Oud? Welnee, het is de grootste festival organisator van Nederland.quote:
Ze hebben het niet hard kunnen maken als de bron, ondanks dat na 3 maanden geen corona in NZ de besmette personen daar werkzaam waren, 13 in totaal die daarna hun families besmet hebben.quote:
Lubach gezien?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah ja, krijgen we dat weer. Wederom feitelijk onjuist.
Het is de wel de meest makkelijke manier om de coronahaard in Europa te verlaten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
vakantie hoeft toch niet met het vliegtuig
Klopt in 2018 werd de zorg door de griep ook flink afgeschaaldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat de zorg moet afschalen is heel vervelend, maar niet uniek in deze. Bij een ernstige griepgolf gebeurd dat ook. weliswaar moet er wel werk van gemaakt worden om het schip te keren. Daarbij helpt het om mensen weer bewust(of bang) te maken, en dat gebeurd nu heel goed met deze uit het verband getrokken besmettingscijfers. Daarnaast zie ik de maatregelen langzaam toegepast worden. In mijn super was het zaterdag 30% maandag 50% en vandaag 70% met mondkapje. De sociale druk werkt gewoon mee.
Heet dat programma echt zo of krijgen we weer een persconferentie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:26 schreef Confetti het volgende:
Vanavond om 20:30 gaat de Staatsomroep weer een programma maken over 'feiten en fabels' over Corona.
Omdat de gewone Nederlanders niet zelf:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:23 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Hoezo?
Wij Nederlanders vinden ons een slim volk, die is in de regel goed laten informeren.
Als we het allemaal beter weten dan de overheid? Waarom hebben we dan niet massaal zelf de keuze gemaakt om ons af te zonderen, ruimte te nemen en mondkapjes te dragen?
Het beleid in Nederland faalt omdat inwoners in Nederland hun eigen ding blijven doen.
Los van deze vraag is Lubach boven alles een satirisch programma, het is niet eens onderzoeksjournalistiek. Het zou absoluut niet de eerste keer zijn dat Lubach een verkeerde voorstelling van zaken geeft.quote:
Dan blijven er nog steeds ruim 17 miljoen over in Nederland...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:26 schreef Predator40 het volgende:
prima, deal !
daarna een bom op Staphorst gooien en we zijn van al die egoïsten af
Wordt een interessant punt tijdens de evaluatie. Wie heeft daar de boel lopen ophouden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, vooral de afgelopen maand door toen de besmettingen rap opliepen eigenlijk volledig passief toe te kijken. Die eigen geïnitieerde lokale aanpak zoals aan het volk voorgesteld tijdens de persconferentie in augustus heeft niet eens een kans gekregen.
Nee toevallig keertje niet. Misschien kijk ik het nog even terug. Is wel een satirisch programma he, ongeacht wat ik nog ga zien.quote:
Satire ja. Maar ook vaak genoeg spijker op de kop volgens velen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee toevallig keertje niet. Misschien kijk ik het nog even terug. Is wel een satirisch programma he, ongeacht wat ik nog ga zien.
Wat zou er deze keer op het briefje staan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:26 schreef Confetti het volgende:
Vanavond om 20:30 gaat de Staatsomroep weer een programma maken over 'feiten en fabels' over Corona.
Is het niet logischer dat er een aantal asymptomatische besmettingen geweest zijn, welke daarna gezorgd hebben voor een symptomatische besmetting? Of hebben ze voldoende virusdeeltjes aangetroffen op het voedsel, en hebben mensen zonder handschoenen aan gewerkt oid?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:25 schreef Za het volgende:
[..]
Ze hebben het niet hard kunnen maken als de bron, ondanks dat na 3 maanden geen corona in NZ de besmette personen daar werkzaam waren, 13 in totaal die daarna hun families besmet hebben.
Ja 'volgens velen' vind ik verder geen argument, oordeel liever zelf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Satire ja. Maar ook vaak genoeg spijker op de kop volgens velen.
Kijk waar we vandaag staan, je kan niet met droge ogen beweren dat er terdege is ingegrepen. Het is op zoveel verschillende punten misgegaan, elke werknemer die een project zo grandioos verkloot zou op staande voet ontslag krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Los van deze vraag is Lubach boven alles een satirisch programma, het is niet eens onderzoeksjournalistiek. Het zou absoluut niet de eerste keer zijn dat Lubach een verkeerde voorstelling van zaken geeft.
jij denkt soms echt dat je boven iedereen staat he en slimmer dan velen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja 'volgens velen' vind ik verder geen argument, oordeel liever zelf.
Baudet slaat ook vaak genoeg de spijker op de kop volgens velen. Maar of dit nou de tijd is om achter hem aan te gaan lopen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Satire ja. Maar ook vaak genoeg spijker op de kop volgens velen.
Je maakt er nu een compleet ander narratief van dat volledig voorbij gaat aan het initiële punt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk waar we vandaag staan, je kan niet met droge ogen beweren dat er terdege is ingegrepen. Het is op zoveel verschillende punten misgegaan, elke werknemer die een project zo grandioos verkloot zou op staande voet ontslag krijgen.
Baudet is een populist, die waait met alle winden mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Baudet slaat ook vaak genoeg de spijker op de kop volgens velen. Maar of dit nou de tijd is om achter hem aan te gaan lopen...
Eens, maar irrelevant voor mijn punt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Baudet is een populist, die waait met alle winden mee.
Al die dingen zouden niet nodig zijn als iedereen zelf zou opletten en 1,5m afstand zou houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:27 schreef trein2000 het volgende:
Omdat de gewone Nederlanders niet zelf:
- een testinfrastructuur kan optuigen
- een volledig BCO kan doen
- een app kan ontwikkelen
Dat zijn gewoon dingen die de overheid moet doen en die allemaal zeer matig verlopen zijn. Dan kan men de schuld wel bij de burger gaan leggen, maar dat vind ik wel heel makkelijk.
Wat een goudmijn deze tweets en gerelateerde tweets:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:29 schreef Momo het volgende:
Ik zag een hashtag trending die ik niet snapte #HoudjemondMartin :
[ twitter ]
Zal je vader maar zijn
[ twitter ]
En dan zo reageren erop, walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |