quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wil ik ook gaan eten, maar ik twijfel of dat wel lekker is.
Het zou prettig zijn als hier ergens een review van te vinden zou zijn...
Dan kan je beter hier zijn inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mij te toxisch. Zitten daar alleen maar elkaar af te zeiken en negatief te doen, geen behoefte aan
Hier in VBL ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mij te toxisch. Zitten daar alleen maar elkaar af te zeiken en negatief te doen, geen behoefte aan
@Charrell heeft ervaring met worstquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wil ik ook gaan eten, maar ik twijfel of dat wel lekker is.
Het zou prettig zijn als hier ergens een review van te vinden zou zijn...
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je daar post ben je volgens mij ook niet helemaal lekker.
Bestel je geen eten dit keer? Of doe je dat alleen 's ochtends?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wittebonen in tomatensaus en een worstje
Meestal in de ochtend tussen 11 en 12. Deze week al 4x gedaan en het is pas Woensdag, een unicum.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestel je geen eten dit keer? Of doe je dat alleen 's ochtends?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend tussen 11 en 12. Deze week al 4x gedaan en het is pas Woensdag, een unicum.
Wat heb je de laatste keer besteld?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend tussen 11 en 12. Deze week al 4x gedaan en het is pas Woensdag, een unicum.
Kappa knoffo met een xxl pizza.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je de laatste keer besteld?
Ik een minuut of 20quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kolere, daar doe ik een week over.
Val nog steeds overal van af.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat eet je in de ochtend tussen 11 en 12?
Hoe gaat het afvallen?
Ben niet zo'n recordbreker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh had wel sneller verwacht van jou eigenlijk, dat kan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |