quote:Unox is de enige worst
Op dinsdag 21 januari 2003 12:14 schreef Infinity123 het volgende:[..]
waar worst is is hema
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:14 schreef Doodmetaal het volgende:
moet de stelling eigenlijk niet zijn :Tegenwoordig is alles beter, en dat kunnen wij niet hebben
quote:Doen ze nu nog, spelen alleen met ander speelgoed, ietwat scherper.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:15 schreef poep het volgende:
vroeger deden we nog aan buitenspelen...
quote:Ook unox ja
Op dinsdag 21 januari 2003 12:15 schreef Doodmetaal het volgende:[..]
Unox is de enige worst
UnoX
quote:Toen betekende rook nog gewoon "en neem nog een grutjespap mee, het is tenslotte feest vandaag"
Op dinsdag 21 januari 2003 12:13 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, vroeger dus niet he.
quote:Hema is evil
Op dinsdag 21 januari 2003 12:15 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Ook unox ja
doei
quote:* Isabeau schraapt haar keeltje nog een paar keer na de enorme lachbui die ze had
Op dinsdag 21 januari 2003 12:11 schreef Infinity123 het volgende:
Nou, dan zal ik mijn oneindige pleidooi maar stoppen, maar ik wil wel dat jullie begrijpen dat als je overal hoort dat 'de jeugd' niet meer is wat het geweest is en meer van die dingen, ook al staan ze in een topic dat onzin heet, toch niet leuk zijn om continu te horen.
Ook al menen jullie het niet.
Serieus antwoord van Isa:
Lieverd, op de muren van Pompeii stond geloof ik al geschreven "De jeugd van tegenwoordig is niet meer wat het was" of woorden van gelijke strekking in het Latijn. Ook jij gaat later zo naar de jeugd van tegenwoordig kijken, heus. En ook ik riep dat ik dat niet zou doen.
X-ray's stukje is niet serieus, echt niet. De mensen die hier posten geven lekker af op die jeugd van nu, maar eigenlijk gunnen ze het de jeugd allemaal wel, maar vinden ze het zo jammer dat de jongeren zelf niet zien hoe goed ze het hebben. Wij zagen dat ook niet toen wij jong waren. Wat we willen zeggen is dus: geniet van je tijd als jongere. De tijd voor alle grote verantwoordelijkheden, de baby die een ernstige afwijking blijkt te hebben, je vrouw die vreemdgaat en je verlaat voor de plaatselijke fitnesskampioen, de auto die het begeeft op de snelweg op weg naar een belangrijke bespreking, je ouders die je moet verzorgen omdat er geen thuiszorg beschikbaar is en de wachtlijst zo lang en het besef dat je in je jeugd meer had moeten genieten toen alles nog zo zorgeloos was.
Enne, gaat het weer een beetje?
quote:economie 4 hoofdstukken leren
Op dinsdag 21 januari 2003 12:17 schreef Infinity123 het volgende:
Nou, ik ga maar eens een werkstuk over e-commerce uittypen, moet morgen ingeleverd worden.doei
quote:Iedere vakantie / zaterdag beulen als oude germanen om spierballen te kweken! kassen bouwen of gaasbakken vol met hyacinten 15 hoog tillen voor 4 gulden per uur.. natuurlijk zoveel mogelijk overwerken om je opleiding te kunnen meebetalen (uit respect voor je ouders die ook meebetaalden). Dan wil je wel leren!
Op dinsdag 21 januari 2003 12:12 schreef mvt het volgende:[..]
..... Wij liepen gebukt over de grond bloembollente rapen met een rode rug. En aan het eind van de vakantie had je dan 1000 gulden verdient. Die jeugd van tegenwoordig wilt hooguit een beetje mensen lastig vallen aan de telefoon, maar alleen als ze meer dan 15 euro verdienen, want het is wel je vrije avond/zaterdag.
Over spiegel gesproken : Huilie
Hulde!
meestal was het gewoon met pen geschreven.. ![]()
En dan nu klagen over RSI....
quote:Eigen ervaring ?
Op dinsdag 21 januari 2003 12:23 schreef mvt het volgende:
Vroeger, toen je nog gewoon doodging van een verkoudheid.
alleen maar hoeven te niezen en je mocht ziek thuis blijven...
toen er nog boeken gelezen werden....
quote:Ja hoor, doe nou niet alsof ik achterlijk ben. Ik vroeg om begrip, eens springt er even iets in je, dat had ik nu dus ook. Dit was de welbekende druppel.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:17 schreef Isabeau het volgende:[..]
Enne, gaat het weer een beetje?
quote:De zwerver om de hoek en een hele hoop AIDS patienten die niet de moderne remmers hebben. (wat WEL een goede ontwikkeling is)
Op dinsdag 21 januari 2003 12:24 schreef TallMan het volgende:[..]
Eigen ervaring ?
quote:Hoho, vroeger toen je pas na veel smeken naar huis mocht (ook al had je 40 graden koorts).
Op dinsdag 21 januari 2003 12:24 schreef poep het volgende:
vroeger....alleen maar hoeven te niezen en je mocht ziek thuis blijven...
toen er nog boeken gelezen werden....
quote:Nou, begrip genoeg hè in dit topic...
Op dinsdag 21 januari 2003 12:25 schreef Infinity123 het volgende:
Ik vroeg om begrip
quote:Vroeger, toen een emmer nog een wasteil was.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:25 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Ja hoor, doe nou niet alsof ik achterlijk ben. Ik vroeg om begrip, eens springt er even iets in je, dat had ik nu dus ook. Dit was de welbekende druppel.
quote:Zwervende aids patienten die geen goede remmers krijgen is een goede ontwikkeling?
Op dinsdag 21 januari 2003 12:27 schreef mvt het volgende:[..]
De zwerver om de hoek en een hele hoop AIDS patienten die niet de moderne remmers hebben. (wat WEL een goede ontwikkeling is)
(hey, ik lees ook maar letterlijk hoor)
quote:dat bedoel ik ook, gooide het allemaal door elkaar... had ik vroeger niet!
Op dinsdag 21 januari 2003 12:29 schreef mvt het volgende:[..]
Hoho, vroeger toen je pas na veel smeken naar huis mocht (ook al had je 40 graden koorts).
quote:Heel erg hard gezegt : Als al die zwervers zelf maar een minieme hoeveelheid slikken en de rest verkopen zodat er resistente lijnen ontwikkelen ben ik voor dat ze niks krijgen.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:30 schreef Isabeau het volgende:[..]
Zwervende aids patienten die geen goede remmers krijgen is een goede ontwikkeling?
(hey, ik lees ook maar letterlijk hoor)
Verder snap je wel wat ik bedoel. Het is een goede ontwikkeling dat die medicijnen er nu zijn (jammergenoeg heeft Afrika er weinig aan wegens de absurd hoger prijsen).
quote:Vroeger, toen Kortjakje nog naar de kerk ging op zondag, hoe ziek ze ook was.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:32 schreef poep het volgende:
vroeger toen de zondag nog een vrije dag was...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |