Niks halve dag.quote:
Jeetje, wat een beestquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
omdat jullie de tt zo goed vonden
anyway laatste post:
een soort van paddenhond
https://www.facebook.com/(...)49266123080946/?t=13
Wat een mormelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
omdat jullie de tt zo goed vonden
anyway laatste post:
een soort van paddenhond
https://www.facebook.com/(...)49266123080946/?t=13
Wild online shoppen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wilde wild shoppen, maar da's niet handig nu.
Gefokt als vleeshond?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk. kan niet normaal ademen en dan kleine kutpootjes van hem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nieuwsgierig nu.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wilde wild shoppen, maar da's niet handig nu.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paar nieuwe truien enzo.Misschien een broek erbij.
wtf, heeft hij wel al wat anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah, naar nieuws.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Get, mijn collega heeft de diagnose longkanker gekregen met uitzaaiingen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, 45, twee kinderen die nog op de basisschool zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bah, naar nieuws.Is dat die collega waar je het laatst over had?
Dit was toch al of is het nu definitief?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
[..]
Oh wtf toch wel een nieuwe eerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, 45, twee kinderen die nog op de basisschool zitten
Ze weten nu definitief dat het longkanker is. En de andere plekken de uitzaaiingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was toch al of is het nu definitief?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem aan al gestopt met werken ook?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze weten nu definitief dat het longkanker is. En de andere plekken de uitzaaiingen.
Das klotequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze weten nu definitief dat het longkanker is. En de andere plekken de uitzaaiingen.
Ja, ze verging van de pijn. Ze zit al sinds begin september thuis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neem aan al gestopt met werken ook?
45 ook pas en jonge kinderenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze verging van de pijn. Ze zit al sinds begin september thuis.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze verging van de pijn. Ze zit al sinds begin september thuis.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag ik een jaartje niksen in een bejaardenhotel in Duitsland dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we allemaal maar het voorbeeld van onzer opperbal volgen en een jaartje naar de zon gaan niksen?
Als jij betaaldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Zullen we allemaal maar het voorbeeld van onzer opperbal volgen en een jaartje naar de zon gaan niksen?
Alleen met een negatieve coronatest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik een jaartje niksen in een bejaardenhotel in Duitsland dan?
Tuurlijk maar geen aardappels hè!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik een jaartje niksen in een bejaardenhotel in Duitsland dan?
Vorige week een vrouwelijke collega mee uit eten genomen, die heeft leukemie, ook twee kinderen van 5 en 7, strijd ze al een hele tijd tegen maar nu zijn haar zenuwen in haar handen en armen aan het afsterven door de foute witte bloedlichaampjes, krijgt ze drukhandschoenen aangemeten om de pijn en de tintelingen te verminderen maar ze vind het zo erg dat haar ziekte nu eindelijk zichtbaar is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en iemand die al zoveel medische ellende heeft gehad.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
O jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen met een negatieve coronatest.
Nur wurstquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk maar geen aardappels hè!
Complete varkens.quote:
Aaaw, wat liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week een vrouwelijke collega mee uit eten genomen, die heeft leukemie, ook twee kinderen van 5 en 7, strijd ze al een hele tijd tegen maar nu zijn haar zenuwen in haar handen en armen aan het afsterven door de foute witte bloedlichaampjes, krijgt ze drukhandschoenen aangemeten om de pijn en de tintelingen te verminderen maar ze vind het zo erg dat haar ziekte nu eindelijk zichtbaar is.
Ik had sexy kanten zwarte handschoenen gekocht voor over die drukhandschoenen, zo blij dat ze daarmee was, zo blij dat mijn hart brak, zat ik daar te huilen samen met haar onder het eten
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week een vrouwelijke collega mee uit eten genomen, die heeft leukemie, ook twee kinderen van 5 en 7, strijd ze al een hele tijd tegen maar nu zijn haar zenuwen in haar handen en armen aan het afsterven door de foute witte bloedlichaampjes, krijgt ze drukhandschoenen aangemeten om de pijn en de tintelingen te verminderen maar ze vind het zo erg dat haar ziekte nu eindelijk zichtbaar is.
Ik had sexy kanten zwarte handschoenen gekocht voor over die drukhandschoenen, zo blij dat ze daarmee was, zo blij dat mijn hart brak, zat ik daar te huilen samen met haar onder het eten
Channelen is toch dat je een geest oproept?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Complete varkens.
Je bent niet bal aan het channelen toch?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Channelen is toch dat je een geest oproept?
Heb ik straks een klopbitterbal thuis
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Channelen is toch dat je een geest oproept?
Heb ik straks een klopbitterbal thuis
Trek in een käsekrainer nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hans Bratwurst.
Is dit je coming out?
Channelen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Complete varkens.
Je bent niet bal aan het channelen toch?
Nope.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er vroeger weleens geesten opgeroepen met glaasje draaien?
Jij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Versgebakken kaiserbroodjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag of morgen ga je over vers gebakken brood dromen
Nee. Mijn moeder heeft dat gedaan en die heeft bizarre dingen meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Nope, ja mijn zusje ooit maar die wil er zoveel jaar later nog niet over praten en geloof me die is zo nuchter als een ei en praat werkelijk overal over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja dat was ooit in de jaren 90 ofzo in.quote:
Nope, wel eens gependeld Of ik kinderen zou krijgen, antwoord was nee, daarna tijdje angstig van geweest. En ik heb geen kinderen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
De volgende menselijke soort die uit de oersoep ontstaat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Stel dat we uitsterven als diersoort hè, wie of wat zou onze versteende botten en de ruïnes van onze bouwwerken dan vinden?
Zoals wij nu bijvoorbeeld de dinosauriërs terug vinden zeg maar.
Het menselijk brein kan zichzelf extreem angstig maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was ooit in de jaren 90 ofzo in.
Dan deden we dat met wat meiden en wij bedienden de glazen, die hebben denk ik best wel enge dromen gehad.
kan alsnog geregeld worden natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, wel eens gependeld Of ik kinderen zou krijgen, antwoord was nee, daarna tijdje angstig van geweest. En ik heb geen kinderen.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kan alsnog geregeld worden natuurlijk
Ja of dolfijnen of honden of chimpansees of kakkerlakken of zo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De volgende menselijke soort die uit de oersoep ontstaat?
Oersoep is de naam van een bierbrouwerij uit Nijmegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De volgende menselijke soort die uit de oersoep ontstaat?
Als de klimaatverandering doorzet heb je straks mosselbanken in de Amsterdam Arena en zwemmen er dolfijnen door de Ridderzaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dolfijnen of honden of chimpansees of kakkerlakken of zo?
Dat uitsterven gaat echt wel gebeuren, tenzij er een succesvolle evolutie kan plaatsvinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Stel dat we uitsterven als diersoort hè, wie of wat zou onze versteende botten en de ruïnes van onze bouwwerken dan vinden?
Zoals wij nu bijvoorbeeld de dinosauriërs terug vinden zeg maar.
Volgens mij heb ik dat bier weleens opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oersoep is de naam van een bierbrouwerij uit Nijmegen
Ik ook en ik vond het goed te drinken...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat bier weleens op
Beetje zoals Venus waar nu wellicht alleen nog maar zwevende schimmels voorkomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat uitsterven gaat echt wel gebeuren, tenzij er een succesvolle evolutie kan plaatsvinden.
Maar ben bang dat als de mensheid uitsterft ze de planeet meeneemt als leefbare omgeving en er dus wellicht nooit een intelligente soort opstaat die onze botten vindt
Doe maar niet meer denken Pietertje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat uitsterven gaat echt wel gebeuren, tenzij er een succesvolle evolutie kan plaatsvinden.
Maar ben bang dat als de mensheid uitsterft ze de planeet meeneemt als leefbare omgeving en er dus wellicht nooit een intelligente soort opstaat die onze botten vindt
Yepquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zoals Venus waar nu wellicht alleen nog maar zwevende schimmels voorkomen.
Kwartje valt.quote:
Ik ben goed in open deuren intrappen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier een deuropening zonder deur in de woonkamer :p
Eerste wat ik doe bij een nieuw huis is zoveel mogelijk deuren verwijderen om zoveel mogelijk ruimte te creëren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier een deuropening zonder deur in de woonkamer :p
ja maar het is wat koud in de winter dus vandaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe bij een nieuw huis is zoveel mogelijk deuren verwijderen om zoveel mogelijk ruimte te creëren.
En anders vind ik die loftdeuren wel wat hebben.
https://www.nieuwewonen.nl/loftdeuren-maken-een-huis-helemaal-af/
Ik vind dat minder belangrijk dan dichte deuren, kan daar echt niet tegen, stook ik maar harder of pak een berenvel voor op de bank.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is wat koud in de winter dus vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |