen hem weg zet als gekkie terwijl Biden en Trump de echte gekken zijn.
Dat doet mijn vrouw ook met mij.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens zette zijn vrouw hem eigenlijk weg als een gekkie.
Ze kunnen beter de stembussen dicht doen en Kanye het presidentschap alvast geven. Scheel onnodig veel tellen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:52 schreef Sjemmert het volgende:
Kanye West 2020 !!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel % van de stemmen zal Kanye binnen harken denken jullie ?
Niet crazy, maar wokequote:Op maandag 26 oktober 2020 13:17 schreef Sjemmert het volgende:
3 uur lang Kanye genialiteit
"When i talk it's not a rant, its a symphony of ideas"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |