Toevallig ouwe.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:15 schreef K.Indertent het volgende:
Weinig woorden veel daden deze shit is auffer.
Mag ik hier wel komen 🤪quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:29 schreef K.Indertent het volgende:
Echt hoor. Pro's pakken pozza @:dotteke
Nou ik kan er zo wel een opnoemen die dat niet leuk gaat vinden. 😛quote:
Ken jij mijn goede vriend @HermieHermann alquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik kan er zo wel een opnoemen die dat niet leuk gaat vinden. 😛
Hey HPLC nope Maar die zal nu wel snel zijn opwachting makenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken jij mijn goede vriend @:hermiehermann al
Hij durft niet meer te posten omdat hij 2 keer een permban kreeg vanwege een misverstandquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey HPLC nope Maar die zal nu wel snel zijn opwachting maken
Geen aandacht aan schenken. Het lijkt er hier soms ruig aan toe te gaan, maar het zijn allemaal schatjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik kan er zo wel een opnoemen die dat niet leuk gaat vinden. 😛
Ja als je dan toch niet durft te posten. Kan die het beter een keer proberen .... krijgt hij er een...met een ban kan je ook lezen 😉quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij durft niet meer te posten omdat hij 2 keer een permban kreeg vanwege een misverstand
Dat heb ik vaker gehoord 🤩quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:55 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Geen aandacht aan schenken. Het lijkt er hier soms ruig aan toe te gaan, maar het zijn allemaal schatjes.
Ja, maar dat oogt dan weer zo zieligquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je dan toch niet durft te posten. Kan die het beter een keer proberen .... krijgt hij er een...met een ban kan je ook lezen 😉
Het is hier minder een heksenketel dan in DTSquote:
Ja dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja, maar dat oogt dan weer zo zielig
[..]
Het is hier minder een heksenketel dan in DTS
Schuldigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar.
O echt. Ik moet eigenlijk altijd wel lachen als er paar van hier dts binnen stormen
Vind het wel lachen vooral sommige reactiesquote:
Nu is DTS soms wel moeilijk te volgen met die wirwar aan smileys en reacties die elke inhoud lijken te missenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel lachen vooral sommige reacties
Gaat daar ook om punten niet om inhoudt. 😄quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:05 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nu is DTS soms wel moeilijk te volgen met die wirwar aan smileys en reacties die elke inhoud lijken te missen
Hoi hoi.quote:
Hij zegt net tegen me dat je te giftig reageert. Dus helaas, hij doet voor jou de deur voorgoed dicht. Er is gesprokenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je dan toch niet durft te posten. Kan die het beter een keer proberen .... krijgt hij er een...met een ban kan je ook lezen 😉
Er worden alleen zo weinig punten gemaaktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat daar ook om punten niet om inhoudt. 😄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |