Lekker hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:16 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar 3 dagen, dan eindelijk vakantie.
Willikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:16 schreef kwiwi het volgende:
Gvdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Willik
In principe nog 2.5 week en dan 5 maanden vrij
Ook lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Willik
In principe nog 2.5 week en dan 5 maanden vrij
En betaald hequote:
Lekkahquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En betaald he
Tenminste.. heb voor nog 8-9 maanden verlof staan zodra ik naar huis ga. Maar na 5 maanden gaan er weer andere balletjes rollen.
En anders ben jij de lulquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:03 schreef FranticDJ het volgende:
Maar eerst moeten ze een aflosser fixen..
Jammer dat je nergens heen kan zonder in quarantaine te moeten achterafquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:16 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dan neem ik per direct ontslag en hebben ze 5 dagen om iemand te sturen..
Mattiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:13 schreef crv het volgende:
[..]
Jammer dat je nergens heen kan zonder in quarantaine te moeten achteraf
Djie-ciequote:
quote:
idd lekker met de donkere gure herfst / winter binnen zitten en als het weer beter wordt weer aan het werkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:20 schreef Karzai het volgende:
5 maanden vrij lekker hoor, hoef je pas weer aan de slag als de lente begint
het gaat, beetje erg drukquote:
We gaan 2 weken naar Italiëquote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:13 schreef crv het volgende:
[..]
Jammer dat je nergens heen kan zonder in quarantaine te moeten achteraf
quote:
20 graden en redelijk zonnig zie ik. Maar volgende week regenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das best langhoe is het weer daar nu?
oh wel lekker die temperatuurquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
20 graden en redelijk zonnig zie ik. Maar volgende week regenAch ja, we gaan om te ontspannen dus anders gewoon naar een spa als het regent
Comomeer?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
20 graden en redelijk zonnig zie ik. Maar volgende week regenAch ja, we gaan om te ontspannen dus anders gewoon naar een spa als het regent
niet wegbloijven ... Gaan kijken is leukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, even zorgen dat we daar uit de buurt blijven ivm afgesloten wegen
Schppersquote:
waar zit je ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:
ik wordt vaak genoeg bijna van mijn fiets gereden of kan er weer eens niet langs omdat ze zonodig met 5 man breed een fietspad moeten fietsen, dus ja wielrennersquote:
natuurlijk je bedoelt waarschijnlijk dat je dat 1 keer per jaar een keer overkomt en dat jij wielrenners inhaalt op een fietspad lijkt me sterkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wordt vaak genoeg bijna van mijn fiets gereden of kan er weer eens niet langs omdat ze zonodig met 5 man breed een fietspad moeten fietsen, dus ja wielrenners
Bitterballenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:39 schreef crv het volgende:
[..]
Bitterballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben je inmiddels alweer in Nederland trouwens?quote:
ja joh allangquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je inmiddels alweer in Nederland trouwens?
ik kan dat toch niet allemaal bijhoudenquote:
afgelopen vrijdag in mijn lichaam hier aangekomenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan dat toch niet allemaal bijhouden
dat is nog niet eens zo heel lang.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag in mijn lichaam hier aangekomen
Je vergeet er nog een paar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
natuurlijk je bedoelt waarschijnlijk dat je dat 1 keer per jaar een keer overkomt en dat jij wielrenners inhaalt op een fietspad lijkt me sterk
dan kun je ook blaten Scholieren![]()
dagjesvolk![]()
bejaarden op e-bikes![]()
scootermeuk![]()
om dan niet te spreken van de rest van de bevolking die je wel eens lastig valt
bouwvakkers![]()
bejaarden in supermarkt![]()
politie![]()
politici![]()
ambtenaren![]()
belastingdienst![]()
FOKers![]()
etc
Val jij onder fokkers, of vallen fokkers op jou?quote:
Waarschijnlijk ben ik degene die valt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Val jij onder fokkers, of vallen fokkers op jou?
nee, niet 1x per jaar, minstens 1x per maandquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
natuurlijk je bedoelt waarschijnlijk dat je dat 1 keer per jaar een keer overkomt
yup dit somt het wel op ja..quote:en dat jij wielrenners inhaalt op een fietspad lijkt me sterk
dan kun je ook blaten Scholieren![]()
dagjesvolk![]()
bejaarden op e-bikes![]()
scootermeuk![]()
Van die ronde wielrenners die een bel teveel gewicht op hun fiets vinden?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, niet 1x per jaar, minstens 1x per maand
[..]
yup dit somt het wel op ja..
en dat ze wielrenners zijn betekent niet dat ze allemaal doorfietsen ofzo
Boks.quote:
Ik ben ondergedompeld in een enorme chaos en moet samenwerken met twee collega's die echt niks begrijpen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks.
Of tenminste, haten. Ik overwoog sterk om in bed te blijven liggen, maar ja.
Ja daar gaat je aerodynamica.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van die ronde wielrenners die een bel teveel gewicht op hun fiets vinden?
Het grappige is dat het nog vaak zat voorkomt ook. Enorme bierbuiken op enorm lichte fietsjes, want die paar grammen van de fiets gaan heus het verschil maken. Heus!quote:
Alsof ze meedoen met de F1.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het grappige is dat het nog vaak zat voorkomt ook. Enorme bierbuiken op enorm lichte fietsjes, want die paar grammen van de fiets gaan heus het verschil maken. Heus!
We gaan eerst naar Rome, dan Napels, en dan langzaam weer terug naar het noorden met wat tussenstops.quote:
Nee joh, de Giro of Tour de France natuurlijk.quote:
Pro-tip: pak Siena even mee! En lijkenstapelstadje Bergamo is ook heel tof.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gaan eerst naar Rome, dan Napels, en dan langzaam weer terug naar het noorden met wat tussenstops.
Siena is mooi jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pro-tip: pak Siena even mee! En lijkenstapelstadje Bergamo is ook heel tof.
Zou hier inmiddels iets voor uitgevonden zijn? 🤔quote:
Als je geen zin hebt in droogshampoo: talkpoeder.quote:
Dat gevoel lijkt me wel echt horror trouwensquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in droogshampoo: talkpoeder.
Tondeusequote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou hier inmiddels iets voor uitgevonden zijn? 🤔
Niet erger dan zo'n spuitbus, grappig genoeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gevoel lijkt me wel echt horror trouwens
Ja begrijp ik, maar beide, dat gevoelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet erger dan zo'n spuitbus, grappig genoeg.
De kans op een waas is wel wat groter, maar als het voornaamste ding is "meer tijd tussen wasbeurten", dan is het optische ook niet zo'n punt.
Nagorno-Karabach ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
wit rusland is ook nog steeds gaande
Mja, te intensieve reiniging vindt m'n hoofdhuid ook niet zo grappig. Helaas voor mij is het vanavond tijd voor de shampoo mét sulfaten, kapper heeft er een masker ingegooid dat volgens mij bomvol siliconen zit. Het voelde al niet goed na het wassen maandag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja begrijp ik, maar beide, dat gevoel![]()
Als ik iets wil, is het schone haarwortels.
Weinig eisen aan het leven verder geloof ik
Ik weet niet of ik daar vrolijker van wordquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in droogshampoo: talkpoeder.
zie laatste etcquote:
hier nietquote:
Succesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werk he
Administranazi wat is blijven liggen afgelopen dagen aan het recht trekken
Ja,vakantie enzo.quote:
Ziet er vrij lesbisch uit dit.quote:
Ik zou een protest indienenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Allejezus veel wind wat niet afgegeven is hier bovenin joh
Nja, wat moet je er verder van zeggen inderdaad. Best talented en zo maar kies even een podium of zoquote:
Het waait lekker ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Allejezus veel wind wat niet afgegeven is hier bovenin joh
In ieder geval minder sliertig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar vrolijker van word
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef gianni61 het volgende:
Hoera, ik ben ik contact geweest met een corona lijer.
Oh shitquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef gianni61 het volgende:
lang en dichtbij?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef gianni61 het volgende:
ja, maar contact was al 10 dagen geleden, dus waarschijnlijk zou de ggd niets doen met bron/ contactonderzoekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.
Lekkere timing wel, vlak voor je vakantie toch?
lang wel, maar niet heel dichtbij.quote:
maar al 10 dagen terug dus ziek zal je niet meer worden ;pquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang wel, maar niet heel dichtbij.
Oh, hopelijk valt het mee dan!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar contact was al 10 dagen geleden, dus waarschijnlijk zou de ggd niets doen met bron/ contactonderzoek
denk het ook niet. Al ben ik een heel klein beetje verkouden, maar goed, dat ben ik de hele herfst en winter wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar al 10 dagen terug dus ziek zal je niet meer worden ;p
perenijsjes?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Ze gaan Covid-19 antistoffen via persenijsjes gemaakt van moedermelk verspreiden
Persenijsjes?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Ze gaan Covid-19 antistoffen via persenijsjes gemaakt van moedermelk verspreiden
Freudiaanse vertieping.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat normaliter chronisch verkouden zijn, maakt alles wel extra uitdagend nu.
Oh well, ik zit op ruime afstand van iedereen en draag m'n mondkapjes braaf.
[..]
Persenijsjes?
zou denken aardbeiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt nog het beste te smaken met moedermelk is gebleken na onderzoek.
Chemische bananen (moeder)milkshake.quote:
Gewoon in Leuven gaan zuipen...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
Cafés, bars en feestzalen in Brussel een maand dicht, alcohol verboden
In Brussel gaan vanaf morgenochtend 07.00 uur alle cafés, thee- en koffiezaken en feestzalen voor zeker een maand dicht om het aantal coronabesmettingen terug te dringen. Ook sportkantines sluiten. Verder wordt het nuttigen van alcohol in de publieke ruimte in heel Brussel verboden. Dat is bepaald door de crisisautoriteiten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Restaurants blijven wel open.
Volgens minister-president Vervoort van het gewest zijn de strengere coronaregels nodig om de druk op de ziekenhuizen te verlichten. "Als we niets doen, gaat het verergeren", zei hij op een persconferentie. "Het virus zit verspreid over onze hele regio."
Kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moedermelk schijnt toch erg ranzig te smaken?
Kijk, doorpakken doe je zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
Cafés, bars en feestzalen in Brussel een maand dicht, alcohol verboden
In Brussel gaan vanaf morgenochtend 07.00 uur alle cafés, thee- en koffiezaken en feestzalen voor zeker een maand dicht om het aantal coronabesmettingen terug te dringen. Ook sportkantines sluiten. Verder wordt het nuttigen van alcohol in de publieke ruimte in heel Brussel verboden. Dat is bepaald door de crisisautoriteiten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Restaurants blijven wel open.
Volgens minister-president Vervoort van het gewest zijn de strengere coronaregels nodig om de druk op de ziekenhuizen te verlichten. "Als we niets doen, gaat het verergeren", zei hij op een persconferentie. "Het virus zit verspreid over onze hele regio."
Klopt jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh na invriezen lees ik, vers smaakt het ontzettend zoet.
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat normaliter chronisch verkouden zijn, maakt alles wel extra uitdagend nu.
Oh well, ik zit op ruime afstand van iedereen en draag m'n mondkapjes braaf.
[..]
Persenijsjes?
Je kunt best een kolfpomp een beetje modden zodat je zelf ook een slokje kunt nemen af en toe. Thuiswerkoplossing #1quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt ja
Ja invriezen ruikt het niet lekker meer
Vers is helemaal niet vies, ruikt ook gewoon echt lekker
Ja dat gaat wel gebeuren natuurlijkquote:
eensquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial(...)LGxyXvLPLwue1bzAmdc8
Zekersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt best een kolfpomp een beetje modden zodat je zelf ook een slokje kunt nemen af en toe. Thuiswerkoplossing #1
Waarom heet jij eigenlijk niet SherryLips of SherryHips?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Nou komen de goede plannen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers![]()
Opschuimmodule erbij voor goeie cappuccino
Waarom is "een drukje doen" irritant dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Je spreekt het uit als Gerrie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom heet jij eigenlijk niet SherryLips of SherryHips?
Ik moet bij jouw username ineens aan een soort powerdiarree denken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is "een drukje doen" irritant dan?
terechte klachtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Moekeccinoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou komen de goede plannen.
Marketen als "De Moeder van alle cappuccino's" dikke doekoes harken, etc
Wij zeiden vroeger 'een hoopje doen'quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is "een drukje doen" irritant dan?
Dat valt me ook op ja, zag zelfs iemand fietsen met mondkapje op en gisteren in de supermarkt ving ik een "ja, zou ik ook eigenlijk moeten doen, een mondkapje" op. Mooi om te zien wel, dat kuddegedrag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef Molo het volgende:
Bizar veel mensen vanmorgen met mondkapjes op in winkelcentrum hier. Veel ouderen ook, terwijl dat eerder helemaal niet zo was bij die groep.
Rond school dan weer helemaal niemand
Ik zie nu Rodney Dangerfield voor me met die vieze lippen van hemquote:
Ew.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu Rodney Dangerfield voor me met die vieze lippen van hem
Punt uitdrukken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij zeiden vroeger 'een hoopje doen'
Whyyyyy![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Dieren in groepen, check!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja, zag zelfs iemand fietsen met mondkapje op en gisteren in de supermarkt ving ik een "ja, zou ik ook eigenlijk moeten doen, een mondkapje" op. Mooi om te zien wel, dat kuddegedrag.
k niet hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie zo'n raar beeld van mij.
Max Verstappen heeft hetzelfde vieze vlezige vochtige mondje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
vind max sowieso niet zo aantrekkelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft hetzelfde vieze vlezige vochtige mondje.
Ik denk eigenlijk dat jij Denise heet, van katten houdt, een fleece broek aan hebt en een paardenstaart in hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie zo'n raar beeld van mij.
Ik weet ook gewoon precies wat jullie bedoelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook absoluut geen kritiek verder.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dieren in groepen, check!
Nou ja, prima zo, vooral die kwetsbare figuren. Al moeten ze dat zelf weten als ze er aan dood willen natuurlijk
Alleen die eerste twee punten kloppen nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij Denise heet, van katten houdt, een fleece broek aan hebt en een paardenstaart in hebt.
Mok thee voor je neus en het twaalfde stukje chocolade waar je er eigenlijk maar twee zou eten. Zoals elke vrouw herkent![]()
Klopt dit?
Ingeslapen Limburgse huisvrouwen wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind max sowieso niet zo aantrekkelijk
Ja, getver. Hij kan leuk rijden hoor, maar ik zie 'm het liefst met helm op.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de allerslechtste nummers aller tijdenquote:
Zijn die dan dood?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingeslapen Limburgse huisvrouwen wel.
ja limburgquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingeslapen Limburgse huisvrouwen wel.
Klopt ja. Al lijkt dat me wel een toffe gast, itt Rodneyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat rare seks opleveren dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, getver. Hij kan leuk rijden hoor, maar ik zie 'm het liefst met helm op.
Liverlipsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook gewoon precies wat jullie bedoelen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen die eerste twee punten kloppen niet
Vooral dat het afgeleid is van La Vie en Rose, daar word ik verdrietig van.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de allerslechtste nummers aller tijden
Ok dit was me dus echt nooit opgevallen eerder.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral dat het afgeleid is van La Vie en Rose, daar word ik verdrietig van.
Dat vind ik ook vrij ernstig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dit was me dus echt nooit opgevallen eerder.
Ik zou het liefste sequoia's in mijn tuin hebben, maar dat zal waarschijnlijk niet gewenst zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb boomzaad gekregen (van best een fancy boom), maar no way dat ik een boom van 7+meter in m'n tuin hoef.
Ik weiger gewoon te lang naar dat horrornummer te luisteren.quote:
In je voortuin?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het liefste sequoia's in mijn tuin hebben, maar dat zal waarschijnlijk niet gewenst zijn
Ik erger me al aan de boom van de buren, dan ga ik er niet zelf één neerzetten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het liefste sequoia's in mijn tuin hebben, maar dat zal waarschijnlijk niet gewenst zijn
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rellen in Griekenland, volgens mij is Bitterbal te vroeg terug gekomen..
Is waarschijnlijk haar achtergebleven ziel die daar loopt te kutten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rellen in Griekenland, volgens mij is Bitterbal te vroeg terug gekomen..
Ik ben geen verraderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik erger me al aan de boom van de buren, dan ga ik er niet zelf één neerzetten.
Judasboom hebben?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk haar achtergebleven ziel die daar loopt te kutten.
Ja voor en achter, overal eigenlijk.quote:
Is best een fancy ding hoor.quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)ele-organisatie.htmlquote:
Paar litertjes chloor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is best een fancy ding hoor.
Alleen tsja. Geen plek om 'm neer te zetten.
Mja ik heb al appelbomen die denk ik zijn volgespoten met testosteronquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is best een fancy ding hoor.
Alleen tsja. Geen plek om 'm neer te zetten.
ahquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ele-organisatie.html
Hier staat niks over rellen. Het journaal had het er echter wel over.
?quote:
Oh ja, dan wordt het wel wat bossig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik heb al appelbomen die denk ik zijn volgespoten met testosteron
heb je datum?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik heb al appelbomen die denk ik zijn volgespoten met testosteron
Nog steeds boks.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is nog steeds een kutdag.
Einde bericht.
@kwiwi lees je meequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers![]()
Opschuimmodule erbij voor goeie cappuccino
Oooh dacht dat die in de tuin van de buren stond, maar zaai in een te krappe pot dan, dan blijft hij klein.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
?
Het is gewoon een zakje boomzaad.
neequote:
Nee, de buren hebben wel een boom, maar da's een andere. En 'm vermoorden gaat me wat te ver, al zal ik 'm niet erg missen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh dacht dat die in de tuin van de buren stond, maar zaai in een te krappe pot dan, dan blijft hij klein.
Nee omdat ik nog niet volledig gestopt ben met roken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. jammer.
uitgesteld vanwege corona?
ah jezus. was je te eerlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat ik nog niet volledig gestopt ben met roken.
Ik zag gisteren ook nog een lollige slang, even kijken of ik 'm kan terugvinden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor zoiets zou echt bestaan
Nou ja het gesprek was letterlijk 'met dr. dinges, ben je al volledig gestopt met roken' 'nog niet maar ben wel aan het afbouwen' 'ok dan ga ik de operatie nog niet plannen, over een week of 2/3 bel ik wel weer een keer'.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah jezus. was je te eerlijken als je dat wle bent hoe lang nog dan?
das jammer. nou ja dus zorgen dat je dan gestopt bentquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het gesprek was letterlijk 'met dr. dinges, ben je al volledig gestopt met roken' 'nog niet maar ben wel aan het afbouwen' 'ok dan ga ik de operatie nog niet plannen, over een week of 2/3 bel ik wel weer een keer'.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me geweldig ja, een vliegende gifslang die je om de nek vliegt als je even een wandelingetje maakt.
Mja keihard stoppen werkt niet, heb ik bij de vorige operatie geprobeerd, paar dagen ging het goed maar daarna rookte ik nog meer dan voorheenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das jammer. nou ja dus zorgen dat je dan gestopt bent
Gewoon bitterbal dus?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me geweldig ja, een vliegende gifslang die je om de nek vliegt als je even een wandelingetje maakt.
ja je moet dan gestopt zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja keihard stoppen werkt niet, heb ik bij de vorige operatie geprobeerd, paar dagen ging het goed maar daarna rookte ik nog meer dan voorheen
Ja hoor je dat rateltje en dan kijk je snel naar de grond en dan bijt hij je vanuit de lucht in je nek.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en dan de ratelvariant zodat je de hele tijd al een ratel hoort maar niet precies weet vanuit welke richting.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor je dat rateltje en dan kijk je snel naar de grond en dan bijt hij je vanuit de lucht in je nek.
Waar jagen die op, mieren?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Die kop bij dat lijfje.
Best groot spul nog:quote:
wat. is dat echtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Die kop bij dat lijfje.
WTF, ogen groter dan de maag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best groot spul nog:
[ afbeelding ]
vetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Imantodes_cenchoa
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie dit voor me, dat jij in Afrikaanse olifant zijn kont aan het bijten bent.
Jazekers, ik heb een appelboom, een esdoorn en een olijf in een veel te kleine potje staan, geeft een leuk effect.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, cool, blijkbaar is die boom inderdaad te doen in pot.
Nou, niet álles werkt lekker in pot. Maar deze zou moeten kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, ik heb een appelboom, een esdoorn en een olijf in een veel te kleine potje staan, geeft een leuk effect.
Het koekjes-in-warme-chocomel-soppen weerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog iets retenpositiefs te melden?
las boekjesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het koekjes-in-warme-chocomel-soppen weer
Wat ga je allemaal doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ik geloof dat ik mijn hele pakket voro de deur bij elkaar gesprokkeld heb
Ik las broekjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het koekjes-in-warme-chocomel-soppen weer
Nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog iets retenpositiefs te melden?
wat was je ontbijt en lunch vandaag?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien meter verderop en toch zo ver weg
Dan eet ik 'm zelf opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee dank je. Ik heb wel een paar pistachenootjes
Zelfde als gisteren. Eén gebakken ei minder vanmorgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat was je ontbijt en lunch vandaag?
Ja we moesten van Lossie toch iets retepositiefs melden, dat is het aantal besmettingen welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aantal besmettingen vliegt omhoog.
omdat je gister zo vol zat?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren. Eén gebakken ei minder vanmorgen.
Bijna 5000 x positiefquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we moesten van Lossie toch iets retepositiefs melden, dat is het aantal besmettingen wel
Hoeveel eieren eet je bij het ontbijt dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren. Eén gebakken ei minder vanmorgen.
Met mondkapje? Ik ga zo, met mondkapje. En als ik natregen is dat niet erg want kan daarna gewoon weer lekker smurfen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
iets positief:
Dat ik al boodschappen heb gedaan en niet de regen in hoef
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je gister zo vol zat?
wat is je avond eten? Heb je nu nog trek ook in dingen?
oh ja maar ik heb helemaal geen probleem met dat mondkapje joh. deed het weken geleden ook al tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met mondkapje? Ik ga zo, met mondkapje. En als ik natregen is dat niet erg want kan daarna gewoon weer lekker smurfen.
Lekker nat smurfenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met mondkapje? Ik ga zo, met mondkapje. En als ik natregen is dat niet erg want kan daarna gewoon weer lekker smurfen.
Vanmorgen éénquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel eieren eet je bij het ontbijt dan?
oh wow. Nicequote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gisteren zat ik de hele dag vol van mijn ontbijt. Op zich niks mis mee. Veel mensen die Keto doen, gaan een maaltijd overslaan. Maar ik vind mijn lunch (Turkse yoghurt en wat fruit) ook belangrijk.
Geen honger gehad en vanmorgen 300 gram lichter
Ik ben er in Griekenland gewoon aan gewend geraakt. Zag gister in de winkel denk ik 60 procent met mondkapje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja maar ik heb helemaal geen probleem met dat mondkapje joh. deed het weken geleden ook al toch
Dat heb ik met brood de hele dag. Hoeveel boterhammen ik ook eetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow. NiceMooi dat je niet de hele tijd maar aan eten denkt maar het dan niet mag eten ofzo
30 Edequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |