Het is jammer dat je het door Trump verknipte filmpje (we weten immers wat hij met de woorden van Fauci gedaan heeft) plakt en niet het origineel, maar wat is er mis met zeggen dat mensen die daadwerkelijk denken het nu beter te hebben dan vier jaar geleden vooral op de concurrent moeten stemmen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:57 schreef dellipder het volgende:
Dit is weer dezelfde onverschillige antipathie voor de kiezer als de issue van de Supreme Court "de kiezer verdient het niet om te weten".
[ twitter ]
Dat ziet er vooral veilig uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:22 schreef dellipder het volgende:
Dit ziet er gezellig uit.
[ twitter ]
Tja 78 jaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:33 schreef dellipder het volgende:
Dit is al de tweede keer dat Joe Biden dit beweert.
[ twitter ]
Plottwist: Jill Biden wordt presidentquote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:26 schreef Chivaz het volgende:
Jill Biden heeft meer energie dan haar man.
[ twitter ]
Zielig voor Biden idd.. maar nog zieliger voor Hunter zelf, verslaving is niet leuk.quote:
Waarschijnlijk zichzelf rijk aan het rekenen met zijn broekje op zijn knien glurend naar de polls.quote:
Truth over facts !quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Vroeger was het wel anders, maar helaas is wetenschap en beleid gebaseerd op wetenschap maar onder 1 kandidaat een waarde.
lol ik moet het nog zien in november. Een zeer groot aantal mail in ballots zal afgekeurd worden omdat mensen te dom zijn om ze correct in te vullen en de meeste democraten zijn te bang om naar het stemlokaal te gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zichzelf rijk aan het rekenen met zijn broekje op zijn knien glurend naar de polls.
Aldus het fascistencredo onder Trump, hoewel dat wel langer aan de gang is met het omarmen van totale ontkenning van klimaatverandering door de meeste Republikeinen in Congress, waar dat vroeger wel anders was ten tijde van Reagan en Thatcher. Wat is die partij afgegleden.quote:
Ik moet het ook nog zien, de polls kunnen misschien wel in het voordeel van Biden zijn maar het enthousiasme zit toch echt aan de kant van Trump.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
lol ik moet het nog zien in november. Een zeer groot aantal mail in ballots zal afgekeurd worden omdat mensen te dom zijn om ze correct in te vullen en de meeste democraten zijn te bang om naar het stemlokaal te gaan.
Het is niet zo dat ze niet gewaarschuwd zijn dat het idioot om als de belangen zo groot zijn een nieuw experiment te beginnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
lol ik moet het nog zien in november. Een zeer groot aantal mail in ballots zal afgekeurd worden omdat mensen te dom zijn om ze correct in te vullen en de meeste democraten zijn te bang om naar het stemlokaal te gaan.
Facebook en Twitter zijn in elk geval al druk bezig met censureren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:42 schreef Chivaz het volgende:
Dit verhaal verdwijnt in de doofpot, de media is all in voor Biden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |