Nee hoor, daardoor ga ik niet verder nadenken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Dít is denigrerend en onnodig. Maar niet totaal verrassend vanaf de eerste post.
[..]
Gaat ook totaal niet om vriendenlijst, maar mannen met wie je verder geen binding hebt. Mannen die achteraf je man achter je rug gaan uitlachen of medelijden hebben. Je zal je daar niet meteen bezig gaan houden, maar als je vaker dit soort dingen hoort dan ga je wel nadenken.
Wat dus ook totaal niets te maken heeft met geen goede vrijpartijen en beta-vriendjes.
Een andere reden is je niet goed voelen intiem aangeraakt te worden door mannen waar je verder niets mee hebt of dat ding in je mond. Brr. Ja! Dan laat ik het ook!![]()
Nog goede bijdragen geleverd of alleen maar dramatisch doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed , maar dat was al duidelijk.
Mja, zo zijn er dus verschillende visies. Het zou mij iig niet onverschillig laten en dit is hoe het werkt voor mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee hoor, daardoor ga ik niet verder nadenken.
Mannen die zelf het doen en dan uitlachen zijn niet echt serieus te nemen. Zelfde met vrouwen trouwens.
Dat iemand die er anders in staat geen relatie wil met me begrijp ik prima, even goede vrienden.
Maar dat ballen gedrag van iemand die zelf doet en dan ‘stoer’ moet doen is gewoon sneuneuzen gedrag.
Ben het niet vaak tegen gekomen, maar omdat ik wel ok ben met wat ik kies heb ik wel een weerwoord klaar en die enkeling werd dan vooral zelf uitgelachen.
Misschien toch wat beter gaan leren lezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Nog goede bijdragen geleverd of alleen maar dramatisch doen?
Hou maar op. Afgunst maakt je er niet mooier op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch wat beter gaan leren lezen
Lieve Amee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Mja, zo zijn er dus verschillende visies. Het zou mij iig niet onverschillig laten en dit is hoe het werkt voor mij.
De aanname is dat wanneer ik het laat, ik leuke seks mis loop. Maar hoe ga ik leuke seks hebben als ik het doe en me er niet goed bij voel?
Het voelt goed met iemand op wie ik verliefd ben. Daar heb ik dus wel leuke seks mee.
Ik doe het niet omdat ik het niet fijn vind. Een man voor wie ik niets voel is voor mij niet seksueel aantrekkelijk. Ik heb geen behoefte om seks met hem te hebben. Moet er niet aan denken dat die aan mijn lichaam komt. Dat is ook een reden waarom ik het niet doe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Lieve Amee.
Het is duidelijk dat jij voor jezelf geen leuke/fijne seks misloopt. Dat je als je het wel zou doen je jezelf tekort zou doen.
Ik ageer enkel tegen dat idee dat ‘mannen’(want dat gaat echt lang niet altijd op) op je neer zouden kijken als jij dat wel zelf zou willen doen.
De mannen die er wel aan meedoen, maar uitlachen ed zijn sneuneuzen.
Andersom precies hetzelfde trouwens.
Bij seks geld dat je je er goed bij moet voelen, is dat niet zo dan doe je wat fout.
Dus in jouw geval geld dat je dat niet random moet gaan doen en dat is echt helemaal ok.
Iets wat je wel zou willen maar niet doet omdat er sneuneuzen zijn is niet ok.
Want wees eerlijk, doe jij het niet omdat je bang bent voor sneuneuzen, of omdat je het zelf niet fijn zou vinden?
Ik hoop en verwacht het laatste. Anders is het wel degelijk een probleem.
Uiteraard. Elk mens ervaart zaken als sex, geluk, liefde etc op een andere manier. Ik vind de mensen die over zulke zaken een andere opvatting hebben niet minderwaardig. Ik vind hun opvattingen wel minder, aangezien mijn keuzes anders zijn. Echter besef ik wel dat wat ik "minder" vind geen feit is, maar puur een mening vanuit mijn eigen beleving en perspectief. Het besef dat je eigen beleving en perspectief niet absoluut is, is vooral belangrijk. Andersom vind iemand die meer van de SM ofso is mijn kijk op sex, liefde en geluk "minder". Zolang je kan accepteren dat jou eigen mening erover niet absoluut is en je kan relativeren door te beseffen dat elk mens (ondanks dat we in algemene zin best op elkaar lijken) zeer uniek is als het gaat om het ervaren van geluk en emoties, is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dit kan ik heel prima begrijpen, dat je zegt dat past niet in een relatie bij mij.
Wat ik soms wat naar vind zijn de oordelen.
Zoals de topic titel, denigrerend. Of in misschien een ander topic bekrompen/preuts.
Iemand is niet minder omdat ze andere voorkeuren hebben, anders omgaan met dingen.
Of dat nu wel een random iemand pijpen of dat absoluut niet willen is.
Dat jij voor jezelf iemand wil die qua seksualiteit met jou overeen komt is echt niets mis mee.
Je neus ophalen voor iemand als algemeen persoon omdat die daarin anders is is wel wat mis mee.
Of erger, het zelf ook doen, maar de ander daardoor als minderwaardig zien... Dat is echt niet ok.
Heb je niet door dat je in deze topic zelf die aannames doet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik doe het niet omdat ik het niet fijn vind. Een man voor wie ik niets voel is voor mij niet seksueel aantrekkelijk. Ik heb geen behoefte om seks met hem te hebben. Moet er niet aan denken dat die aan mijn lichaam komt. Dat is ook een reden waarom ik het niet doe.
Maar het irriteert me dat er daarop dan aannames worden gemaakt. Verder no worries, ik weet wel wat ik doe
Snelle edit was niet snel genoeg![]()
Opmerkelijk dat je dan ingaat op het stukje onzekerheid terwijl eigenlijk gebrek aan seksuele aantrekkingskracht de hoofdoorzaak is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik doe het niet omdat ik het niet fijn vind. Een man voor wie ik niets voel is voor mij niet seksueel aantrekkelijk. Ik heb geen behoefte om seks met hem te hebben. Moet er niet aan denken dat die aan mijn lichaam komt. Dat is ook een reden waarom ik het niet doe.
Maar het irriteert me dat er daarop dan aannames worden gemaakt. Verder no worries, ik weet wel wat ik doe
Snelle edit was niet snel genoeg![]()
Afgunst?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Hou maar op. Afgunst maakt je er niet mooier op.
Precies dit. Er hard in bijten en ze willen gegarandeerd nooit meer een pijpbeurt van je. Helemaal als je doorbijt, het vlees uitspuwt en vervolgens gebakken met stukjes appel opeet. Soort bloedworst zeg maar...quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je zou ook het tegenovergestelde kunnen beweren, als je iemand pijpt heb juist jij die persoon compleet in je macht. Maar hier is geen ja of nee op te zeggen, dat verschilt zoals je zelf al hebt ervaren per mens.
Heb je wel gelezen wat er in de eerste pagina stond aan aannames?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Heb je niet door dat je in deze topic zelf die aannames doet?
Jij vooral degene bent die roept dat anderen wel zus en zo zouden denken?
Ja, sloeg op wat je steeds probeert uit te halen met mij in een andere topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Afgunst?![]()
Als je nou eens ophoudt met dat invullen en beter leert lezen.
Je bedoelt wat ik zei tegen possetje? Herken je geen sarcasme? Ondanks mijn uitleg daarna aan possetje?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je dan ingaat op het stukje onzekerheid terwijl eigenlijk gebrek aan seksuele aantrekkingskracht de hoofdoorzaak is.
Dat zal het zijn ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Je bedoelt wat ik zei tegen possetje? Herken je geen sarcasme? Ondanks mijn uitleg daarna aan possetje?
denigreren probeer je.., maar pijpen ho maar....quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, sloeg op wat je steeds probeert uit te halen met mij in een andere topic.
leuk geprobeerd maar dat is bullshitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, sloeg op wat je steeds probeert uit te halen met mij in een andere topic.
Oh nee. Ik ben niet van plan je nog meer te sparen. Maar dat gaan we hier niet doen. Kom in dat topic, cougar! Let's go!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
leuk geprobeerd maar dat is bullshit
Nasty prinsesjes gedrag van Ameetje
Dus hou het gewoon bij jouw pijpbeurtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh nee. Ik ben niet van plan je nog meer te sparen. Maar dat gaan we hier niet doen. Kom in dat topic, cougar! Let's go!
Die jij wanhopig probeert uit te delen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus hou het gewoon bij jouw pijpbeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |