5 jaar geleden, deze dag, rond deze tijdstip,
zag ik je voor het eerst, maar tegelijk ook weer niet. Ik was verliefd op Amjad Sabri en kwam dit filmpje uit 2012 tegen op Youtube:
facebook
Ik hoorde je, lekkere nummer, maar keek niet, ik keek enkel naar Amjad Sabri en zijn huis, waar jij met je band zat te zingen. Wie jij bent, wat je naam is, interesseerde me niet.
Amjad Sabri werd een jaar later vermoord. Wat moest ik nu? Ik kreeg een vriend, mijn eerste en enige. Helaas was die niet serieus, en werd ik alleen gebruikt. Na 8 maanden rotte hij op. Mijn ouders zagen mijn verdriet en wouden dat ik afleiding had, dus maakte ik voor het eerst kennis met Azië, ik ging met pap naar Dubai. DAT WAS GEWELDIG!

Maar vakanties eindigen en ik ging weer naar huis, terug naar mijn slaapkamer ipv het huis waarin ik met 8-maanden klootzak zou samenwonen. O ja, ik was ook werkloos op dat moment

En na alle luxe in Dubai, platzak.
Na een paar maanden vond ik een baan, echte kotbaan. De digi klantenservice

Je krijgt minimumloon betaald en moet de hele dag wachtwoord vereisten herhalen. Na 4 maanden lijden werd ik gek en begon ik gesprekken weg te klikken, ontslag volgde, na 3 maanden vond ik de baan die ik nu inmiddels bijna 2 jaar heb

lekker salaris, fijne collega''s, goede werktijden etc.
EN IK VOND JOU
Op een dag na werktijd besloot ik weer naar bovenstaand filmpje te gaan, ik wou Amjad Sabri nog eens zien

maar dit keer zag ik een stoer-ogende man gekleed in zwart die op de grond in de lotushouding zat te zingen
![SsB5hW1.jpg]()
Ik begon de naam die onder het filmpje staat te googlen en vond niets. Geen wikipedia of biografie. Op youtube vond ik wel een hoop optredens, maar interviews nauwelijks, sterker nog dit is de enige (en die was er toen niet eens)
Gelukkig heb je een facebook pagina die gerund wordt door je lekkere broer. Maar ja, ik wist nog steeds niets. Er staat geen leeftijd, er staat niet hoe lang je getrouwd ben en hoeveel koters je hebt. Ik moest alles zelf uitvogelen.
Dus begon ik in mijn beste Urdu berichten te sturen naar je broers en familieleden:
"Abid fan hiero, hoe oud is hij?" Reacties:
Waarom wil je dat weten, wie ben je? Niemand die mij meer wou vertellen. Pas toen ik met een verhaal kwam over dat ik een affaire met de man had, en hij over alles incl zijn leeftijd loog, kwam ik ALLES over hem te weten.
Nu 1,5 jaar later ben ik een Abid-encyclopedie EN STAPELVERLIEFD!
Weten jullie wat het verschil is met verliefd zijn op Abid ipv een andere beroemdheid? 2 dingen:
-Bereikbaarheid: Dat is ongelofelijk. Ik kan naar hem bellen wanneer ik wil, sterker nog zijn bloedeigen zoon spoort me aan hem telefonisch lastig te vallen ipv hem. Hij staat ook gewoon als contactpersoon nu in mijn whatsapp, ik zie altijd wanneer hij online is en laatst gezien.
-Ligt ook alleen in bed: Je zal maar verliefd zijn op iemand die getrouwd is en een gezin heeft. Stikjaloers zou ik normaal zijn, maar die man ligt nog eenzamer in bed dan de Fokjes op dit forum.

Om te beginnen is hij vrijwel nooit thuis, en als hij dat al wel is, slaapt die niet. Hij gaat pas rond 06:00 naar bed en wordt laat in de middag wakker. Hij slaapt niet 's nachts, zijn vrouw (nichtje) maakt ontbijt voor de koters wanneer hij zijn bed induikt.
Abid, IK HOU VAN JOU! Afgelopen 13 maanden, 2 keer India bezocht, na Covid weer naar India, en dan plak ik er ook Pakistan aan vast! Ik MOET jou zien, MOET!
Mooiste
![g6VntIU.jpg]()
Dit is trouwens supercute, die dochter heeft dezelfde blik als haar bloedmooie papa:
![lhF850A.jpg]()
p.s. Abid heeft een gloednieuwe youtube kanaal:
https://www.youtube.com/channel/UC8Aw8aGwSkTEk1pe2oiqOEQ/featuredVOLG!