Beter ook de deur dicht. Tis frisje buiten. Ik wens hem een warme liefdevolle avond 🤪quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zegt net tegen me dat je te giftig reageert. Dus helaas, hij doet voor jou de deur voorgoed dicht. Er is gesproken
Ja. Nu wel. Doe er niet eens mijn best meer voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:10 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Er worden alleen zo weinig punten gemaakt
Jij bent dan ook wel een strijdster 😜quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Nu wel. Doe er niet eens mijn best meer voor.
Niet meer voor dat spel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:12 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een strijdster 😜
En zo is hetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:14 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Pick your battles is mij altijd geleerd.
Komt vanzelf. stel dat je al uitgeleerd wasquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik moet het alleen soms nog even leren.
Helaas nooitquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vanzelf. stel dat je al uitgeleerd was
Komt goed schatjequote:
Niet zo leuk van jequote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je vandaag nog zag hier in het dorp, maar het was een andere vlaggenmast
Hahaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je vandaag nog zag hier in het dorp, maar het was een andere vlaggenmast
Misschien is het gewoon je lichaamsgeur..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:36 schreef K.Indertent het volgende:
Na 3x wassen stinkt mn jas nog naar de kattenpis FML
Nee het is kattenpis. Ik ken het verschil, de ene is spinazie en de ander is pis.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon je lichaamsgeur..
Biotex groen nachtje weken en daarna wassen. Als dat niet werkt HG geur weg.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee het is kattenpis. Ik ken het verschil, de ene is spinazie en de ander is pis.
Goed idee. Pfff hij heeft ook al een plekje in de hal na de voordeur gevonden.... stinken! En elke keer als hij weer de kans krijgt... tyfuslijerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:53 schreef Azula het volgende:
[..]
Biotex groen nachtje weken en daarna wassen. Als dat niet werkt HG geur weg.
Leuk hè katten. 😒
Nederlandersquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:36 schreef K.Indertent het volgende:
Na 3x wassen stinkt mn jas nog naar de kattenpis FML
Dit is mn standaard oneliner hier, dit niet kennenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:57 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ligt dat puur aan Nederlandse katten ja?
Ik weet niet ik mis de kliekjesmemos nogal vaak de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit is mn standaard oneliner hier, dit niet kennen
Ik ben de racistische, labiele, zaadvragende hoer die iedereen haat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:58 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik weet niet ik mis de kliekjesmemos nogal vaak de laatste tijd.
Dat eerste vergeten we maar even, maar labiel is ook wel één van mijn USP's en zaad is er in overvloed. 2 van de 3 goed genoeg?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben de racistische, labiele, zaadvragende hoer die iedereen haat.
Dat mensen dat vergeten.
Iedereen -1quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben de racistische, labiele, zaadvragende hoer die iedereen haat.
Dat mensen dat vergeten.
Ja hoe zet jij een emogif kracht bij dan, leer het mequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Vriend
Dat streepje na je lachhuil is wel erg ouderwets.
Ik denk dat je het zelf ook wel aanvoelt dat dit nergens op lijktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik voel me wel ff op mn plek gezet nu.
Als een blinde in een oceaan vol duisternis vriend.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelf ook wel aanvoelt dat dit nergens op lijkt
Come to momma bbyquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat eerste vergeten we maar even, maar labiel is ook wel één van mijn USP's en zaad is er in overvloed. 2 van de 3 goed genoeg?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zie je toch maar weer.quote:
Nog steeds zo zuur bbyquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een PI bij je post plaatsenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoe zet jij een emogif kracht bij dan, leer het me
jij lijkt op een mooie manquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dan kom je over als remqo, ken je die gast nog hahaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een PI bij je post plaatsen
Die nerd met zn latinaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dan kom je over als remqo, ken je die gast nog haha
had even een detox van deze giftige omgeving nodigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hermannn
Dat ik dit nog mag meemaken. Eerst Hansje en nu deze legende.
Die is dood.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stimorol?? Jeetje hoe veel accounts heb jij intussen wel niet. En wat heb je met Jimmy gedaan
Wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dan kom je over als remqo, ken je die gast nog haha
Wil jij ook?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je op zijn gezicht gaan zitten met je dikke reet ;p
Oh de meesten vinden het hier gewoon niet meer leuk met al die teringkloontjesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
had even een detox van deze giftige omgeving nodig
ja ik heb meer plezier beleefd hierquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh de meesten vinden het hier gewoon niet meer leuk met al die teringkloontjes
Mannen houden van facesitting dacht ikquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op het moment niet zo'n behoefte aan nee
Ja, maar niet om in een ass te verdwijnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:56 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mannen houden van facesitting dacht ik
Zo groot is ie niet gekkiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja, maar niet om in een ass te verdwijnen.
Waar is Jimmy dan aan overleden?quote:
hij heeft eindelijk een triootje geaccepteerdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waar is Jimmy dan aan overleden?
Meerdere orgasmes.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waar is Jimmy dan aan overleden?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij heeft eindelijk een triootje geaccepteerd
Klinkt plausibelquote:
Hahah ojaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Met een paar labiele alinea’s uiteraard.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoe zet jij een emogif kracht bij dan, leer het me
Oop 🤭quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Maanden idd. Door mijn schuld. Ik lokte opa bakkebaard naar zijn post en toen bannnn
God hebben ze ziel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ja hequote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Tering de maand gaat echt snel.
Niet zo snel als mijn geld helaas ammiriiitequote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Tering de maand gaat echt snel.
Doe eens een voorbeeld of kan ik dan gewoon je postgeschiedenis erbij pakken ahahquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:08 schreef Azula het volgende:
[..]
Met een paar labiele alinea’s uiteraard.
Ohquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je weet dat op Goatse een ban staat?
Een jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb je weer een aandachtstekort?
Was gezellig maat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:09 schreef DeBraad het volgende:
Het waren weer leuke 3 minuten mensenHoitjes.
Doe maar, heb mijn leven gebeterd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld of kan ik dan gewoon je postgeschiedenis erbij pakken ahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |