Tuurlijk welquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoef niet met m'n liedjes aan te komen he.
Beach boys?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Meer Rammstein?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
je raakt er zo aan gewendquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet, zit nog op een terras, in onkenning
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier, daar had ik het afgelopen weekend over.
Echt hč, dat gat nog wel even duren voor dat weer kanquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Laatste band die ik live gezien heb.
Ik mis het.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt hč, dat gat nog wel even duren voor dat weer kan
Metalconcerten![]()
![]()
![]()
Zwetende dansende mannen om je heen
Mijn eigen zweetlucht is toch niet hetzelfdequote:
Pehehehequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn eigen zweetlucht is toch niet hetzelfde
Vandaar dat je een seksclub in Lommel wil.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt hč, dat gat nog wel even duren voor dat weer kan
Metalconcerten![]()
![]()
![]()
Zwetende dansende mannen om je heen
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
Nee maar serieus, mis het ook, dat gaat echt nog lang duren verdorie
Seks en Belgen is een combinatie die niet echt verenigbaar is voor mij vrees ikquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vandaar dat je een seksclub in Lommel wil.
Ze doen er iig aan motorboten bij die watersport vereniging
:’)
‘Ik koester uw oester’quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Seks en Belgen is een combinatie die niet echt verenigbaar is voor mij vrees ik
My stapler...,quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
Vandaag mijn collega's kennis laten maken met Office Space middels velen gifjes tussendoor![]()
Ook leuk
De gozer die vanmorgen gehuild heeft door me lijkt wel op een jonge Miltonquote:
Huh, plaatje doet mal. Net zag ik 'm nog.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
My stapler
[ [url= https://media1.giphy.com/(...)giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Ja, weird manquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huh, plaatje doet mal. Net zag ik 'm nog.
Dacht dat ie niet deed en heb hem verkrachtquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huh, plaatje doet mal. Net zag ik 'm nog.
Er zijn meer pandemieën geweest, alles gaat uiteindelijk echt weer naar normaal toequote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Lol eigenaresse van de bar hier kwam praatje maken, echt dichtbij staan en mijn been aanraken, gewoon vriendelijk maar werd er echt ongemakkelijk van en vroeg haar afstand te bewaren, vraag me af of we ooit weer gaan wennen aan mensen dichtbij. Niet dat ik daar voorheen zo van hield maar had het in dit geval niet raar gevonden
Aaaah, vandaar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat ie niet deed en heb hem verkracht
Ohhhhhhquote:
Neuh. Ik stuiter alleen maar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
Doet er hier nog iemand mee aan de kerstpakkettenactie?
Heb volgens mij vorig jaar vrij ongezouten meegedeeld waarom ik niet mee deed aan die actie om die ene die nu blauw is te kerstpakettenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
Hahahaha teringherrie!quote:
DJMO?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb volgens mij vorig jaar vrij ongezouten meegedeeld waarom ik niet mee deed aan die actie om die ene die nu blauw is te kerstpaketten
quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha teringherrie!
Krijg ik deze vervolgens als suggestie
Misschien. Heb het jaren gedaan, toen jaren niet. Je moet wel heel ver gaan in je naastenliefde om 70 euro en een hele zaterdag op te offeren voor een volslagen onbekende, om er vervolgens achter te komen dat een antwoord op "is alles goed aangekomen" nog te veel gevraagd is. Een grap is leuk maar er zijn grenzen. Hoe jammer ookquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
Ik had ooit een tegelzetter over de vloer die de hele dag Italo disco wilde luisterenquote:
Raak me in mijn zielquote:
Ja mijn PI gaf wel genoeg aan hoe ik erover denkquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Heb het jaren gedaan, toen jaren niet. Je moet wel heel ver gaan in je naastenliefde om 70 euro en een hele zaterdag op te offeren voor een volslagen onbekende, om er vervolgens achter te komen dat een antwoord op "is alles goed aangekomen" nog te veel gevraagd is. Een grap is leuk maar er zijn grenzen. Hoe jammer ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |