abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:35:14 #126
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195463350
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:45 schreef Amee het volgende:

[..]

Dít is denigrerend en onnodig. Maar niet totaal verrassend vanaf de eerste post.
[..]

Gaat ook totaal niet om vriendenlijst, maar mannen met wie je verder geen binding hebt. Mannen die achteraf je man achter je rug gaan uitlachen of medelijden hebben. Je zal je daar niet meteen bezig gaan houden, maar als je vaker dit soort dingen hoort dan ga je wel nadenken.

Wat dus ook totaal niets te maken heeft met geen goede vrijpartijen en beta-vriendjes.

Een andere reden is je niet goed voelen intiem aangeraakt te worden door mannen waar je verder niets mee hebt of dat ding in je mond. Brr. Ja! Dan laat ik het ook! :+
Nee hoor, daardoor ga ik niet verder nadenken.
Mannen die zelf het doen en dan uitlachen zijn niet echt serieus te nemen. Zelfde met vrouwen trouwens.

Dat iemand die er anders in staat geen relatie wil met me begrijp ik prima, even goede vrienden.
Maar dat ballen gedrag van iemand die zelf doet en dan ‘stoer’ moet doen is gewoon sneuneuzen gedrag.
Ben het niet vaak tegen gekomen, maar omdat ik wel ok ben met wat ik kies heb ik wel een weerwoord klaar en die enkeling werd dan vooral zelf uitgelachen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195463480
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed , maar dat was al duidelijk.
Nog goede bijdragen geleverd of alleen maar dramatisch doen?
pi_195463554
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee hoor, daardoor ga ik niet verder nadenken.
Mannen die zelf het doen en dan uitlachen zijn niet echt serieus te nemen. Zelfde met vrouwen trouwens.

Dat iemand die er anders in staat geen relatie wil met me begrijp ik prima, even goede vrienden.
Maar dat ballen gedrag van iemand die zelf doet en dan ‘stoer’ moet doen is gewoon sneuneuzen gedrag.
Ben het niet vaak tegen gekomen, maar omdat ik wel ok ben met wat ik kies heb ik wel een weerwoord klaar en die enkeling werd dan vooral zelf uitgelachen.
Mja, zo zijn er dus verschillende visies. Het zou mij iig niet onverschillig laten en dit is hoe het werkt voor mij.

De aanname is dat wanneer je het laat, je leuke seks mis loopt. Maar hoe ga je leuke seks hebben als je het doet en je je er niet goed bij voel?

Het voelt goed met iemand op wie ik verliefd bent. Daar heb ik dus wel leuke seks mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2020 12:59:38 ]
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:57:50 #129
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_195463732
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:42 schreef Amee het volgende:

[..]

Nog goede bijdragen geleverd of alleen maar dramatisch doen?
Misschien toch wat beter gaan leren lezen ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195463742
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Misschien toch wat beter gaan leren lezen ^O^
Hou maar op. Afgunst maakt je er niet mooier op.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:59:36 #131
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195463764
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef Amee het volgende:

[..]

Mja, zo zijn er dus verschillende visies. Het zou mij iig niet onverschillig laten en dit is hoe het werkt voor mij.

De aanname is dat wanneer ik het laat, ik leuke seks mis loop. Maar hoe ga ik leuke seks hebben als ik het doe en me er niet goed bij voel?

Het voelt goed met iemand op wie ik verliefd ben. Daar heb ik dus wel leuke seks mee.
Lieve Amee.
Het is duidelijk dat jij voor jezelf geen leuke/fijne seks misloopt. Dat je als je het wel zou doen je jezelf tekort zou doen.

Ik ageer enkel tegen dat idee dat ‘mannen’(want dat gaat echt lang niet altijd op) op je neer zouden kijken als jij dat wel zelf zou willen doen.
De mannen die er wel aan meedoen, maar uitlachen ed zijn sneuneuzen.
Andersom precies hetzelfde trouwens.

Bij seks geld dat je je er goed bij moet voelen, is dat niet zo dan doe je wat fout.
Dus in jouw geval geld dat je dat niet random moet gaan doen en dat is echt helemaal ok.

Iets wat je wel zou willen maar niet doet omdat er sneuneuzen zijn is niet ok.
Want wees eerlijk, doe jij het niet omdat je bang bent voor sneuneuzen, of omdat je het zelf niet fijn zou vinden?
Ik hoop en verwacht het laatste. Anders is het wel degelijk een probleem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195463874
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Lieve Amee.
Het is duidelijk dat jij voor jezelf geen leuke/fijne seks misloopt. Dat je als je het wel zou doen je jezelf tekort zou doen.

Ik ageer enkel tegen dat idee dat ‘mannen’(want dat gaat echt lang niet altijd op) op je neer zouden kijken als jij dat wel zelf zou willen doen.
De mannen die er wel aan meedoen, maar uitlachen ed zijn sneuneuzen.
Andersom precies hetzelfde trouwens.

Bij seks geld dat je je er goed bij moet voelen, is dat niet zo dan doe je wat fout.
Dus in jouw geval geld dat je dat niet random moet gaan doen en dat is echt helemaal ok.

Iets wat je wel zou willen maar niet doet omdat er sneuneuzen zijn is niet ok.
Want wees eerlijk, doe jij het niet omdat je bang bent voor sneuneuzen, of omdat je het zelf niet fijn zou vinden?
Ik hoop en verwacht het laatste. Anders is het wel degelijk een probleem.
Ik doe het niet omdat ik het niet fijn vind. Een man voor wie ik niets voel is voor mij niet seksueel aantrekkelijk. Ik heb geen behoefte om seks met hem te hebben. Moet er niet aan denken dat die aan mijn lichaam komt. Dat is ook een reden waarom ik het niet doe.

Maar het irriteert me dat er daarop dan aannames worden gemaakt. Verder no worries, ik weet wel wat ik doe :)

Snelle edit was niet snel genoeg :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2020 13:08:26 ]
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:11:48 #133
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_195463962
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit kan ik heel prima begrijpen, dat je zegt dat past niet in een relatie bij mij.

Wat ik soms wat naar vind zijn de oordelen.
Zoals de topic titel, denigrerend. Of in misschien een ander topic bekrompen/preuts.

Iemand is niet minder omdat ze andere voorkeuren hebben, anders omgaan met dingen.
Of dat nu wel een random iemand pijpen of dat absoluut niet willen is.

Dat jij voor jezelf iemand wil die qua seksualiteit met jou overeen komt is echt niets mis mee.
Je neus ophalen voor iemand als algemeen persoon omdat die daarin anders is is wel wat mis mee.
Of erger, het zelf ook doen, maar de ander daardoor als minderwaardig zien... Dat is echt niet ok.
Uiteraard. Elk mens ervaart zaken als sex, geluk, liefde etc op een andere manier. Ik vind de mensen die over zulke zaken een andere opvatting hebben niet minderwaardig. Ik vind hun opvattingen wel minder, aangezien mijn keuzes anders zijn. Echter besef ik wel dat wat ik "minder" vind geen feit is, maar puur een mening vanuit mijn eigen beleving en perspectief. Het besef dat je eigen beleving en perspectief niet absoluut is, is vooral belangrijk. Andersom vind iemand die meer van de SM ofso is mijn kijk op sex, liefde en geluk "minder". Zolang je kan accepteren dat jou eigen mening erover niet absoluut is en je kan relativeren door te beseffen dat elk mens (ondanks dat we in algemene zin best op elkaar lijken) zeer uniek is als het gaat om het ervaren van geluk en emoties, is er niets aan de hand.

Belangrijkste vind ik dat er geen sociale druk wordt uitgeoefend op welk persoon dan ook en dat een ieder gegund wordt zijn/haar geluk zelf te definiëren en te vinden.
pi_195464103
Volgens mij moet ik even verduidelijken dat ik nergens bedoelde om iemand op zijn afkomst af te schrijven, dan lees je het niet goed maar als mijn post je sowieso al het idee geeft dat ik een aap boven op de rots ben dan heeft deze uitleg waarschijnlijk weinig zin.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:24:57 #135
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195464132
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:06 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik doe het niet omdat ik het niet fijn vind. Een man voor wie ik niets voel is voor mij niet seksueel aantrekkelijk. Ik heb geen behoefte om seks met hem te hebben. Moet er niet aan denken dat die aan mijn lichaam komt. Dat is ook een reden waarom ik het niet doe.

Maar het irriteert me dat er daarop dan aannames worden gemaakt. Verder no worries, ik weet wel wat ik doe :)

Heb je niet door dat je in deze topic zelf die aannames doet?
Jij vooral degene bent die roept dat anderen wel zus en zo zouden denken?
pi_195464186
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:06 schreef Amee het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je dan ingaat op het stukje onzekerheid terwijl eigenlijk gebrek aan seksuele aantrekkingskracht de hoofdoorzaak is.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:28:35 #137
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_195464197
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:58 schreef Amee het volgende:

[..]

Hou maar op. Afgunst maakt je er niet mooier op.
Afgunst? :D
Als je nou eens ophoudt met dat invullen en beter leert lezen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195464345
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je zou ook het tegenovergestelde kunnen beweren, als je iemand pijpt heb juist jij die persoon compleet in je macht. Maar hier is geen ja of nee op te zeggen, dat verschilt zoals je zelf al hebt ervaren per mens.
Precies dit. Er hard in bijten en ze willen gegarandeerd nooit meer een pijpbeurt van je. Helemaal als je doorbijt, het vlees uitspuwt en vervolgens gebakken met stukjes appel opeet. Soort bloedworst zeg maar...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195466349
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Heb je niet door dat je in deze topic zelf die aannames doet?
Jij vooral degene bent die roept dat anderen wel zus en zo zouden denken?
Heb je wel gelezen wat er in de eerste pagina stond aan aannames?
pi_195466356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:28 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Afgunst? :D
Als je nou eens ophoudt met dat invullen en beter leert lezen.
Ja, sloeg op wat je steeds probeert uit te halen met mij in een andere topic. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2020 15:43:05 ]
pi_195466375
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:28 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je dan ingaat op het stukje onzekerheid terwijl eigenlijk gebrek aan seksuele aantrekkingskracht de hoofdoorzaak is.
Je bedoelt wat ik zei tegen possetje? Herken je geen sarcasme? Ondanks mijn uitleg daarna aan possetje? :')
pi_195466552
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:43 schreef Amee het volgende:

[..]

Je bedoelt wat ik zei tegen possetje? Herken je geen sarcasme? Ondanks mijn uitleg daarna aan possetje? :')
Dat zal het zijn ja.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:20:57 #143
215628 woid
let's get Friendly
pi_195467120
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:42 schreef Amee het volgende:

[..]

Ja, sloeg op wat je steeds probeert uit te halen met mij in een andere topic. :+
denigreren probeer je.., maar pijpen ho maar.... :X

(is een grapje, gezien topic titel)
pi_195467136
Lekker laten kokhalzen op de pener _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:37:05 #145
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_195467390
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:42 schreef Amee het volgende:

[..]

leuk geprobeerd maar dat is bullshit
Nasty prinsesjes gedrag van Ameetje :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195467467
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:37 schreef puzziepie het volgende:

[..]

leuk geprobeerd maar dat is bullshit
Nasty prinsesjes gedrag van Ameetje :*
Oh nee. Ik ben niet van plan je nog meer te sparen. Maar dat gaan we hier niet doen. Kom in dat topic, cougar! Let's go!
pi_195467481
Cat fight? Link in dm gaarne.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:42:43 #148
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_195467491
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:41 schreef Amee het volgende:

[..]

Oh nee. Ik ben niet van plan je nog meer te sparen. Maar dat gaan we hier niet doen. Kom in dat topic, cougar! Let's go!
Dus hou het gewoon bij jouw pijpbeurt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:46:30 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195467551
Spreek onderlinge zaken onderling uit aub, en niet in topics.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195467555
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 16:42 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dus hou het gewoon bij jouw pijpbeurt
Die jij wanhopig probeert uit te delen.
Maar niet hier. Dit wordt allemaal weggeveegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')