Niks halve dag.quote:
Jeetje, wat een beestquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
omdat jullie de tt zo goed vonden
anyway laatste post:
een soort van paddenhond
https://www.facebook.com/(...)49266123080946/?t=13
Wat een mormelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
omdat jullie de tt zo goed vonden
anyway laatste post:
een soort van paddenhond
https://www.facebook.com/(...)49266123080946/?t=13
Wild online shoppen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wilde wild shoppen, maar da's niet handig nu.
Gefokt als vleeshond?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk. kan niet normaal ademen en dan kleine kutpootjes van hem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nieuwsgierig nu.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wilde wild shoppen, maar da's niet handig nu.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paar nieuwe truien enzo.Misschien een broek erbij.
wtf, heeft hij wel al wat anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah, naar nieuws.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Get, mijn collega heeft de diagnose longkanker gekregen met uitzaaiingen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, 45, twee kinderen die nog op de basisschool zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bah, naar nieuws.Is dat die collega waar je het laatst over had?
Dit was toch al of is het nu definitief?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
[..]
Oh wtf toch wel een nieuwe eerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, 45, twee kinderen die nog op de basisschool zitten
Ze weten nu definitief dat het longkanker is. En de andere plekken de uitzaaiingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was toch al of is het nu definitief?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem aan al gestopt met werken ook?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze weten nu definitief dat het longkanker is. En de andere plekken de uitzaaiingen.
Das klotequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze weten nu definitief dat het longkanker is. En de andere plekken de uitzaaiingen.
Ja, ze verging van de pijn. Ze zit al sinds begin september thuis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neem aan al gestopt met werken ook?
45 ook pas en jonge kinderenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze verging van de pijn. Ze zit al sinds begin september thuis.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze verging van de pijn. Ze zit al sinds begin september thuis.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag ik een jaartje niksen in een bejaardenhotel in Duitsland dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we allemaal maar het voorbeeld van onzer opperbal volgen en een jaartje naar de zon gaan niksen?
Als jij betaaldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we allemaal maar het voorbeeld van onzer opperbal volgen en een jaartje naar de zon gaan niksen?
Alleen met een negatieve coronatest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik een jaartje niksen in een bejaardenhotel in Duitsland dan?
Tuurlijk maar geen aardappels hč!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik een jaartje niksen in een bejaardenhotel in Duitsland dan?
Vorige week een vrouwelijke collega mee uit eten genomen, die heeft leukemie, ook twee kinderen van 5 en 7, strijd ze al een hele tijd tegen maar nu zijn haar zenuwen in haar handen en armen aan het afsterven door de foute witte bloedlichaampjes, krijgt ze drukhandschoenen aangemeten om de pijn en de tintelingen te verminderen maar ze vind het zo erg dat haar ziekte nu eindelijk zichtbaar is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en iemand die al zoveel medische ellende heeft gehad.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
O jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen met een negatieve coronatest.
Nur wurstquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk maar geen aardappels hč!
Complete varkens.quote:
Aaaw, wat liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week een vrouwelijke collega mee uit eten genomen, die heeft leukemie, ook twee kinderen van 5 en 7, strijd ze al een hele tijd tegen maar nu zijn haar zenuwen in haar handen en armen aan het afsterven door de foute witte bloedlichaampjes, krijgt ze drukhandschoenen aangemeten om de pijn en de tintelingen te verminderen maar ze vind het zo erg dat haar ziekte nu eindelijk zichtbaar is.
Ik had sexy kanten zwarte handschoenen gekocht voor over die drukhandschoenen, zo blij dat ze daarmee was, zo blij dat mijn hart brak, zat ik daar te huilen samen met haar onder het eten
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week een vrouwelijke collega mee uit eten genomen, die heeft leukemie, ook twee kinderen van 5 en 7, strijd ze al een hele tijd tegen maar nu zijn haar zenuwen in haar handen en armen aan het afsterven door de foute witte bloedlichaampjes, krijgt ze drukhandschoenen aangemeten om de pijn en de tintelingen te verminderen maar ze vind het zo erg dat haar ziekte nu eindelijk zichtbaar is.
Ik had sexy kanten zwarte handschoenen gekocht voor over die drukhandschoenen, zo blij dat ze daarmee was, zo blij dat mijn hart brak, zat ik daar te huilen samen met haar onder het eten
Channelen is toch dat je een geest oproept?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Complete varkens.
Je bent niet bal aan het channelen toch?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Channelen is toch dat je een geest oproept?
Heb ik straks een klopbitterbal thuis
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Channelen is toch dat je een geest oproept?
Heb ik straks een klopbitterbal thuis
Trek in een käsekrainer nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hans Bratwurst.
Is dit je coming out?
Channelen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Complete varkens.
Je bent niet bal aan het channelen toch?
Nope.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er vroeger weleens geesten opgeroepen met glaasje draaien?
Jij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Versgebakken kaiserbroodjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag of morgen ga je over vers gebakken brood dromen
Nee. Mijn moeder heeft dat gedaan en die heeft bizarre dingen meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Nope, ja mijn zusje ooit maar die wil er zoveel jaar later nog niet over praten en geloof me die is zo nuchter als een ei en praat werkelijk overal over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja dat was ooit in de jaren 90 ofzo in.quote:
Nope, wel eens gependeld Of ik kinderen zou krijgen, antwoord was nee, daarna tijdje angstig van geweest. En ik heb geen kinderen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
De volgende menselijke soort die uit de oersoep ontstaat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Stel dat we uitsterven als diersoort hč, wie of wat zou onze versteende botten en de ruīnes van onze bouwwerken dan vinden?
Zoals wij nu bijvoorbeeld de dinosauriërs terug vinden zeg maar.
Het menselijk brein kan zichzelf extreem angstig maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was ooit in de jaren 90 ofzo in.
Dan deden we dat met wat meiden en wij bedienden de glazen, die hebben denk ik best wel enge dromen gehad.
kan alsnog geregeld worden natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, wel eens gependeld Of ik kinderen zou krijgen, antwoord was nee, daarna tijdje angstig van geweest. En ik heb geen kinderen.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kan alsnog geregeld worden natuurlijk
Ja of dolfijnen of honden of chimpansees of kakkerlakken of zo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De volgende menselijke soort die uit de oersoep ontstaat?
Oersoep is de naam van een bierbrouwerij uit Nijmegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De volgende menselijke soort die uit de oersoep ontstaat?
Als de klimaatverandering doorzet heb je straks mosselbanken in de Amsterdam Arena en zwemmen er dolfijnen door de Ridderzaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dolfijnen of honden of chimpansees of kakkerlakken of zo?
Dat uitsterven gaat echt wel gebeuren, tenzij er een succesvolle evolutie kan plaatsvinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Stel dat we uitsterven als diersoort hč, wie of wat zou onze versteende botten en de ruīnes van onze bouwwerken dan vinden?
Zoals wij nu bijvoorbeeld de dinosauriërs terug vinden zeg maar.
Volgens mij heb ik dat bier weleens opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oersoep is de naam van een bierbrouwerij uit Nijmegen
Ik ook en ik vond het goed te drinken...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat bier weleens op
Beetje zoals Venus waar nu wellicht alleen nog maar zwevende schimmels voorkomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat uitsterven gaat echt wel gebeuren, tenzij er een succesvolle evolutie kan plaatsvinden.
Maar ben bang dat als de mensheid uitsterft ze de planeet meeneemt als leefbare omgeving en er dus wellicht nooit een intelligente soort opstaat die onze botten vindt
Doe maar niet meer denken Pietertje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat uitsterven gaat echt wel gebeuren, tenzij er een succesvolle evolutie kan plaatsvinden.
Maar ben bang dat als de mensheid uitsterft ze de planeet meeneemt als leefbare omgeving en er dus wellicht nooit een intelligente soort opstaat die onze botten vindt
Yepquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zoals Venus waar nu wellicht alleen nog maar zwevende schimmels voorkomen.
Kwartje valt.quote:
Ik ben goed in open deuren intrappen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier een deuropening zonder deur in de woonkamer :p
Eerste wat ik doe bij een nieuw huis is zoveel mogelijk deuren verwijderen om zoveel mogelijk ruimte te creëren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier een deuropening zonder deur in de woonkamer :p
ja maar het is wat koud in de winter dus vandaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe bij een nieuw huis is zoveel mogelijk deuren verwijderen om zoveel mogelijk ruimte te creëren.
En anders vind ik die loftdeuren wel wat hebben.
https://www.nieuwewonen.nl/loftdeuren-maken-een-huis-helemaal-af/
Ik vind dat minder belangrijk dan dichte deuren, kan daar echt niet tegen, stook ik maar harder of pak een berenvel voor op de bank.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is wat koud in de winter dus vandaar
oke. ja ik haat kouquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat minder belangrijk dan dichte deuren, kan daar echt niet tegen, stook ik maar harder of pak een berenvel voor op de bank.
Pokerfacequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goh nu je het zegt, is me nooit eerder opgevallen.
en deze dan ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
deze is niet zo duur
https://www.praxis.nl/bad(...)p-211-5x83cm/2296630
Yupquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
maar dan moet je zeker ook nog dat beslag ofzo er bij bestellen?
oh ja vond met dat glas wel leuk. heb al een deur met glas/quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en deze dan ?
https://www.praxis.nl/badkamer-keuken-wonen/deuren/binnendeuren/cando-binnendeur-boardpaneel-vlak-opdek-rechts-201-5-x-83cm/7104980
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
maar dan moet je zeker ook nog dat beslag ofzo er bij bestellen?
Ik heb zo'n deuropening tussen de keuken en de gang, zorgt voor veel tocht. in de winter hang ik er dan een gordijn voor. scheelt echt veel tocht en in de zomer haal ik dat dan weer weg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is wat koud in de winter dus vandaar
Stomp of opdekquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
deze is niet zo duur
oplichterij ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Alleen het gat krijg je er bij.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja vond met dat glas wel leuk. heb al een deur met glas/
hij moet ook niet te woningbouw zijn
stomquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stomp of opdek
Links of rechts draaiend
Scharnieren?
Maat breedte en hoogte?
Allesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das alleen de deurklink? en dan ook nog dat spul waarmee je hem bevestigd?
nou ja moet er tegen aankijken dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]Ik dacht dat je budget de winter door wou komen
211,5x83cmquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Normale breedte hoogte bestaat niet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat die deur te klein is, ik zie het voor me.
ja dat zal vast. gewoon een deurhendel joh. niet te moeilijk doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vaak willen mensen zelf het deurbeslag kiezen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Normale breedte hoogte bestaat niet
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zal vast. gewoon een deurhendel joh. niet te moeilijk doen
Is best iets wat je vaak in je handen hebtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zal vast. gewoon een deurhendel joh. niet te moeilijk doen
Te groot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat die deur te klein is, ik zie het voor me.
ja zou ik voor de slaapkamer prima vinden. is ook zon woningbouw deur mara hier ind e woonkamer toch nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die van mij zijn wel een beetje woningbouw anders
Same.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die van mij zijn wel een beetje woningbouw anders
bij aankoop van 6 fucking deuren Henkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.deurengigant.(...)er?option=22&glass=1
Gratis beslag!
Ontplofte bal die wanhopig probeert de deur dicht te trappen en die er tegenaan springt om hem dicht te krijgen.quote:
Haha ja heb je er nog 5 op voorraadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij aankoop van 6 fucking deuren Henk
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ontplofte bal die wanhopig probeert de deur dicht te trappen en die er tegenaan springt om hem dicht te krijgen.
net zoveel waardquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Gaat je wasmachine stuk, nou geen probleem want ik heb nog vijf deuren op voorraad toevallig.
Gewoon alle deuren vervangenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou ik voor de slaapkamer prima vinden. is ook zon woningbouw deur mara hier ind e woonkamer toch nietLiefst heb ik dezelfde deur als die er al in zit ( 2 deuren in de woonkamer ) maar die vind ik nergens.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als schrobbord gebruiken.quote:
Ik voel me dom.quote:
Weer een leuke naam voor een huisdier wel, eentje die zijn brokjes in een minuut op heeft, Schrobbord.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als schrobbord gebruiken.
Of hoe heet zo'n wasplank.
Ik kon gewoon níet op wasbord komen.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer een leuke naam voor een huisdier wel, eentje die zijn brokjes in een minuut op heeft, Schrobbord.
't slot zelfquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
mis ik hier nog wat?
https://www.praxis.nl/bad(...)t-rozet-rvs/10043219
Ja heel veel, sorryquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
mis ik hier nog wat?
ende scharnierenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
mis ik hier nog wat?
Stel je trek aan die klink, wat doet de deur dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
mis ik hier nog wat?
vast niet zo veelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je trek aan die klink, wat doet de deur dan?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er moet dus zon ding nog bij?
[ afbeelding ]
Naja als je hem dicht wil kunnen doen dan wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er moet dus zon ding nog bij?
[ afbeelding ]
ja das wel handig :pquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja als je hem dicht wil kunnen doen dan wel.
Lieve bal.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Help mijn vrouw is een bitterbal.
[..]
Ik heb nog 86 dagen om er onderuit te komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
goedkoopste opties geselecteerd en dan zit die er nog niet in hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lieve bal.
Als je hier kijkt, in vult de maten, stomp aantal paumelgaten (scharnieren)
Drukt op volgende
Kiest loopslot
Kiest beslag
Krijg je hem kant en klaar met alle dingen erin
https://www.deurengigant.(...)manchester?option=22
Ik regel Willeke alvast.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog 86 dagen om er onderuit te komen
[..]
neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bal zit er wel iets van een gat in het kozijn zeg maar?
Ja niemand zei dat het goedkoop wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goedkoopste opties geselecteerd en dan zit die er nog niet in he
¤ 433,15
de deur bij praxis is vele malen goedkoperquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja niemand zei dat het goedkoop was
geen deur, ook een optie. lekker frisquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de deur bij praxis is vele malen goedkoper
Dan komt dat er ook nog bij. Ik denk dat je iemand zal moeten inhuren want een deur afstellen is niet makkelijk.quote:
Praxis heeft ook een samenstelprogramma'tje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koop je daar toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe serie aan komen VTBalquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon een gordijnrode boven de deur en een dik gordijn voor je tochtgat hangen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar zit toch gewoon standaard een beslag in?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat was ik sowieso van planquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan komt dat er ook nog bij. Ik denk dat je iemand zal moeten inhuren want een deur afstellen is niet makkelijk.
Dat zei ik alquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een gordijnrode boven de deur en een dik gordijn voor je tochtgat hangen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit toch gewoon standaard een beslag in?
staat inclusief slotgatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit toch gewoon standaard een beslag in?
Da's vast zodat je zelf niet hoeft te zagen voor het slot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat inclusief slotgat
Ook wel rok genoemd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg wel vreemde mental images bij een gordijn voor je tochtgat.
zou er ook nog es bij moeten komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's vast zodat je zelf niet hoeft te zagen voor het slot.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat inclusief slotgat
Ooooooh ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg wel vreemde mental images bij een gordijn voor je tochtgat.
Oh dan is het makkelijk, beetje fatsoenlijk beslag heb je wel voor 10/20 euro.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat inclusief slotgat
Naja jij bent een rijke bal natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een deur hoort gewoon. gesloeber met gordijnen en zo
nee das slobberenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Gesloeber ook![]()
Dat doen bouviers die graag melk drinken.
nou probeer die deur zo goedkoop mogelijk maar een deur is wel handig hier denk ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja jij bent een rijke bal natuurlijk.
Plus dit is een huurhuis, daar ga ik zo min mogelijk in investeren.
LTVDK zet hem er zo in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou probeer die deur zo goedkoop mogelijk maar een deur is wel handig hier denk ik.
'zal ik eens even de deur komen inmetenquote:
Staande ovulatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juichkreetjes van bewondering en adoratie vanaf de bank.
Ik verwacht vooral een stuurvrouw aan wal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juichkreetjes van bewondering en adoratie vanaf de bank.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwacht vooral een stuurvrouw aan wal.
Met dan elke keer een klein paniekkreetje als er een schroef valt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwacht vooral een stuurvrouw aan wal.
Groot keukenmes in de handen voor als het je niet lukt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dan elke keer een klein paniekkreetje als er een schroef valt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat Bal het te druk heeft met het slijpen van de messen
Heb ik weer wat verkeerds gezegd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat Bal het te druk heeft met het slijpen van de messen
Je dreigt binnen afhakafstand te komen.quote:
Jullie huwelijksnacht doe jij geen oog dicht om de verkeerde redenen, ja of je doet ze nooit meer open.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je dreigt binnen afhakafstand te komen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie huwelijksnacht doe jij geen oog dicht om de verkeerde redenen, ja of je doet ze nooit meer open.
Jullie zijn wel motiverend he ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, jouw hoofd op haar schoorsteenmantel is toch haar ultieme wens?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn wel motiverend he ...
[..]
[..]
[..]
Vaak buj te bangequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
[..]
[..]
[..]
Ja jij bent hier de bloeddorstige moordenaar en krijgt toch alle fans, nu snap ik ook waarom Hitler zo populair is kunnen wordenquote:
lol, die had ik laatst ook als suggestie op YTquote:
Die zijn best geinig die filmpjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, die had ik laatst ook als suggestie op YT
Tukker trucker uitspraakquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
autocorrect? dikke vingers? alcohol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
kreeg ook ooit een filmpje (waarschijnlijk van vage oorsprong) over hoe het voelt om donor te zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn best geinig die filmpjes.
Ik steek LVTDK een hart onder de riem, door te vermelden (in het plat) “vaak bu-j te bange”.quote:
Dank voor deze heldere uitleg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik steek LVTDK een hart onder de riem, door te vermelden (in het plat) “vaak bu-j te bange”.
Maw ga er voor, vaak ben je bang om niks, show Some balls.
Capice seņor?
@Amaranthaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind alle dialect wel leuk behalve Gronings.
Bieten bietnnnn
ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tijd voor een augurk voor de schrik
nee, ik begrijp wel dat u ontbijt wil... maar... nee... luister...quote:
Das best veel voor een plankje met wat glas.quote:
Oh ja...quote:
🤔quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja...
Deutschland bedoel ik.
EINIGKEIT UND RECHT UND FREIHEIT FUR DAT DEUTSCHE VATERLAND
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan heb je pas echt een plank voor de kop
Wij hebben overlegd en hebben inmiddels ode oplossing gevonden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ik begrijp wel dat u ontbijt wil... maar... nee... luister...
Moet u eens kijken wat u krijgt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben overlegd en hebben inmiddels ode oplossing gevonden.
U gaat gewoon naar de ontbijtzaal, gaat zitten..en besteld: hamenneggs.
Waarom je toch steeds Duitsland blijft zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat valt daar over na te denken?
NOU???
Nah gut haben wir doch ein bisschen Spass mit die Mädel gemacht nicht, hahaha... Na, wirklich... immer wieder kamen sie darüber OH-HO!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom je toch steeds Duitsland blijft zeggen.
Ik kan geen Duits hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nah gut haben wir doch ein bisschen Spass mit die Mädel gemacht nicht, hahaha... Na, wirklich... immer wieder kamen sie darüber OH-HO!
Je mist er niks aan.quote:
Soms wel handig om te kunnen, zit wel soms wel te denken om het weer eens te gaan leren want ik kon het wel.quote:
prachtige taal... hoewel, Frans en Latijn zijn mooierquote:
Oh, dat zeker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms wel handig om te kunnen, zit wel soms wel te denken om het weer eens te gaan leren want ik kon het wel.
Nou nee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drents, Duits, potato potatoe
nou zeg...doe 's gezelligquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zeker.
Maar aan dat berichtje mis je niks.
dubbeltje eerste rij, dit dat...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nee.Hier vlak over de grens verstaan ze wel Nederlands maar dat heeft er weinig mee te maken, komt vooral omdat de helft van de klanten in de winkels Nederlanders zijn.
Lekker man goedkoop boodschappen doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dubbeltje eerste rij, dit dat...
Wat is er nou moeilijk aan Duits? Lekkerrr Germaans.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms wel handig om te kunnen, zit wel soms wel te denken om het weer eens te gaan leren want ik kon het wel.
zolang er aromat isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker man goedkoop boodschappen doen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:55 schreef mschol het volgende:
https://www.theverge.com/(...)flaw-remotely-locked
quote:Pen Test Partners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |