Waarschijnlijk gewoon een vies oud mannetjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is deze?
https://instagram.com/fleurconradi?igshid=17rki2im6fyq3
net zon bierliefhebber als fles als je naar haar story kijktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is deze?
Wat een vrouw!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net zon bierliefhebber als fles als je naar haar story kijkt
Ik denk dat ik haar zus ken maar die is een heel stuk mooier en chiquer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is deze?
ook nog ondernemerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een vrouw!
Heeft Fles mooi gescoord dan.
Ik heb nog een bon van de Pearl liggen. Mag je zo hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een vrouw!
Heeft Fles mooi gescoord dan.
Oh ja, die heb ik ook nog.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog een bon van de Pearl liggen. Mag je zo hebben
Dit zie ik Fles wel bestellenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook nog ondernemer
https://www.fleurconradi.com/shop/the-sexiest-toilet-paper/
Ik maakte maar een grapje. Feit is wel dat Los slecht lasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook nog.
Ze hebben niet echt geluisterd toen ik zei dat ik ze niet meer nodig heb.
Ik kreeg wel echt een uitnodiging om weer eens te komen meten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje. Feit is wel dat Los slecht las
Wat een ontzettend tof filmpjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Mooi gedaan dit soort video's, @:Budapestenaar z'n woonplaats en mijn geboortestadje in lang vervlogen tijden
Zou ze die door haar naad hebben getrokken?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook nog ondernemer
https://www.fleurconradi.com/shop/the-sexiest-toilet-paper/
Die zal ik ook wel krijgen in Januari. Al moet ik over een half jaar bij de oogarts komen. Vorige week zei de arts dat ze mij over een half jaar weer wil zien ipv over een jaar....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel echt een uitnodiging om weer eens te komen meten.
nee joh. ze heeft 1 rol uit gerold waar ze wulps doorheen rolt en de rest zijn gewoon page rollen uit de supermarktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ze die door haar naad hebben getrokken?
Hoe dan. De hele rol door de naad en weer oprollen, pff lijkt wel echt werk.
ik vind dergelijke filmpjes altijd heerlijk relaxed om te kijken om de een of andere redenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tof filmpje![]()
Op sommige plekken is Dordt echt nauwelijks veranderd
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zal ik ook wel krijgen in Januari. Al moet ik over een half jaar bij de oogarts komen. Vorige week zei de arts dat ze mij over een half jaar weer wil zien ipv over een jaar.... :,(
Goed verdienmodel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. ze heeft 1 rol uit gerold waar ze wulps doorheen rolt en de rest zijn gewoon page rollen uit de supermarkt
Misschien heeft ze een oogje op jou?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zal ik ook wel krijgen in Januari. Al moet ik over een half jaar bij de oogarts komen. Vorige week zei de arts dat ze mij over een half jaar weer wil zien ipv over een jaar....
Waarom ga jij dat niet doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. ze heeft 1 rol uit gerold waar ze wulps doorheen rolt en de rest zijn gewoon page rollen uit de supermarkt
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind dergelijke filmpjes altijd heerlijk relaxed om te kijken om de een of andere reden
Als je dit zo ziet waren we in de jaren 25 welvarender opgeruimder en chiquer dan nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tof filmpje![]()
Op sommige plekken is Dordt echt nauwelijks veranderd
Toen hadden vrouwen nog geen scheerapparaten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
Als je dit zo ziet waren we in de jaren 25 welvarender opgeruimder en chiquer dan nu.
klopt. al kwamen de crisisjaren rap dichterbij natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
Als je dit zo ziet waren we in de jaren 25 welvarender opgeruimder en chiquer dan nu.
ja wie koopt dat wc panier nou?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga jij dat niet doen?
Heb je zo een badkamer bij elkaar gekronkeld.
toen gooiden ze ook nog hun ontlasting in de grachtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
doen ze in menig land tegenwoordig ook nogquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen gooiden ze ook nog hun ontlasting in de gracht
En naar elkaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen gooiden ze ook nog hun ontlasting in de gracht
Iedere gek z'n gebrek.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij niet een bal rolletje zou kopen, smeerpijp.
Ga je ze ook in bitterballenkleur op de markt brengen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
nou ja wel makkelijk verdient. ik vraag er gewoon 50 euro voor. tientje goedkoper dan die ander
*zegt bestelling af.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je ze ook in bitterballenkleur op de markt brengen?
ja maar die zijn dan wel limited editionquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je ze ook in bitterballenkleur op de markt brengen?
Zijn eigen schilderij gekocht en verdient aan zijn verhaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
ik zag laatst een fimpje van een gast en die had dus een schilderij gemaakt. echt lelijk. en op ebay gezet met caption orgineel en dan zijn naam dacht k.
14 duizend euro geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |