Ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:44 schreef Momo het volgende:
Ik heb ook Gaviria er nog in gezet vanochtend
Ik heb me laten beïnvloeden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom ben je er toch weer ingetuind?
Op live klikkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:46 schreef Pino112 het volgende:
De Player is wel echt drama als ie een poosje op Pauze heeft gestaan, je komt met geen normale mogelijkheid weer terug op LIVE
Je hoeft alleen maar op 'live' te klikken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:46 schreef Pino112 het volgende:
De Player is wel echt drama als ie een poosje op Pauze heeft gestaan, je komt met geen normale mogelijkheid weer terug op LIVE
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar op 'live' te klikken.
Bedankt Hansen, maar dat werkt dus niet. Dan blijft ie hangen en loopt ie vast.quote:
Onherkenbaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt Hansen, maar dat werkt dus niet. Dan blijft ie hangen en loopt ie vast.
"Ik volg geen leider en ik volg geen vlag, ik volg alleen nog steeds, nog steeds mijn hart."quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch altijd bij de eerste ingeving blijven.
Iemand anders zou het over volg je hart hebben.
Denk zwart, denk wit, maar niet in de kleur van je vlag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"Ik volg geen leider en ik volg geen vlag, ik volg alleen nog steeds, nog steeds mijn hart."
~ Stijn Bos
Heb je daar een belang bij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |