abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195498606
5 jaar geleden, deze dag, rond deze tijdstip, zag ik je voor het eerst, maar tegelijk ook weer niet. Ik was verliefd op Amjad Sabri en kwam dit filmpje uit 2012 tegen op Youtube:

facebook

Ik hoorde je, lekkere nummer, maar keek niet, ik keek enkel naar Amjad Sabri en zijn huis, waar jij met je band zat te zingen. Wie jij bent, wat je naam is, interesseerde me niet.

Amjad Sabri werd een jaar later vermoord. Wat moest ik nu? Ik kreeg een vriend, mijn eerste en enige. Helaas was die niet serieus, en werd ik alleen gebruikt. Na 8 maanden rotte hij op. Mijn ouders zagen mijn verdriet en wouden dat ik afleiding had, dus maakte ik voor het eerst kennis met Azië, ik ging met pap naar Dubai. DAT WAS GEWELDIG! O+ Maar vakanties eindigen en ik ging weer naar huis, terug naar mijn slaapkamer ipv het huis waarin ik met 8-maanden klootzak zou samenwonen. O ja, ik was ook werkloos op dat moment :') En na alle luxe in Dubai, platzak.

Na een paar maanden vond ik een baan, echte kotbaan. De digi klantenservice :') Je krijgt minimumloon betaald en moet de hele dag wachtwoord vereisten herhalen. Na 4 maanden lijden werd ik gek en begon ik gesprekken weg te klikken, ontslag volgde, na 3 maanden vond ik de baan die ik nu inmiddels bijna 2 jaar heb _O_ lekker salaris, fijne collega''s, goede werktijden etc.

EN IK VOND JOU

Op een dag na werktijd besloot ik weer naar bovenstaand filmpje te gaan, ik wou Amjad Sabri nog eens zien ;( maar dit keer zag ik een stoer-ogende man gekleed in zwart die op de grond in de lotushouding zat te zingen

Ik begon de naam die onder het filmpje staat te googlen en vond niets. Geen wikipedia of biografie. Op youtube vond ik wel een hoop optredens, maar interviews nauwelijks, sterker nog dit is de enige (en die was er toen niet eens)

Gelukkig heb je een facebook pagina die gerund wordt door je lekkere broer. Maar ja, ik wist nog steeds niets. Er staat geen leeftijd, er staat niet hoe lang je getrouwd ben en hoeveel koters je hebt. Ik moest alles zelf uitvogelen.

Dus begon ik in mijn beste Urdu berichten te sturen naar je broers en familieleden:

"Abid fan hiero, hoe oud is hij?" Reacties:

Waarom wil je dat weten, wie ben je? Niemand die mij meer wou vertellen. Pas toen ik met een verhaal kwam over dat ik een affaire met de man had, en hij over alles incl zijn leeftijd loog, kwam ik ALLES over hem te weten.

Nu 1,5 jaar later ben ik een Abid-encyclopedie EN STAPELVERLIEFD!

Weten jullie wat het verschil is met verliefd zijn op Abid ipv een andere beroemdheid? 2 dingen:

-Bereikbaarheid: Dat is ongelofelijk. Ik kan naar hem bellen wanneer ik wil, sterker nog zijn bloedeigen zoon spoort me aan hem telefonisch lastig te vallen ipv hem. Hij staat ook gewoon als contactpersoon nu in mijn whatsapp, ik zie altijd wanneer hij online is en laatst gezien.

-Ligt ook alleen in bed: Je zal maar verliefd zijn op iemand die getrouwd is en een gezin heeft. Stikjaloers zou ik normaal zijn, maar die man ligt nog eenzamer in bed dan de Fokjes op dit forum. _O_ Om te beginnen is hij vrijwel nooit thuis, en als hij dat al wel is, slaapt die niet. Hij gaat pas rond 06:00 naar bed en wordt laat in de middag wakker. Hij slaapt niet 's nachts, zijn vrouw (nichtje) maakt ontbijt voor de koters wanneer hij zijn bed induikt.

Abid, IK HOU VAN JOU! Afgelopen 13 maanden, 2 keer India bezocht, na Covid weer naar India, en dan plak ik er ook Pakistan aan vast! Ik MOET jou zien, MOET!

Mooiste O+

Dit is trouwens supercute, die dochter heeft dezelfde blik als haar bloedmooie papa:

O+

p.s. Abid heeft een gloednieuwe youtube kanaal:

https://www.youtube.com/channel/UC8Aw8aGwSkTEk1pe2oiqOEQ/featured

VOLG!
Niet doen
pi_195498631
Wat moet jij toch een freak zijn irl
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195499321
Ok mapima
pi_195499343
:')
Zonder wrijving geen glans
pi_195499640
Ok Sanasoufi
pi_195499660
Wat een niet boeiend levensverhaal.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Tettenkoning donderdag 8 oktober 2020 @ 07:12:45 #7
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195499702
Deze act :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_195500809
Ben benieuwd als die man ooit zijn eigen naam googled en dit tegen komt
pi_195501284

Zelfs een gemiddelde pad heeft nog een egalere huid!
pi_195502097
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 02:48 schreef Kluun1985 het volgende:
5 jaar geleden, deze dag, rond deze tijdstip, zag ik je voor het eerst, maar tegelijk ook weer niet. Ik was verliefd op Amjad Sabri en kwam dit filmpje uit 2012 tegen op Youtube:

[ facebook ]

Ik hoorde je, lekkere nummer, maar keek niet, ik keek enkel naar Amjad Sabri en zijn huis, waar jij met je band zat te zingen. Wie jij bent, wat je naam is, interesseerde me niet.

Amjad Sabri werd een jaar later vermoord. Wat moest ik nu? Ik kreeg een vriend, mijn eerste en enige. Helaas was die niet serieus, en werd ik alleen gebruikt. Na 8 maanden rotte hij op. Mijn ouders zagen mijn verdriet en wouden dat ik afleiding had, dus maakte ik voor het eerst kennis met Azië, ik ging met pap naar Dubai. DAT WAS GEWELDIG! O+ Maar vakanties eindigen en ik ging weer naar huis, terug naar mijn slaapkamer ipv het huis waarin ik met 8-maanden klootzak zou samenwonen. O ja, ik was ook werkloos op dat moment :') En na alle luxe in Dubai, platzak.

Na een paar maanden vond ik een baan, echte kotbaan. De digi klantenservice :') Je krijgt minimumloon betaald en moet de hele dag wachtwoord vereisten herhalen. Na 4 maanden lijden werd ik gek en begon ik gesprekken weg te klikken, ontslag volgde, na 3 maanden vond ik de baan die ik nu inmiddels bijna 2 jaar heb _O_ lekker salaris, fijne collega''s, goede werktijden etc.

EN IK VOND JOU

Op een dag na werktijd besloot ik weer naar bovenstaand filmpje te gaan, ik wou Amjad Sabri nog eens zien ;( maar dit keer zag ik een stoer-ogende man gekleed in zwart die op de grond in de lotushouding zat te zingen

[ afbeelding ]

Ik begon de naam die onder het filmpje staat te googlen en vond niets. Geen wikipedia of biografie. Op youtube vond ik wel een hoop optredens, maar interviews nauwelijks, sterker nog dit is de enige (en die was er toen niet eens)

Gelukkig heb je een facebook pagina die gerund wordt door je lekkere broer. Maar ja, ik wist nog steeds niets. Er staat geen leeftijd, er staat niet hoe lang je getrouwd ben en hoeveel koters je hebt. Ik moest alles zelf uitvogelen.

Dus begon ik in mijn beste Urdu berichten te sturen naar je broers en familieleden:

"Abid fan hiero, hoe oud is hij?" Reacties:

Waarom wil je dat weten, wie ben je? Niemand die mij meer wou vertellen. Pas toen ik met een verhaal kwam over dat ik een affaire met de man had, en hij over alles incl zijn leeftijd loog, kwam ik ALLES over hem te weten.

Nu 1,5 jaar later ben ik een Abid-encyclopedie EN STAPELVERLIEFD!

Weten jullie wat het verschil is met verliefd zijn op Abid ipv een andere beroemdheid? 2 dingen:

-Bereikbaarheid: Dat is ongelofelijk. Ik kan naar hem bellen wanneer ik wil, sterker nog zijn bloedeigen zoon spoort me aan hem telefonisch lastig te vallen ipv hem. Hij staat ook gewoon als contactpersoon nu in mijn whatsapp, ik zie altijd wanneer hij online is en laatst gezien.

-Ligt ook alleen in bed: Je zal maar verliefd zijn op iemand die getrouwd is en een gezin heeft. Stikjaloers zou ik normaal zijn, maar die man ligt nog eenzamer in bed dan de Fokjes op dit forum. _O_ Om te beginnen is hij vrijwel nooit thuis, en als hij dat al wel is, slaapt die niet. Hij gaat pas rond 06:00 naar bed en wordt laat in de middag wakker. Hij slaapt niet 's nachts, zijn vrouw (nichtje) maakt ontbijt voor de koters wanneer hij zijn bed induikt.

Abid, IK HOU VAN JOU! Afgelopen 13 maanden, 2 keer India bezocht, na Covid weer naar India, en dan plak ik er ook Pakistan aan vast! Ik MOET jou zien, MOET!

Mooiste O+

[ afbeelding ]

Dit is trouwens supercute, die dochter heeft dezelfde blik als haar bloedmooie papa:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O+

p.s. Abid heeft een gloednieuwe youtube kanaal:

https://www.youtube.com/channel/UC8Aw8aGwSkTEk1pe2oiqOEQ/featured

VOLG!
Wat een ode aan jouw prins.

Als je je goed wilt voorbereiden op je bezoek aan hem dan zou ik die filmpjes van Trevor "komt klaar van eten" kijken.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:00:55 #11
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_195502585
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:11:04 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195502777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:00 schreef puzziepie het volgende:
dit
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195503554
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:12 schreef Flippiee het volgende:
Nee, google maar. Je kan dit niet via google terugvinden. En ook al kan dat wel:

1. Fok werkt niet in India (ieder geval niet met Airtel 4G en hotel wifi), dus betwijfel dat de site bereikbaar is in het buurland.

2. De beste man is niet technisch onderlegd. Computer dingetjes doet zijn lekkere broer.
Niet doen
pi_195509213
Yasss onze man vanavond te bewonderen in Lahore!
Niet doen
pi_195509281
Wauw wat een topic. Mijn complimenten.
pi_195519690
quote:
80s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zelfs een gemiddelde pad heeft nog een egalere huid!
Ik begrijp niet wat mijn Abid met een schildpad te maken heeft?
Niet doen
pi_195519699
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 07:12 schreef Nine. het volgende:
pi_195544926
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 07:12 schreef Nine. het volgende:
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:37:26 #19
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195544970
Gefeliciteerd, veel zure reacties hier maar trek je daar niks van aan. Als fan bekijk je iemand anders, en dat is begrijpelijk. Ik hoop dat je nog vele jaren van hem en zijn volgelingen kan genieten. _O_
AZ
ALKMAAR
pi_195545006
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:58 schreef Kluun1985 het volgende:

Fok werkt niet in India (ieder geval niet met Airtel 4G en hotel wifi), dus betwijfel dat de site bereikbaar is in het buurland.
Wanneer ga je?
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:43:18 #21
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195545054
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:12 schreef Flippiee het volgende:
Als popster je eigen naam googelen :')
AZ
ALKMAAR
pi_195545129
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:43 schreef Durmada het volgende:

[..]

Als popster je eigen naam googelen :')
Ik ga er vanuit dat deze Abid niet geletterd is en dus ook nooit zichzelf zou kunnen googelen. Gelukkig maar...
Abid=infantiele randdebiel
Wakadoodle!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:48:56 #23
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195545197
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:46 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat deze Abid niet geletterd is en dus ook nooit zichzelf zou kunnen googelen. Gelukkig maar...
Abid=infantiele randdebiel
Een infantiele randdebiel omdat ?

Hij maakt mooie muziek en is toevallig gespot door een medeforummer. Hoe maakt dat Abid tot een infantiele randdebiel?
AZ
ALKMAAR
pi_195549312
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:40 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Wanneer ga je?
zodra die Corona-ellende voorbij is.
Niet doen
pi_195550152
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:48 schreef Durmada het volgende:

[..]

Een infantiele randdebiel omdat ?

Hij maakt mooie muziek en is toevallig gespot door een medeforummer. Hoe maakt dat Abid tot een infantiele randdebiel?
Als ik je dat nog moet uitleggen is t wel erg... Maar goed, kennelijk is het gebruik van een woordenboek jou vreemd. Dat je z'n muziek mooi vindt is een mening. Sommige mensen vinden Sieneke ook goede muziek maken... Maar als ik Abid zie denk ik dat mijn kippen nog snuggerder zijn.
Wakadoodle!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')