We doen het samen. Hou vol.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:43 schreef Berkery het volgende:
Die stoffen mondkapje zijn niet gemaakt voor dit weer, ik had er eerder geen moeite mee maar ik zat gisteren maar liefst 20 minuten in de trein, en het gevoel dat ik een broeikas aan mijn kin had.
SPOILER: Mei 2020: ¤39,99 voor 50 stuksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vs.SPOILER: Juni 2021: ¤1,99 voor 50 stuks + gratis handgelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n lichtblauw lapje is genoeg. Je vindt ze tegenwoordig gratis op elke straathoek, of in de plaatselijke bosjes.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:15 schreef Gitarist het volgende:
Kick, maar ik heb een vraag.
Ik hoop volgende week af te kunnen reizen naar Italië (vakantie). Ik heb op deze pagina van samenwerkende luchtvaartmaatschappijen (wo. KLM) de vereisten gevonden die Italië stelt aan per vliegtuig binnenkomende reizigers. https://klm.traveldoc.aero
Daar wordt gesproken over de eis voor een 'surgical mask' en dat begrip wordt verder niet gedefinieerd.
Zonder mijzelf eerst hierop te hebben ingelezen dacht ik dat dat zou gaan om een beter beschermend mondmasker (FFP2 ofzo), maar als ik op zoekterm chirurgisch mondmasker zoek, kom ik eigenlijk alleen de "normale" mondkapjes tegen die je veel in het huidige straatbeeld ziet/zag. Tot mijn verbazing lees ik ook dat een chirurgisch mondmasker niet per sé ook een medisch mondmasker hoeft te zijn.
Anyway, nu zou ik dus graag zeker willen weten of ik goed zit als ik een 'gewoon' niet-medisch mondkapje opzet tijdens het vliegen?
Ik vind het prima om speciale "betere" mondkapjes te bestellen, maar dan is het natuurlijk wel handig als ik dit van tevoren zeker weet dat dit nodig is. Dus vandaar mijn vraag
Dus dat dusquote:Op woensdag 21 juli 2021 07:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zo'n lichtblauw lapje is genoeg. Je vindt ze tegenwoordig gratis op elke straathoek, of in de plaatselijke bosjes.
www.mondmaskers.nl?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:47 schreef Erno-BE het volgende:
https://www.amazon.de/zhi(...)refix=zishan+&sr=8-3
Ik heb twee dozen van deze FFP2-mondmaskers besteld. De levering duurde een maand en ik moest nog naar de lokale Bruna om de bestelling af te halen en bij de Bruna nog ¤ 4 betalen. Dit doe ik nooit meer weer. Voortaan maar de FFP2-mondmaskers via Hulptroepen.nu bestellen of weet iemand een andere site waar je FFP-mondmaskers kan bestellen?
Inmiddels weer terug van vakantie. Het ging inderdaad alleen om de blauwe mondkapjes. Zelf gefabriceerde of katoenen herbruikbare mondkapje werden niet geaccepteerd (een paar andere passagiers moesten op stel en sprong op de luchthaven nog juiste mondkapjes gaan kopen, anders mochten ze niet mee).quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:15 schreef Gitarist het volgende:
Kick, maar ik heb een vraag.
Ik hoop volgende week af te kunnen reizen naar Italië (vakantie). Ik heb op deze pagina van samenwerkende luchtvaartmaatschappijen (wo. KLM) de vereisten gevonden die Italië stelt aan per vliegtuig binnenkomende reizigers. https://klm.traveldoc.aero
Daar wordt gesproken over de eis voor een 'surgical mask' en dat begrip wordt verder niet gedefinieerd.
Zonder mijzelf eerst hierop te hebben ingelezen dacht ik dat dat zou gaan om een beter beschermend mondmasker (FFP2 ofzo), maar als ik op zoekterm chirurgisch mondmasker zoek, kom ik eigenlijk alleen de "normale" mondkapjes tegen die je veel in het huidige straatbeeld ziet/zag. Tot mijn verbazing lees ik ook dat een chirurgisch mondmasker niet per sé ook een medisch mondmasker hoeft te zijn.
Anyway, nu zou ik dus graag zeker willen weten of ik goed zit als ik een 'gewoon' niet-medisch mondkapje opzet tijdens het vliegen?
Ik vind het prima om speciale "betere" mondkapjes te bestellen, maar dan is het natuurlijk wel handig als ik dit van tevoren zeker weet dat dit nodig is. Dus vandaar mijn vraag
Inderdaad dikke kutzooi. Stap je van de fiets, winkel binnen. Klabam alles beslaat direct.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:00 schreef GwanGwaa het volgende:
Ik blijf het vreselijk onhandige dingen vinden, zeker met een bril die steeds beslaat. Alle tips daarvoor werken niet.
Waarom nog een sticky topic dan?quote:Op zondag 4 december 2022 13:42 schreef Moira het volgende:
Er was dan ook al 10 maanden niet meer in gepost..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |