Dat eerste vergeten we maar even, maar labiel is ook wel één van mijn USP's en zaad is er in overvloed. 2 van de 3 goed genoeg?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben de racistische, labiele, zaadvragende hoer die iedereen haat.
Dat mensen dat vergeten.
Iedereen -1quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben de racistische, labiele, zaadvragende hoer die iedereen haat.
Dat mensen dat vergeten.
Ja hoe zet jij een emogif kracht bij dan, leer het mequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Vriend
Dat streepje na je lachhuil is wel erg ouderwets.
Ik denk dat je het zelf ook wel aanvoelt dat dit nergens op lijktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik voel me wel ff op mn plek gezet nu.
Als een blinde in een oceaan vol duisternis vriend.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelf ook wel aanvoelt dat dit nergens op lijkt
Come to momma bbyquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat eerste vergeten we maar even, maar labiel is ook wel één van mijn USP's en zaad is er in overvloed. 2 van de 3 goed genoeg?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zie je toch maar weer.quote:
Nog steeds zo zuur bbyquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een PI bij je post plaatsenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoe zet jij een emogif kracht bij dan, leer het me
jij lijkt op een mooie manquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dan kom je over als remqo, ken je die gast nog hahaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een PI bij je post plaatsen
Die nerd met zn latinaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dan kom je over als remqo, ken je die gast nog haha
had even een detox van deze giftige omgeving nodigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hermannn
Dat ik dit nog mag meemaken. Eerst Hansje en nu deze legende.
Die is dood.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stimorol?? Jeetje hoe veel accounts heb jij intussen wel niet. En wat heb je met Jimmy gedaan
Wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dan kom je over als remqo, ken je die gast nog haha
Wil jij ook?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je op zijn gezicht gaan zitten met je dikke reet ;p
Oh de meesten vinden het hier gewoon niet meer leuk met al die teringkloontjesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
had even een detox van deze giftige omgeving nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |