Madelief waar je heen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:33 schreef Charrell het volgende:
[..]
Gaan we touwtjes springen, vieze liedjes zingennnn
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat was de reden om definitief weg te gaan (omdat dat niet gebeurde)?
Dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
Wat een kansloze sc is dit aan het worden.
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
Oneens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
DTS sc heeft alleen maar vrouwen.![]()
Ik ga verhuizen.Doei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
DTS sc heeft alleen maar leipo’s.![]()
Ik ga verhuizen.FTFYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga wel weer werken, dat is leuker dan hier posten en meelezen.
Doei!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Scrummie het volgende:
@Lenny_Leonard @Elan @Drizztquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Ben al sinds 06:30 aan de slag idioot. Voel me gvd net @Justin_Case met die onchristelijke tijdenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:lenny_leonard @:elan @:drizzt
Misschien.. met kerst.. in een mooie kerstjurkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kunnen we rekenen op fotos van je buik?
Gaat je niks aanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik godverdomme ook nog wel.
Welke datum?
21-11-21quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik godverdomme ook nog wel.
Welke datum?
Ja bedacht me dat ik dat zelf ook ben.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 72% gewijzigd door Charrell op 07-10-2020 13:08 ]
Lol, arbeider.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Maar wel een Brabants kind, dus uiteindelijk staat het alsnog met 0-3 achter voor het geboren is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:07 schreef Charrell het volgende:
Het wordt een lentekindje.
Net als zijn/haar mamaaaaa![]()
“Het”?!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wel een Brabants kind, dus uiteindelijk staat het alsnog met 0-3 achter voor het geboren is.
Ik neem maar even aan dat je nog geen geslacht weet. Of was je maanden in de veronderstelling dat het coronakilo's waren?quote:
Geslacht weten we nog niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem maar even aan dat je nog geen geslacht weet. Of was je maanden in de veronderstelling dat het coronakilo's waren?
Je weet dat het de enige optie is wanneer het onzijdigheid betreft?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Geslacht weten we nog niet.
Ik ben geen KILO’S aangekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |