Zit er zand in je rosbief? hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Boeit me niet. Leer die vervelende gewoonte eerst maar eens af.
Als jij afleert andere mensen te beschimpen omdat ze niet snappen wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Boeit me niet. Leer die vervelende gewoonte eerst maar eens af.
Nee hoor dan zouden ze gaan verwijderen en bannen zonder toelichting. Dit is gewoon discussie en die is soms fel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
K.Indertent ik heb het vermoeden dat men mij monddood wil maken.
Nee ze zitten daar niet in de cabine. Je ziet een chauffeur alleen als hij daar net uitstapt of naar toe loopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Toetert ie wel naar je en wijst ie dan naar dat bordje?
Knap vrouwtje wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die gaf ik weer een flinke roomtaart sow
Ik beschimp alleen mensen die aan komen zetten met woorden in de mond leggerij, whataboutism en valse dilemma's.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Als jij afleert andere mensen te beschimpen omdat ze niet snappen wat jij bedoelt.
Discussies zijn vruchteloos. Als discussies zouden helpen zou alle ellende uit de wereld weg zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee hoor dan zouden ze gaan verwijderen en bannen zonder toelichting. Dit is gewoon discussie en die is soms fel.
Chai weet wel veel beter, eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef HermieHermann het volgende:
hallo ik ben chai ik weet alles beter ik praat altijd met leestekens blablabla
ben jij Jimmy of gewoon een andere depressieve alcoholistquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Discussies zijn vruchteloos. Als discussies zouden helpen zou alle ellende uit de wereld weg zijn.
Vraag me af wat mensen denken, het gaat mij niet om de discussies, het gaat mij om mensen te waarschuwen voor het kwaad in de wereld.
Jij zegt: Of ik niet snap dat het vieze erin zit dat hij het etaleert.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik beschimp alleen mensen die aan komen zetten met woorden in de mond leggerij, whataboutism en valse dilemma's.
Dat zie ik toch anders. Discussie helpt je de gedeelde noemer te vinden, waar deze soms onvindbaar lijkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Discussies zijn vruchteloos. Als discussies zouden helpen zou alle ellende uit de wereld weg zijn.
Vraag me af wat mensen denken, het gaat mij niet om de discussies, het gaat mij om mensen te waarschuwen voor het kwaad in de wereld.
@K.Indertent zie je monddood moeten ze me maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ben jij Jimmy of gewoon een andere depressieve alcoholist
Geregeld vriend maat makkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zeg in de discord eens dat @:Catkiller apex moet opstarten
De noemer is een illusie, het is eigenlijk gewoon een partijtje touwtrekken tot een van de twee er geen zin meer in heeft en loslaat. Dan valt de ander op de grond, en dan denken ze okay nu zijn we allebei vernederd en roken ze de vredespijp.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Discussie helpt je de gedeelde noemer te vinden, waar deze soms onvindbaar lijkt.
@kree ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ben jij Jimmy of gewoon een andere depressieve alcoholist
Wat een cynische blik. En dat komende van mij zegt wel ietsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
De noemer is een illusie, het is eigenlijk gewoon een partijtje touwtrekken tot een van de twee er geen zin meer in heeft en loslaat. Dan valt de ander op de grond, en dan denken ze okay nu zijn we allebei vernederd en roken ze de vredespijp.
Is goed Sebbe.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
Maar goed liefjes ik ga Battlestar Galactica verder kijken groentjens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |