abonnement Unibet Coolblue
pi_195472968
Sindsdat Obama out of office is gegaan en er geen geld meer richting de FSA gaat om een coup te plegen, is tevens ISIS van de aardbodem verdwenen, waar voorheen dagelijks gruwelfilmpjes online kwamen van onthoofdingen en piloten die brandend in kooien zaten is het doodstil.

ISIS werd getraind en kreeg geld/wapens vanuit het Witte Huis onder de Obama administratie. Omdat Obama zelf moslim is noemde hij tevens ISIS nooit bij zijn echte naam maar ISIL.

Het was wederom een poging van de Clintons/Obama's om wederom een Arabische Lente te veroorzaken, net zoals bij Khadaffi. Echter zorgde de financiële injecties en gemilitariseerde speelgoed van Obama dat er Khalifaat ontstond.

Het enige wat Trump eigenlijk hoefde te doen is een schijnactie om ISIS van de aardbodem te laten verwijden, want Obama runde ISIS.
ISIS reed in humvee's van de Amerikanen, hadden wapens van de Amerikanen.

Meerdere bronnen:

https://www.bbc.com/news/magazine-33997408

President Barack Obama has signed a secret order authorizing U.S. support for rebels seeking to depose Syrian President Bashar al-Assad and his government, sources familiar with the matter said.

WASHINGTON—The White House on Thursday proposed a major program to train and arm moderate Syrian rebels, in a significant expansion of the U.S. role in a civil war that officials fear is bleeding into Iraq and across the region.

The Obama administration requested $500 million—a larger amount than expected—to aid the Syrian opposition


Timber Sycamore
quote:
Thousands of Syrian rebel fighters trained and equipped by US, UK and Arab governments in an effort to overthrow the Syrian government.[1][2]
Delivery of thousands of tons of weaponry worth billions of US dollars.
Arms diverted to the Middle East black market; many sold to ISIS.[3][4]
Criticism of Obama administration for insufficient support to rebel groups.[5]
US led- Syria Train and Equip program continues to arm, train, and support the SDF with airstrikes.
En dit wordt allemaal maar vergeven, al die duizenden doden die daar zijn gevallen dankzij de vieze spelletjes van Obama/Biden/Clinton. Al het moslimterreur wat in Europa is aangewakkerd dankzij deze idiote acties.
ISIS propaganda heeft hier in het westen van europa voor erg veel leed gezorgd, en dit is allemaal dankzij de democraten. Op die propaganda zijn menig simpelen ingegaan en hebben hier met vrachtwagens en andere zaken terreur gezaaid.

Tevens kan je ze verantwoordelijk houden voor de vluchtelingenstroom.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:08:18 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_195473292
Zou je niet een klein beetje het beleid van zijn voorganger Bush meetellen?
pi_195473794
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef Zwansen het volgende:
Zou je niet een klein beetje het beleid van zijn voorganger Bush meetellen?
Ik tel eerder de overige Arabische Lentes mee.

Die kwamen allemaal in tijdperk dat Obama in Witte Huis zat, niet dat ik hem verantwoordelijk acht enige invloed in te hebben gehad, begrijp dat goed.

Maar Egypte begon 25 januari 2011 en Libië begon 15 februari om vervolgens 15 maart in Syrië. Volgens mij zat Tunesie er ook nog tussen en wss nog 1 land die ik vergeet of lui ben om op te zoeken.

De spanningen die tussen Bush en Syrië waren voornamelijk omdat Syrië niet zo lief was voor Libanon destijds? Als ik dat zo terug lees. Dit was wel 2006/2007 en de "revolutie" begon in 2011.

Na deze Lentes is er besloten om meerdere landen te voorzien van wapens, die vaak in de verkeerde handen terecht kwamen of voor verkeerde doeleinden gebruikt zijn. Het valt mij ook op dat nadat Obama out of office is dat Arabische landen opbloeien. Er is volgens mij minder oorlog dan ooit op deze aarde is geweest.

In Iraq was ISIS niets meer en ik weet dat het al jaren bestond voor Obama, maar is Syrie hadden ze geld genoeg en wapens genoeg, ze hadden daar zelfs 4K camera's beschikbaar en maakte filmpjes alsof het hollywood gore movies waren. Van hoge productie kwaliteit.

De propaganda van ISIS werd zo speciaal dat er zelfs mensen uit west europa zoals Nederland die kant op gingen om daar te vechten.

Ik begrijp ook dat het vast een moeilijke keuze is geweest destijds, Assad steunen of het Volk. Maar desondanks is het extreem geëscaleerd en zijn er veel slechte keuzes gemaakt destijds in het Witte Huis.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195473872
Of het is kletskoek he?
Vakman pur sang
pi_195480640
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 7 oktober 2020 @ 10:34:32 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195481788
Grappig dat men wel in dit soort gevallen naar de VS kijkt..
Maar nooit naar Rusland, kijk naar het wapentuig wat in terroristische handen is.
De AK47 is het boegbeeld van terrorisme !
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:20:07 #7
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195484741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:34 schreef theguyver het volgende:
Grappig dat men wel in dit soort gevallen naar de VS kijkt..
Maar nooit naar Rusland, kijk naar het wapentuig wat in terroristische handen is.
De AK47 is het boegbeeld van terrorisme !
Beschikbaarheid, kwaliteit en betrouwbaarheid. Gekocht met Amerikaanse dollars natuurlijk. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 13:22:04 #8
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_195484771
En covid-19 toen Trump president was. Trump zit achter corona!!!!
  woensdag 7 oktober 2020 @ 16:01:06 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195487446
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:22 schreef damsco het volgende:
En covid-19 toen Trump president was. Trump zit achter corona!!!!
En nu hij het zelf heeft ... het perfecte alibi.

Maar hoort deze post wel in dit topic :P

quote:
6s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 13:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Beschikbaarheid, kwaliteit en betrouwbaarheid. Gekocht met Amerikaanse dollars natuurlijk. ;)
Jup, wat ik mij dan afvraag, is hoe word dat ingekocht?
Veel gaat natuurlijk via de illegale handel, maar het betreft echt enorme hoeveelheden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195487611
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:34 schreef theguyver het volgende:
Grappig dat men wel in dit soort gevallen naar de VS kijkt..
Maar nooit naar Rusland, kijk naar het wapentuig wat in terroristische handen is.
De AK47 is het boegbeeld van terrorisme !
Komen veel van die wapens niet voort uit het steunen van de Mujahideen door de US?
  Redactie Frontpage woensdag 7 oktober 2020 @ 16:10:44 #11
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_195487664
Komt omdat Turkije zijn ISIS honden strak aan de lijn houdt sinds het zelf illegaal delen van Noord-Syrië bezet om rustig genocide op de Koerden te kunnen plegen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_195487797
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

En nu hij het zelf heeft ... het perfecte alibi.

Maar hoort deze post wel in dit topic :P
[..]

Jup, wat ik mij dan afvraag, is hoe word dat ingekocht?
Veel gaat natuurlijk via de illegale handel, maar het betreft echt enorme hoeveelheden.
De Mujahideen had dan ook enorme hoeveelheden. Kan me niet voorstellen dat daar enige vorm van registratie bij is komen kijken.
pi_195487905
quote:
80s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Komen veel van die wapens niet voort uit het steunen van de Mujahideen door de US?
Kennelijk komen er veel Ak's uit Afrika en de Balkan:
Why has the AK-47 become the jihadi terrorist weapon of choice?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195488002
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kennelijk komen er veel Ak's uit Afrika en de Balkan:
Why has the AK-47 become the jihadi terrorist weapon of choice?
Interessant artikel!
Maar die Balkan handelaar moet ze ook ergens vandaan halen...

Overigens 750.000 stuks weg uit de onrust in Albanië. Wat een aantal :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 16:26:37 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:14:30 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195489094
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kennelijk komen er veel Ak's uit Afrika en de Balkan:
Why has the AK-47 become the jihadi terrorist weapon of choice?
^O^
thx maar de VS word nu aangekeken omdat de IS veel Amerikaanse wapens in handen kreeg.

Dat de VS wapens verliest is natuurlijk niet zo bijzonder, ik bedoel geen enkel ander land investeert zoveel in hun leger dan de VS en er gaat natuurlijk wel eens wat verloren.
Maar als ik beelden zie van terroristen waar dan ook ter wereld dan hebben ze altijd de beschikking over Russische wapens men name de AK47.
Zal me niks verbazen als Rusland niet enorm veel winst maakt daarmee, door ook onder de tafel te handelen,
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195490042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

^O^
thx maar de VS word nu aangekeken omdat de IS veel Amerikaanse wapens in handen kreeg.

Dat de VS wapens verliest is natuurlijk niet zo bijzonder, ik bedoel geen enkel ander land investeert zoveel in hun leger dan de VS en er gaat natuurlijk wel eens wat verloren.
Maar als ik beelden zie van terroristen waar dan ook ter wereld dan hebben ze altijd de beschikking over Russische wapens men name de AK47.
Zal me niks verbazen als Rusland niet enorm veel winst maakt daarmee, door ook onder de tafel te handelen,
Het zijn ook wapens die bewust die kant op zijn gestuurd natuurlijk (met een initieel ander doel).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 18:10:30 ]
pi_195491039
De Russen hebben vroeger meer een vinger in de pap gehad in Afghanistan, dat hele teringzooitje in het Midden-Oosten is voornamelijk te wijten aan de VS, maar om het nou zo eenvoudig te stellen als in deze OP gaat ook wel wat ver.
pi_195491164
Heb je TS weer met zn gegeil op Amerika. Ga er wonen ofzo.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 01:03:02 #19
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195498203
Beetje mosterd na de maaltijd, dit was jaren geleden al helder voor echte BNWers.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195498470
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:03 schreef Izzy73 het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, dit was jaren geleden al helder voor echte BNWers.
Inderdaad, die ISIS/ISL/IS extremisten/radicale/ bloeddorstige moslim 'terror threat' gewoon BS fearmongery was.
Zelfde met die idiotische fake onthoofding vids en verhaaltjes.
Of ze zijn allemaal dood gegaan door corona omdat ze hun handen niet goed gewassen heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 08-10-2020 02:03:30 (Added word:fake) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195498475


[ Bericht 100% gewijzigd door Tingo op 08-10-2020 02:02:54 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 oktober 2020 @ 02:33:00 #22
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_195498554
10 years repetition for Fear
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_195498612
Is de schuld van opa bibber/stotter Biden
metal up your ass
pi_195500403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 02:50 schreef dokter.knakworst het volgende:
Is de schuld van opa bibber/stotter Biden
Hoe dan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195516052
Ik snap nog niet helemaal waarom 'ISIS' de echte naam is en een moslim de voorkeur zou geven aan 'ISIL'. Vooral omdat het enkel een vertalingspuntje uit het Arabisch is (en ISIL blijkbaar dichter bij de betekenis komt)
pi_195518092
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef kipknots het volgende:
Ik snap nog niet helemaal waarom 'ISIS' de echte naam is en een moslim de voorkeur zou geven aan 'ISIL'. Vooral omdat het enkel een vertalingspuntje uit het Arabisch is (en ISIL blijkbaar dichter bij de betekenis komt)
De "conspiracy"theorie daarachter is dat Obama ook Israel (joden) er bij wil betrekken volgens mij, echter was de terreurgroep daar totaal niet actief.

the Levant, which spans the countries of Cyprus, Israel, Jordan, Lebanon, Palestine, Syria, and Turkey.

twitter

Israëliërs waren niet blij met de associatie dat ze ook een onderdeel waren van het moslim kalifaat.
Er gaat ook nog een theorie dat Obama niet daadwerkelijk ISIS wilde noemen omdat hij gefaald heeft in Syrië. Zo is het wat algemener en niet alleen Iraq / Syrie.

quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 01:03 schreef Izzy73 het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, dit was jaren geleden al helder voor echte BNWers.
Denk dat je gelijk hebt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195743707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:34 schreef theguyver het volgende:
Grappig dat men wel in dit soort gevallen naar de VS kijkt..
Maar nooit naar Rusland, kijk naar het wapentuig wat in terroristische handen is.
De AK47 is het boegbeeld van terrorisme !
Dat is allemaal ouwe troep uit de tijd van de koude oorlog toen die landen als buffer voor het communisme werden gebruikt.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:12:31 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195744141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 10:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat is allemaal ouwe troep uit de tijd van de koude oorlog toen die landen als buffer voor het communisme werden gebruikt.
Met die oude troep worden nog steeds duizenden mensen per jaar omgelegd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195747469
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 11:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Met die oude troep worden nog steeds duizenden mensen per jaar omgelegd.
Oh zeker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')