Fugue zit al langer op fok dan dannyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:39 schreef Socios het volgende:
Hoe wordt iemand binnen 2 maanden moderator?
TS deed er veul langer over
You go girl! Je hebt de top behaaldquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee ZarBie heb nu ook KLB gepakt hoor zoals je zei
Je kan over fugue zeggen wat je wil maar grappig is ze zekerquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is ze in het echt even humorloos als hier
ik begreep dat jullie wel eens op elkaars account zitten dus ik denk dat aber dit heeft getyptquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je kan over fugue zeggen wat je wil maar grappig is ze zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Fugue wie is ditquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik begreep dat jullie wel eens op elkaars account zitten dus ik denk dat aber dit heeft getypt
Maar het is trouwens fake news want wij hebben nooit op elkaars account gezetenquote:
dan is ze even eerlijk als braddiequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar het is trouwens fake news want wij hebben nooit op elkaars account gezeten
Hoe het om te 'verkeren' met Paulquote:
Je ziet af en toe voorbij komen wat je samen met hem aan het doen bent, terwijl je gewoon lui op de bank GTST zit te kijken met FOK! op je mobiel.quote:
Doet die niet echt zijn bestquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij al uitgekeken op @:fugue
Beter je best doen Paulus! Ik neem aan dat je een plan hebt om een leuke tijd in de sneeuw door te maken of ga je daar maar naar zitten staren hand in hand?quote:
We gaan sneeuwpop makenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Beter je best doen Paulus! Ik neem aan dat je een plan hebt om een leuke tijd in de sneeuw door te maken of ga je daar maar naar zitten staren hand in hand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |