Wat?!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Piemeltje pijp, op de ruiten zit rijp.
@Nouriquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Gaat om het “filter” of we het nou in- of uitademen.
het is sowieso altijd aanvullend op 1,5 meterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Veel plezier grote vriend!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond Het boek van violet en dood van Gerard Reve lezen. Doe je mee?
Oké Frans.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Volkomen terecht wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Totaal lul @:Tjacka heeft niet eens op mijn Lange Frans mention gereageerd.
WOEDEND.
Jij niet op mijn koffie-mention.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WOEDEND.
Niks gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij niet op mijn koffie-mention.
Nou nu kan je hem krijgen ook
Jij niet op mijn Haxball mention.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij niet op mijn koffie-mention.
Nou nu kan je hem krijgen ook
Die zag ik vanmorgen pas, toen was de server er niet meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij niet op mijn Haxball mention.
Volgende keer beter!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zag ik vanmorgen pas, toen was de server er niet meer.
Courant voor je @Zipportalquote:Ik weet alles van de tv
wo 07 okt 2020 om 11:14
Levenslang opsluiten die gore galbak. en die overvallers hebben slecht werk afgeleverd,
TrustpilotGodenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende: De nieuwe Trustpilotreview is uit. @:de_kraam [..] https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:11 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)aardenhuis/#comments
[..]
Courant voor je @:zipportal
quote:Ik weet alles van de tv
wo 07 okt 2020 om 11:17
He ik sta er twee keer op hoera hoera
#tjackadoetnietmeermeequote:
Nee Renee (quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Komt de negersex tt nog?
Of mag dat niet meer?
Wat heeft dat met racisme te makenquote:
Verkapte kijk mij eens naar het theater gaan post.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Charrell het volgende:
Je had de mensen in het theater gisteren moeten zien met die mondkapjes.
Wasmasjienquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kleine wasjes, grote wasjes, gooi ze in de, wasmachine. Laat maar lekker draaien.
Nou indd, zonder mondkapje!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens naar het theater gaan post.
Want?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nou indd, zonder mondkapje!
Nee ik verbaasde me.
Ja doublepainquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
is dat weer iemand die zn naam veranderd heeft ofzo
stel je aan wijfquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:24 schreef Charrell het volgende:
Jammer van dat photobucket watermerk, maar ach... kleinigheidje blijf je houden.
Hier word ik ook altijd zo moe van.quote:
Ik heb alleen de eerste zin gelezen.. de rest vond ik iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier word ik ook altijd zo moe van.
Je kraamt de grootst mogelijke onzin uit de hele dag door en dan mensen die zo verstandig zijn om een mondkapje om te doen wegzetten als makke schapen omdat ze niet naar een waanzinnige debiel als Lange Frans of Robert Jensen luisteren.
Heb je dan echt niet door dat je zelf gewoon een tokkie bent?
Triple Like !!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kraamt de grootst mogelijke onzin uit de hele dag door en dan mensen die zo verstandig zijn om een mondkapje om te doen wegzetten als makke schapen omdat ze niet naar een waanzinnige debiel als Lange Frans of Robert Jensen luisteren.
Johquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Charrell is een laag intellectuele muts met te weinig om handen.
muskutquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:29 schreef Charrell het volgende:
Ik heb geen behoefte om me te bewijzen @:muskutboktor57
MBO 3/4 en HBO.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als je in de tegenwoordige tijd het van Lange Frans moet hebben om je referentiekader te voeden, dan moet je na mavo 2 van school zijn getrapt.
Waar is überhaupt de tijd gebleven dat mensen en masse ijsblokjes naar zijn kop gooiden als 'ie on stage kwam?
Koekoekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit met mijn bek vol tanden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
muskut
daar zal ie niet van terug hebben
Geen dank maat, geen dank.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het en had je inmiddels bedankt! (zie de post boven jouw post)
Eens, dan zou de wereld er een stuk leuker uitzien!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank maat, geen dank.
Waren er maar meer mensen zoals jij en ik.
Sorry maatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
WOEDEND.
gedaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mag je het gelijk hier testen:
ONZ / Het Paul Topic
ER LIGT NU DRUK OP PAUL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |