@eend112quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:04 schreef Rozevla het volgende:
Welke debiel had hier ook alweer een stervende goudvis ???
@Goudvisquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:04 schreef Rozevla het volgende:
Welke debiel had hier ook alweer een stervende goudvis ???
Ik ben dat uitlaten savonds helemaal zat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
gewoon omdat je hem zat bent of om een andere reden?
Jeetjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:09 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wil hem wel voor je doodtrappen
Ga dat maar lekker ergens anders doen dan.quote:
Hallo heequote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:09 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wil hem wel voor je doodtrappen
Oh wij zijn weer niet goed genoeg voor je zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit zou een dag van de reünie moeten zijn, maar 2/3de van de hahaatjes is op vakantie
En dan te bedenken dat ze nog in quarantaine moetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit zou een dag van de reünie moeten zijn, maar 2/3de van de hahaatjes is op vakantie
met jullie hier is de sc afgezakt naar het niveautje yng, dus kwaliteit zou ik het niet noemenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wij zijn weer niet goed genoeg voor je zeker?
Tssssquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
met jullie hier is de sc afgezakt naar het niveautje yng, dus kwaliteit zou ik het niet noemen
Moet jouw verzameling foetussen ook in quarantaine?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze nog in quarantaine moeten
De open ruggetjes zijn bedekt met mondkapjesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Moet jouw verzameling foetussen ook in quarantaine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |