quote:
Nee! Hij is wel matties met onze Abid, hier zit die naast Abid, je ziet ook gelijk waarom die nummer 3 is, en niet nummer 1 (tip: let op: wie is het stralende middelpunt?)quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Nummer 3 is het liefdeskind van Abid en Ron Jeremy?
Ik vind Mourinho echt wel knapper dan trumpquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik vind Trump het knapste uit je lijstje, dat zegt wel iets over de andere 9 genomineerden.
Racisme!quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik vind Trump het minst lelijkste uit je lijstje, dat zegt wel iets over de andere 9 genomineerden.
Orange Lives Mattersquote:
Vind je deze broers niet handsome (de titel zegt dat ze handsome zijn maar jij kan beter bepalen)quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:37 schreef Kluun1985 het volgende:
Mensen, mensen, Sint is in het land, de Kerstman heeft zijn slee klaar, het vuurwerk wordt massaal uit Singapore gehaald, het laatste trimester is ingegaan. Tijd dus voor een allerlekkerste mannen Top 10! Pakistan wint dit jaar ruimshoots!
Laten we beginnen! Dames, vooral maily en phoenix, houd een zakdoekje voor je mond om het kwijl op te vangenen heren niet jaloers worden. We kunnen niet allemaal bloedmooi zijn.
SPETTERS:
10. Ali Shahbaz (ook wel bekend als de handenklapper):
[ afbeelding ]
Hij is mooi, hij is sexy, hij is lief!
9. Nadeem Abbas Looneywala
[ afbeelding ]
![]()
8. Yaseen Karbalai
[ afbeelding ]
7. Arnab Goswami
[ afbeelding ]
Arnab Goswami Thug Life 🔥🔥 || Arnab Goswami Savage Moments Compilations 2020😱😱 || Part 1
6. Jose Mourinho
[ afbeelding ]
5, Donald Trump
[ afbeelding ]
4. Mohsin Ali Khan
[ afbeelding ]
Hij is zo mooi, dat die 2 vrouwen heeft![]()
DE TOP 3!!!!!
3. Imran Ali:
[ afbeelding ]
Awwww liefie![]()
2. Shared Spot: Sajid en Majid zijn de op een na mooiste mannen ter wereld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1. DUH wie anders? Ja, ik heb over nummer 3 gefantaseerd, was in mijn fantasiewereld met beide nummers 2 getrouwd, MAAR NIEMAND IS ALS HEM!
Mooi, stoer, fit, sterk, sprankelend, stijlvol, nuchter, spannend, opwindend, lief, romantisch, talentvol, grappig, intelligent, cool, er is maar 1 ABID, MAAR 1. Zijn schoonheid kent geen grenzen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Momenten die je hart doen smelten:
Liefie is naar een harmonium winkel en test samen met nummer 4 een instrument uit, 0:44 ga ik dood
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2:55
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT EEN PERECTE MAN!!!!
Hier nog een foto van Geerd, mocht je ooit nog eens een top 15 maken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:41 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Geert valt net buiten de top 10. Ik zou hem op 11 zetten.
Ik bedoel Geert Wilders.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Hier nog een foto van Geerd, mocht je ooit nog eens een top 15 maken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |