SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Twitter voor, waardoor er dus een gat in het peloton was. Ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:05 schreef DeeBee het volgende:
Geen idee of die crash nu voor of na de finish is? Wat een chaos.
De T is de Tquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:08 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens Jumbo is Kruijswijk gewoon in G1 gefinisht
Ik snap de verwarring als je hier niet al te vaak komt en al die vage bijnamen voor renners en ploegleiders steeds langs ziet komenquote:
Dit idd. Fokkers op Sportfora is een raar volkjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring als je hier niet al te vaak komt en al die vage bijnamen voor renners en ploegleiders steeds langs ziet komen
Maar het is letterlijk (een deel van) de naam van de ploegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring als je hier niet al te vaak komt en al die vage bijnamen voor renners en ploegleiders steeds langs ziet komen
Sowieso.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Helpt je wel om scherp te blijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso.
En nieuwkomers/minder bekende leden bashen omdat ze een keer wat minder slims vragen of zeggen is wat mij betreft sowieso not done.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |