Tuurlijk welquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoef niet met m'n liedjes aan te komen he.
Beach boys?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Meer Rammstein?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
je raakt er zo aan gewendquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet, zit nog op een terras, in onkenning
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier, daar had ik het afgelopen weekend over.
Echt hč, dat gat nog wel even duren voor dat weer kanquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Laatste band die ik live gezien heb.
Ik mis het.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt hč, dat gat nog wel even duren voor dat weer kan
Metalconcerten![]()
![]()
![]()
Zwetende dansende mannen om je heen
Mijn eigen zweetlucht is toch niet hetzelfdequote:
Pehehehequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn eigen zweetlucht is toch niet hetzelfde
Vandaar dat je een seksclub in Lommel wil.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt hč, dat gat nog wel even duren voor dat weer kan
Metalconcerten![]()
![]()
![]()
Zwetende dansende mannen om je heen
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
Nee maar serieus, mis het ook, dat gaat echt nog lang duren verdorie
Seks en Belgen is een combinatie die niet echt verenigbaar is voor mij vrees ikquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vandaar dat je een seksclub in Lommel wil.
Ze doen er iig aan motorboten bij die watersport vereniging
:’)
‘Ik koester uw oester’quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Seks en Belgen is een combinatie die niet echt verenigbaar is voor mij vrees ik
My stapler...,quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
Vandaag mijn collega's kennis laten maken met Office Space middels velen gifjes tussendoor![]()
Ook leuk
De gozer die vanmorgen gehuild heeft door me lijkt wel op een jonge Miltonquote:
Huh, plaatje doet mal. Net zag ik 'm nog.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
My stapler
[ [url= https://media1.giphy.com/(...)giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Ja, weird manquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huh, plaatje doet mal. Net zag ik 'm nog.
Dacht dat ie niet deed en heb hem verkrachtquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huh, plaatje doet mal. Net zag ik 'm nog.
Er zijn meer pandemieën geweest, alles gaat uiteindelijk echt weer naar normaal toequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Lol eigenaresse van de bar hier kwam praatje maken, echt dichtbij staan en mijn been aanraken, gewoon vriendelijk maar werd er echt ongemakkelijk van en vroeg haar afstand te bewaren, vraag me af of we ooit weer gaan wennen aan mensen dichtbij. Niet dat ik daar voorheen zo van hield maar had het in dit geval niet raar gevonden
Aaaah, vandaar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat ie niet deed en heb hem verkracht
Ohhhhhhquote:
Neuh. Ik stuiter alleen maar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
Doet er hier nog iemand mee aan de kerstpakkettenactie?
Heb volgens mij vorig jaar vrij ongezouten meegedeeld waarom ik niet mee deed aan die actie om die ene die nu blauw is te kerstpakettenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
Hahahaha teringherrie!quote:
DJMO?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb volgens mij vorig jaar vrij ongezouten meegedeeld waarom ik niet mee deed aan die actie om die ene die nu blauw is te kerstpaketten
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha teringherrie!
Krijg ik deze vervolgens als suggestie
Misschien. Heb het jaren gedaan, toen jaren niet. Je moet wel heel ver gaan in je naastenliefde om 70 euro en een hele zaterdag op te offeren voor een volslagen onbekende, om er vervolgens achter te komen dat een antwoord op "is alles goed aangekomen" nog te veel gevraagd is. Een grap is leuk maar er zijn grenzen. Hoe jammer ookquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
Ik had ooit een tegelzetter over de vloer die de hele dag Italo disco wilde luisterenquote:
Raak me in mijn zielquote:
Ja mijn PI gaf wel genoeg aan hoe ik erover denkquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Heb het jaren gedaan, toen jaren niet. Je moet wel heel ver gaan in je naastenliefde om 70 euro en een hele zaterdag op te offeren voor een volslagen onbekende, om er vervolgens achter te komen dat een antwoord op "is alles goed aangekomen" nog te veel gevraagd is. Een grap is leuk maar er zijn grenzen. Hoe jammer ook
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Heb in het begin van fhf die actie eens georganiseerd wat een drama 😀
Barreltje is er jaren druk mee geweest geloof ikquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Heb in het begin van fhf die actie eens georganiseerd wat een drama 😀
Oh daar kijk ik nooit naar, dat kan altijd een standaard ingestelde PI zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
Ja mijn PI gaf wel genoeg aan hoe ik erover denk![]()
Wat precies? Mijn schoonmaakster krijgt een banketstaaf en twee tientjes extra. Mijn schoonmaakster help ik het beste met harde knakenquote:Ga je wel iets doen voor je schoonmaakster? Dat was wel erg tof
Nja, blijf het jammer vinden van alle goeie bedoelingen die er ook wel zijn, maar helaas heb je gelijk.quote:Fok lekker vergeten joh, zonde van geld en moeite
Die was het ja! Superleuk dat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien bedoel je mijn pakketjesboer? Daar had ik vorig jaar wel een pakje voor gemaakt ja
Ja zijn dag was helemaal goed iddquote:
Wat een shitmuziek joh.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had ooit een tegelzetter over de vloer die de hele dag Italo disco wilde luisteren
Check dit op 18.00 minuten bijvoorbeeld![]()
quote:
Uhuhquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn schoonmaakster krijgt een banketstaaf
Zelfde band als die vorige he.quote:
Persoon is een groot woordquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso was in die tijd fhf een heel leuk maar ook erg pittig forumpje om te modden, vooral door de persoon die mooi net noemt eigenlijk
Ja pakketboer bedoelde ik ja, was leukquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar kijk ik nooit naar, dat kan altijd een standaard ingestelde PI zijn.
[..]
Wat precies? Mijn schoonmaakster krijgt een banketstaaf en twee tientjes extra. Mijn schoonmaakster help ik het beste met harde knakenMisschien bedoel je mijn pakketjesboer? Daar had ik vorig jaar wel een pakje voor gemaakt ja
[..]
Nja, blijf het jammer vinden van alle goeie bedoelingen die er ook wel zijn, maar helaas heb je gelijk.
zie hem weinig meer dit jaar eigenlijkquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja pakketboer bedoelde ik ja, was leuk
Die knakker zette de tegels super netjes, echt wonderlijk gezien zijn compléét weggeteerde lijf door middelenquote:
Meer bestellenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zie hem weinig meer dit jaar eigenlijk
Kende je die nog niet?quote:
Ja johquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Die knakker zette de tegels super netjes, echt wonderlijk gezien zijn compléét weggeteerde lijf door middelen
Serieus?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Heb het jaren gedaan, toen jaren niet. Je moet wel heel ver gaan in je naastenliefde om 70 euro en een hele zaterdag op te offeren voor een volslagen onbekende, om er vervolgens achter te komen dat een antwoord op "is alles goed aangekomen" nog te veel gevraagd is. Een grap is leuk maar er zijn grenzen. Hoe jammer ook
Die Antwoordquote:
Ik HAAT synthesizers en drumcomputersquote:
Vond het best een leuk pakket maar was gewoon moe van het uitpakkenquote:
Ehehehehehe. Da's niet alleen in de 80s.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik HAAT synthesizers en drumcomputers
Oh, nog niet beluisterd eigenlijk, maar zijn vast over hun top heen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die AntwoordAlleen jammer dat hun laatste album zo matig is
maar wel vooralquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehehehehehe. Da's niet alleen in de 80s.
Jij hebt thuis een luitspeler in de hoek van je kamer zitten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik HAAT synthesizers en drumcomputers
Levon Helm op drumsquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt thuis een luitspeler in de hoek van je kamer zitten?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond het best een leuk pakket maar was gewoon moe van het uitpakken
Kan gebeuren toch?
Hier, hitje van laatst.quote:
Echt heel veelquote:
Wel leuk nummer ditquote:
Oh ja maar naar hedendaags luister ik sowieso niet...quote:
Ik haat ook niet.quote:
Jouw gemis.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja maar naar hedendaags luister ik sowieso niet...
Al vanaf 1997 zeg maar
Ja het laatste album is ook echt het laatste album, is ook heel lang uitgesteld voordat het eindelijk eens uit was.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, nog niet beluisterd eigenlijk, maar zijn vast over hun top heen?
En een natte leverworst?quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt heel veel![]()
Chocolade, biertjes, kaarsen, een aubergine, olijfolie
Ik kan het 'm niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:17 schreef Molo het volgende:
Dit is laatste maanden mijn favo nummer![]()
Mag het alleen niet meer meezingen van Koos omdat ik zo hard en vals uithaal![]()
![]()
Smeerlapquote:
quote:
Volgens mij heeft Joop het me wel eens laten horen. Het klinkt wel bekend. (Het complete ding dus.quote:
Kende deze nog nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het laatste album is ook echt het laatste album, is ook heel lang uitgesteld voordat het eindelijk eens uit was.
Deze was nog wel tof
Op kamertemperatuurquote:
Ken ik ongeveer uit mijn hoofd, leuk, omdat fout en errors in hoofdquote:
Ik heb 'm wel eens eerder gedeeld ja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken ik ongeveer uit mijn hoofd, leuk, omdat fout en errors in hoofd![]()
En daarmee nu lekker naar bedje
Haha ja mooi!quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:17 schreef Molo het volgende:
Dit is laatste maanden mijn favo nummer![]()
Mag het alleen niet meer meezingen van Koos omdat ik zo hard en vals uithaal![]()
![]()
Vooral de opbouw is leuk gedaan, begint als een klef liefdesliedje en gaat steeds steviger en op het einde is het gewoon hakkenquote:
Herrie.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral de opbouw is leuk gedaan, begint als een klef liefdesliedje en gaat steeds steviger en op het einde is het gewoon hakken
quote:Gratis toegevoegd
Boerderijchips .
Milka Sensations
Is weer 8 kilometer extra wandelen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn bij de AH tenminste weer gratis dingen aan het toevoegen bij bestellen
[..]
Oh valt wel mee dus.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer 8 kilometer extra wandelen.
WTF is dezequote:
Lijkt me dat die bootjes sowieso al aan het einde van hun latijn waren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Daar gaan de bejaardenvakanties.
https://www.telegraaf.nl/(...)hepenkerkhof-gefilmd
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Teleurstellende mandarijn is teleurstellend
Roulette dat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben dan in staat om de hele batch weg te flikkeren![]()
Ok poging 2.
Volgende keer maar een oeigoer proberen dan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Teleurstellende mandarijn is teleurstellend
Jij man vd kaviaar en 3e woning verlaagt zich tot niet tot een mandarijntje?quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Tweede smaakt ook naar het zaad van een kettingroker
Goeie zijn lekker manquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij man vd kaviaar en 3e woning verlaagd zich tot niet tot een mandarijntje?
Vorige week had ik schijtlekkere.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij man vd kaviaar en 3e woning verlaagd zich tot niet tot een mandarijntje?
Uhuhquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige week had ik schijtlekkere.
Het is 2020, maagden van 22 bestaan niet, ja spuuglelijke.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Passievruchten van de eerste oogst en geplukt door maagdelijke 22 jarigen moet je hebben.
Ohja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 2020, maagden van 22 bestaan niet, ja spuuglelijke.
Incelsquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 2020, maagden van 22 bestaan niet, ja spuuglelijke.
Was niet gespecificeerd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er die ook in vrouwelijke vorm?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Passievruchten van de eerste oogst en geplukt door maagdelijke 22 jarigen moet je hebben.
Ja daar kon je op wachten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
"Wees niet bang voor COVID-19", tweet de Amerikaanse president. "Laat het je leven niet domineren. We hebben onder de Trump Administration goede medicijnen en kennis ontwikkeld. Ik voel me beter dan twintig jaar geleden"
https://www.nu.nl/buitenl(...)oel-me-erg-goed.html
quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
"Wees niet bang voor COVID-19", tweet de Amerikaanse president. "Laat het je leven niet domineren. We hebben onder de Trump Administration goede medicijnen en kennis ontwikkeld. Ik voel me beter dan twintig jaar geleden"
https://www.nu.nl/buitenl(...)oel-me-erg-goed.html
Niemand in Amerika die nu nog in quarantaine gaat want het stelt niets voor en je bent meteen twintig jaar jongerquote:
wat zullen artsen wel niet van die man denkenquote:Op maandag 5 oktober 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand in Amerika die nu nog in quarantaine gaat want het stelt niets voor en je bent meteen twintig jaar jonger
Juist wel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
je kan soms gewoon niet geloven dat die man gewoon echt de president is van amerika
Ja of het personeel van het Witte Huis, waggelt er zo'n hoestende besmettelijke bejaarde rond.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zullen artsen wel niet van die man denken
jawel, zeker gezien een flink deel van het volk dat daar rondlooptquote:Op maandag 5 oktober 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
je kan soms gewoon niet geloven dat die man gewoon echt de president is van amerika
Ik dacht al, wat doe ik verkeerdquote:
Wat attent ben jij.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:19 schreef friemelaar het volgende:
+
=
+
![]()
@:liesje1979 fijne thuisreis morgen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Had vandaag trouwens wat stress bij aankomst, dit hotel deed sowieso al wat moeilijk omdat ze niet konden auterizen want prepaid creditcard enzo. Ik er geld op zetten deed een ander hotel het autorizen.Naja goed ik had wat contact gehad dat ik echt zou komen en echt zo betalen met mijn bankkaart of cash.
Konden ze mijn booking niet vinden. Hij ging dingen uit mijn paspoort voorlezen en dat was een beetje vreemd maar ok, Dus die man meerdere keren vragen of ik het misschien onder een andere naam had geboekt, euhm nee? Of ik een boekingsnummer had maar dat kon ik niet vinden in de booking app. Ik zweette inmiddels peentjes want duurste hotel van de hele reis om lekker af te sluiten etc, je kent het wel. Uiteindelijk snapten we er beiden niets meer van, hij vertelde me dat hij wel een booking zag met mijn voornaam maar dat de achternaam niet klopte. Dus ik mijn achternaam zeggen, zegt ie ooh je bent niet Liesje Hoogezand- Sappemeer?![]()
(
Yooquote:
Oh jammerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 04:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet fel genoeg om opgepikt te worden door mobiel
Gaafquote:
Ik ook. Komt nog wel een keer.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 04:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er laatst speciaal voor naar Noorwegen gegaan
Ah leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 04:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat doen ze iedere zomer ja. Maar dit was speciaal wintertripje
Weer die focking tanken in vandaag omdat ze war vergeten zijn gisteren :/quote:
Het zit je niet meequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 04:56 schreef FranticDJ het volgende:
Verbinding is kut.
Kut geslapen.
[..]
Weer die focking tanken in vandaag omdat ze war vergeten zijn gisteren :/
Geen wild feest gehad gisteren?quote:
Keto start?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Eieren, bacon, champignons en een bosuitje
Enige dat je nog nodig hebt is een warme panquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Keto start?Succes! Ben benieuwd naar je maaltijden
Die had ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige dat je nog nodig hebt is een warme pan
ohja, moet ook weer eens bacon halen, weer eens wat anders als ei met gesmolten kaasquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
precies, margarine en keto of koolhydraatarm gaan niet samenquote:
Bakbacon. Lijkt een beetje op de bacon in Engelandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja, moet ook weer eens bacon halen, weer eens wat anders als ei met gesmolten kaas
Margarine moet je ook gewoon niet willenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, margarine en keto of koolhydraatarm gaan niet samen
meeste afvallers denken vooral dat Halvarine de oplossing isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Margarine moet je ook gewoon niet willen
als het maar lekekr is maakt het mij weinig uit waar het vandaan kwamquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:16 schreef Karzai het volgende:
In Nederland verkopen ze meestal spek van de buik als bacon, maar het hoort van de rug te zijn
klopt, veel speklapjes worden als bacon verkocht, dan denken mensen opeens dat het heel wat anders is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:16 schreef Karzai het volgende:
In Nederland verkopen ze meestal spek van de buik als bacon, maar het hoort van de rug te zijn
ik ook niet, is een regionaal fenemeen geloof ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb nog nooit een Vomar in real life gezien
een Deen, Dirk, Hoogvliet of Poiesz (ofzoiets) hebben we hier ook nauwelijks. Maar daarvoor hebben we Jan Linders, So that's nice.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet, is een regionaal fenemeen geloof ik
Dirk en Hoogvliet hier volop, Deen niet en Poeiszi hebben ze toch in de Noordelijke regionen d8 ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een Deen, Dirk, Hoogvliet of Poiesz (ofzoiets) hebben we hier ook nauwelijks. Maar daarvoor hebben we Jan Linders, So that's nice.
hier zit ook iemand die breder is dan dat ie lang is..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste afvallers denken vooral dat Halvarine de oplossing is
"mijn" C1000 is een coop geworden. is toch niet hetzelfdequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Jan Linders is wel ok, maar C1000 vond ik beter.
Die hier is godzijdank een AH gewordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"mijn" C1000 is een coop geworden. is toch niet hetzelfde
Seksueel grensoverschrijdend gedrag ditquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Seksueel grensoverschrijdend gedrag dit
Alles voor de grote Donald Show.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Alsof hij de D-Day landingen overleefd heeft met slechts een waterpistooltje.
https://edition.cnn.com/2(...)use-biden/index.html
Eentje maar?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best nog een uurtje willen slapen.
Ik heb ook zwaar kut geslapen, heb liggen woelen als een mol.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best nog een uurtje willen slapen.
Idem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook zwaar kut geslapen, heb liggen woelen als een mol.
Jij krijgt het familiekasteel in Schotlandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Oeeeh vers familierelletje lees ik net
Ben ook wel een paar keer wakker geworden maar verder wel prima geslapen, ook flink wat levendige dromen, al ben ik daar nu natuurlijk al weer 99,9% van vergetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien twee. Ik ben vannacht drie of vier keer wakker geworden
Goed opgemerkt, even mijn ballen en tanden laten zien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij krijgt het familiekasteel in Schotland
Zou wel mooi zijn als je die dromen op zou kunnen nemen met een apparaatje en dat je die later op de dag op je gemakje met een kop koffie terug kunt kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ook wel een paar keer wakker geworden maar verder wel prima geslapen, ook flink wat levendige dromen, al ben ik daar nu natuurlijk al weer 99,9% van vergeten
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*smeert boterham met hagelslag voor bij de koffie.
Draak mijn haar is nog steeds zo zachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, koffie. Goed idee. Ik sliep echt enorm diep nog toen de wekker ging, Joop ging 'm al bijna snoozen.(Dan moet 'ie over me heen rekken, ter beeldvorming.)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Draak mijn haar is nog steeds zo zacht
En zo zuur als een augurk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm nee zie niks. Maar ga straks idd naar buiten...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zo zuur als een augurk?
Zitten er nog geen bijen en wespen voor het raam te kwijlen?
Pambal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik krijg hier rillingen van.quote:
rustig afwachten? denk ik?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Kinders, ik had twee weken geleden iets besteld en betaald via PayPal, deel teruggestuurd en nu is dat bedrag dus verrekend en krijg ik een deel terug via PayPal. Maar het staat nu al een week op 'In behandeling' op PayPal, hoe krijg ik het nu terug?
Is dit geheimtaal?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:23 schreef Karzai het volgende:
Ik ga een warme choco uit de automaat trekken
Ik denk dat een mierzoet parfum ofzo meer doet dan appelazijn.quote:
Man van een collega heeft een restaurant in Rotterdam. Die tent staat op omvallen. Ik snap de paniek onder horeca-ondernemers wel. Maar als dit het resultaat is onder personeel, kun je raden hoeveel gasten besmet rakenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
'Horecapersoneel test het vaakst positief op coronavirus'
Van alle horecamedewerkers die zich vanaf juni hebben laten testen op corona, blijkt één op de twintig het virus te hebben opgelopen. Dat stelt nieuwszender BNR na een analyse van gegevens van het RIVM. Daarmee is de horeca de beroepsgroep met het hoogste percentage positieve tests, zegt BNR.
FNV Horecabond denkt dat het verstandig is als horecapersoneel een mondkapje gaat dragen. Voorzitter Koerselman schrikt van de cijfers, zegt hij tegen de radiozender. "Natuurlijk speelt mee dat een groot deel van het horecapersoneel jong is en elkaar ook elders tegenkomt", zegt hij. "Een aantal bedrijven neemt zijn taak niet echt serieus. We hebben het dringende advies van de overheid om in openbare gebouwen een mondkapje te dragen. Wij zeggen tegen onze leden dat ze dat ook moeten doen, omdat het altijd iets bijdraagt."
Hij voelt overigens niets voor een verplichting. "Het gaat om discipline: gasten moeten gewoon afstand houden en ook binnen de werkorganisatie moet er afstand kunnen zijn tussen collega's."
maar
ÉÉN UUR GELEDEN
Horecabranche pleit voor terugdraaien beperkingen
Koninklijke Horeca Nederland pleit voor het terugdraaien van de beperkingen rond de sluitingstijden en het aantal personen in horecazaken. Voorziter Robčr Willemsen zegt dat naar aanleiding van de beelden van dit weekend, van lange wachtrijen voor supermarkten in onder meer Utrecht. Sinds dinsdag moet de horeca om 22.00 uur sluiten. Maar dit weekend gingen klanten op verschillende plaatsen na sluitingstijd naar nog geopende supermarkten om daar alcohol te kopen.
"Onze broek zakt af als we de rijen voor de supermarkt en nachtwinkel zien staan om 22.15 uur van gasten die vervolgens naar huis gaan om daar met z'n allen verder te drinken", zegt Willemsen in een verklaring. "Welk probleem hebben we dan opgelost door de horeca eerder dicht te gooien? De horeca is onderdeel van de oplossing, geen oorzaak van het probleem." Volgens hem kunnen mensen in de horeca "veilig en verantwoord" samenkomen.
Willemsen wil dat het kabinet de horecasector "serieus neemt". "Ga aan de slag met de protocollen en kijk naar wat er wél kan", staat in de verklaring. "In plaats van vast te houden aan de vergaande restricties. Want die beperkingen verplaatsen het probleem naar plaatsen zonder toezicht."
ja ik snap iedereen :p Vond het wel erg komisch zo die volgordequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Man van een collega heeft een restaurant in Rotterdam. Die tent staat op omvallen. Ik snap de paniek onder horeca-ondernemers wel. Maar als dit het resultaat is onder personeel, kun je raden hoeveel gasten besmet raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |