quote:
Klinkt wel soft tegenwoordig. Mike Humphries was voorheen lompe hardtechno/schranz.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klinkt wel soft tegenwoordig. Mike Humphries was lompe voorheen van de hardtechno/schranz.
Dat is niet helemaal mijn ding...quote:
Geweldig!!quote:
DnB en dubstep vind ik irritante zenuwenmuziek, sorryquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Geweldig!!![]()
Sowieso DnB altijd leuke feestjes![]()
Maar als ik uitging en ik kon kiezen dan ging ik liever naar een techno feestje
Voor de 4e keer in de herhaling ,niet dat ik me er beter door ga voelen maar het typeert mijn stemming van vandaagquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:52 schreef puzziepie het volgende:
Voor de 4e keer in de herhaling ,niet dat ik me er beter door ga voelen maar het typeert mijn stemming van vandaag![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
Heb steenkoude handen dus maar wat warmte in dit topic.
Ow die kant gaan we opquote:
Hmmm van Hands Up..quote:
Daar heb ik nog een singletje van.quote:
< Geeft je een welgemeende knuffel en knijpt je ondeugend in je kont.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
-3 was ik en ik ben het er helemaal mee eens. We zijn niks zonder elkaar.![]()
Paul Young muziek.. ik beleefde steeds die clips/songs gewoon mee.. als puber hoor, maar ik zag het als een menselijke ervaring.quote:
Glijdt van stoelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 01:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Geeft je een welgemeende knuffel en knijpt je ondeugend in je kont.
En ik keek vooral naar Paul Young.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 01:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paul Young muziek.. ik beleefde steeds die clips/songs gewoon mee.. als puber hoor, maar ik zag het als een menselijke ervaring.
Bingo. Dag samenleving.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 01:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
En ik keek vooral naar Paul Young.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 01:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bingo. Dag samenleving.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 02:01 schreef Stray_cat het volgende:
3 keer niezen, 4 keer. Moet ik nu bellen?
Dis lekkuh!quote:
< Maakt beeld.quote:
Ik zag het vanochtend op het journaalquote:
vanaf nu niet meer.... ik heb een paar topics uit mijn AT gegooidquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij zit gewoon overal dubbel te posten![]()
Dat helpt vastquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vanaf nu niet meer.... ik heb een paar topics uit mijn AT gegooid![]()
Ergens naar verlangen isquote:
Oh kijk wat leuk. Eindelijk iemand met een beetje smaak voor muziekquote:
Aaaahhhh Lekkerrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |