Ze zien enkel zichzelf, ze zien de rest niet. Leren kunnen ze niet meer. Het is een failliet van de ziel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:57 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
En iemand die weigert te zien kun je niet leren zien. Hij kan enkel zichzelf leren zien.
Ik vind ht een lulquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind @:scrupuleus wel een goede user eigenlijk.
Gister was het nog van maat en nu ditquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik noem je droeftoeter. Is dat goed?
Geen 1, mocht willen dat ik zo'n lichaam heb.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Deze foto staat in het linkje bij je naam.
[ afbeelding ]
Ben jij links of rechts op de foto?
Het duurde mij te lang.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gister was het nog van maat en nu dit
Ik vrees het soms ook, maar ik blijf naïeve hoop koesteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ze zien enkel zichzelf, ze zien de rest niet. Leren kunnen ze niet meer. Het is een failliet van de ziel.
En jij hebt nog nooit een warme zomerse dag meegemaakt die omsloeg in een hagelbui?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gister was het nog van maat en nu dit
37x3?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
@:Amarantha is drie zulke vrouwen bij elkaar, zo heet is zij!
@:rozevla
Zijn mooie meisjes ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen 1, mocht willen dat ik zo'n lichaam heb.
Lekker tongen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
@:Amarantha is drie zulke vrouwen bij elkaar, zo heet is zij!
@:rozevla
Ik heb de hoop verloren. Ik snap wel waarom rechts bang is voor links. Want ze zijn bang dat de linkse partijen zullen zeggen racisme mag niet meer, ze zijn bang dat ze geïnterneerd worden. Ze weten dat ze fout zijn daarom vrezen ze links.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik vrees het soms ook, maar ik blijf naïeve hoop koesteren.
Neen!quote:
"moet jij niet naar POL? Of NWS?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik heb de hoop verloren. Ik snap wel waarom rechts bang is voor links. Want ze zijn bang dat de linkse partijen zullen zeggen racisme mag niet meer, ze zijn bang dat ze geïnterneerd worden. Ze weten dat ze fout zijn daarom vrezen ze links.
Hihiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neen!
Je bent wel lief hoor, kroelekroelkroele
Schoppen is altijd makkelijker dan omarmen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik heb de hoop verloren. Ik snap wel waarom rechts bang is voor links. Want ze zijn bang dat de linkse partijen zullen zeggen racisme mag niet meer, ze zijn bang dat ze geïnterneerd worden. Ze weten dat ze fout zijn daarom vrezen ze links.
Ik ben daar nog nooit gekomen.quote:
Ga daar maar eens komen dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |