Wegwezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het
Ga zelf nietsnutquote:
Had je kermisborrel of zoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
pijn aan mn nek
verder prima
had 2 dagen kater
en nu gaat het wel weer
nee coronapartiesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga zelf nietsnut
[..]
Had je kermisborrel of zo
Rot je toch lekker op.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben hier eerst weggeplaagd door talloze bans en nu door aanwezigheid van debielen als @:scrupuleus @:neef_wappie @:elan en @:scrummie
nee jij bent al bezetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wachten tot je besmet bent dus.
Grappie
Grappie
Heb je al een vriendin?
je kan me altijd whatsappen 😉quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo nu en dan. En nu omdat JC een dm ban heeft. Dus dan maar zo.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Als moderator @:Sounddragon er nu nog bij komt is het feest compleet
Onterechte DM ban. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo nu en dan. En nu omdat JC een dm ban heeft. Dus dan maar zo.
Ik ben te lui om zijn notes hier op te checkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onterechte DM ban. Laat dat duidelijk zijn.
zal ik ze hier neerzetten voor je?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben te lui om zijn notes hier op te checken
Je kunt me toch gewoon geloven? JanCees is onschuldig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben te lui om zijn notes hier op te checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |