Je kan een uitzondering aanvragen. Misschien is de vuelta wel een optie voor Vlasov als hij niet coronavirus heeftquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er is toch sowieso een clausule dat je niet mag starten in een koers die overlapt met een andere WT-koers waar je ook al bent gestart? Om strategische DNF's te voorkomen. Of wordt die regel niet gehandhaafd in dit rare jaar?
Dat lijkt me een te voorbarige conclusie. We weten niet eens zeker of hij het wel gebruikt ivm snel optredende maagklachten bij ketonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dumoulin gaat er voorlopig niet harder van fietsen in ieder geval.
Goed punt, niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat lijkt me een te voorbarige conclusie. We weten niet eens zeker of hij het wel gebruikt ivm snel optredende maagklachten bij ketonen.
Lotto Soudal gaat eindelijk high octane. Dat wordt lachen.quote:
iemand moet het doenquote:
Omdat je er niets van kan haha wat dacht jij dan.quote:
troostplek voor Saganquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd wat de werken van Bora gaan opleveren.
Direct nemen na de wedstrijd is ook nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Worden ketonen gebruikt voor herstel? Ik dacht als brandstof.
Hup Molano!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een glorieuze dag voor de Narvaez-spelers.
Nee en ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
Swift en Demare nog wel daar? Kon even paar minuten niet kijken
Oh het droomduo zegt dat hij vooraan zit. Demare dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
Ben is niet zo Swift vandaag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Oh het droomduo zegt dat hij vooraan zit. Demare dan.
Sjenksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |