Leuk, maar niet hier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben alleen Consonni kwijtgespeeld voorlopig hoor ik, kan ik mee leven.
Nu weer genoeg over een bepaald spelletje.
Oh, dat wist ik niet. Nog nauwelijks kunnen kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Consonni is ook gechuteerd he, een paar dagen geleden.
gewoon de player nemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Straks na de reclame en de debiele top-5 lijstjes een overzicht van de gevallenen.
Denken ze in Colombia ook zo over hem? Of is het een verhaal Jetse Bol?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:45 schreef Koffieplanter het volgende:
De zeer sympathieke halve Colombiaan Pellaud.
Maar met deze openheid zouden ze dan juist niet zo geniepig zo'n flesje weg moeten moffelen. Ik begrijp die truttige actie van gisteren echt niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
https://www.sport.be/cycl(...)ml?Article_ID=867995
Jaartje geleden. Staat dus ook vrolijk in dat Lotto-Soudal ze gebruiken ja.
Het ziet er geniepig uit, wil niet zeggen dat het ook geniepig bedoeld is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:47 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar met deze openheid zouden ze dan juist niet zo geniepig zo'n flesje weg moeten moffelen. Ik begrijp die truttige actie van gisteren echt niet.
Het blijven de kantoorklerken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:47 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar met deze openheid zouden ze dan juist niet zo geniepig zo'n flesje weg moeten moffelen. Ik begrijp die truttige actie van gisteren echt niet.
Is het ook wel zo dat de verzorger er voor gaat staan? Misschien loopt de cameraman gewoon achter hem langsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ziet er geniepig uit, wil niet zeggen dat het ook geniepig bedoeld is.
Geniet vooral van de Mathieu shampoo reclamesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee. Eurosport moet immers dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |