quote:
ja heeft ze uberhaubt moeten laten zien dan dat ze nog kan rijden?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:33 schreef kwiwi het volgende:
Jezus m'n oma is weer goedgekeurd voor het rijbewijs. Hoe danZe is al jaren een gevaar op de weg en heeft het zelf niet in de gaten. Maar wel klagen over hoe anderen rijden
"Als ik ook maar enigszins zou denken dat ik niet meer goed rij zou ik m'n rijbewijs zo inleveren hoor"
En als anderen gevaarlijke capriolen moeten uithalen om haar fouten te corrigeren ziet ze het niet (of doet alsof ze het niet ziet). Het is wachten op een fietser op de motorkap
Wat moet je daar nou mee?
Nee, dat is exact het probleem. Plus ze heeft blijkbaar wel vaker tia's (waarbij ze dan tijdelijk even niks meer ziet), maar dat daar wordt ze niet op afgekeurd door de dokter. Je vraagt je af wat voor mensen er in godsnaam allemaal in een auto rondrijden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heeft ze uberhaubt moeten laten zien dan dat ze nog kan rijden?
We hebben het rijbewijs van m'n opa zowat afgepakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat is exact het probleem. Plus ze heeft blijkbaar wel vaker tia's (waarbij ze dan tijdelijk even niks meer ziet), maar dat daar wordt ze niet op afgekeurd door de dokter. Je vraagt je af wat voor mensen er in godsnaam allemaal in een auto rondrijden.
Dashcam installeren en Youtube-kanaal beginnenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:33 schreef kwiwi het volgende:
Jezus m'n oma is weer goedgekeurd voor het rijbewijs. Hoe danZe is al jaren een gevaar op de weg en heeft het zelf niet in de gaten. Maar wel klagen over hoe anderen rijden
"Als ik ook maar enigszins zou denken dat ik niet meer goed rij zou ik m'n rijbewijs zo inleveren hoor"
En als anderen gevaarlijke capriolen moeten uithalen om haar fouten te corrigeren ziet ze het niet (of doet alsof ze het niet ziet). Het is wachten op een fietser op de motorkap
Wat moet je daar nou mee?
Ja dat zou ik ook wel willen doen, maar dan krijg ik m'n oom op m'n nek, want dan mag hij haar overal naartoe gaan brengen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben het rijbewijs van m'n opa zowat afgepakt.
www.grannycrashes.comquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dashcam installeren en Youtube-kanaal beginnen
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dashcam installeren en Youtube-kanaal beginnen
Gewoon thuis blijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen doen, maar dan krijg ik m'n oom op m'n nek, want dan mag hij haar overal naartoe gaan brengen.
zag volgens mij een keer een topic in werk en recht over een familie die het rijbewijs gewoon hebben ingenomen van een ouder omdat die ook een gevaar wasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat is exact het probleem. Plus ze heeft blijkbaar wel vaker tia's (waarbij ze dan tijdelijk even niks meer ziet), maar dat daar wordt ze niet op afgekeurd door de dokter. Je vraagt je af wat voor mensen er in godsnaam allemaal in een auto rondrijden.
Misschien is sleutels afpakken praktischer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag volgens mij een keer een topic in werk en recht over een familie die het rijbewijs gewoon hebben ingenomen van een ouder omdat die ook een gevaar was
Bitterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag volgens mij een keer een topic in werk en recht over een familie die het rijbewijs gewoon hebben ingenomen van een ouder omdat die ook een gevaar was
ah jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is sleutels afpakken praktischer.
Hebben we met mijn oma ook gedaan toen ze Rotterdam kwijt was.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben bijna op het punt dat ik het bij de politie meldt.. ze hoeven maar 5 min achter haar aan te rijden. Alleen heeft ze geen vaste momenten waarop ze de auto pakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gisteren zat Ab Haagsterhaus bij Op1, moest echt even opzoeken hoe die ook alweer echt heetquote:
Toen ze Rotterdam kwijt was?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we met mijn oma ook gedaan toen ze Rotterdam kwijt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |