abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2021 @ 18:43:36 #156
46794 Berkery
Fat bastard
pi_199809318
Die stoffen mondkapje zijn niet gemaakt voor dit weer, ik had er eerder geen moeite mee maar ik zat gisteren maar liefst 20 minuten in de trein, en het gevoel dat ik een broeikas aan mijn kin had.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_200060714
quote:
9s.gif Op woensdag 9 juni 2021 18:43 schreef Berkery het volgende:
Die stoffen mondkapje zijn niet gemaakt voor dit weer, ik had er eerder geen moeite mee maar ik zat gisteren maar liefst 20 minuten in de trein, en het gevoel dat ik een broeikas aan mijn kin had.
We doen het samen. Hou vol.
  donderdag 8 juli 2021 @ 15:15:19 #158
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_200268207
Kick, maar ik heb een vraag.

Ik hoop volgende week af te kunnen reizen naar Italië (vakantie). Ik heb op deze pagina van samenwerkende luchtvaartmaatschappijen (wo. KLM) de vereisten gevonden die Italië stelt aan per vliegtuig binnenkomende reizigers. https://klm.traveldoc.aero

Daar wordt gesproken over de eis voor een 'surgical mask' en dat begrip wordt verder niet gedefinieerd.
Zonder mijzelf eerst hierop te hebben ingelezen dacht ik dat dat zou gaan om een beter beschermend mondmasker (FFP2 ofzo), maar als ik op zoekterm chirurgisch mondmasker zoek, kom ik eigenlijk alleen de "normale" mondkapjes tegen die je veel in het huidige straatbeeld ziet/zag. Tot mijn verbazing lees ik ook dat een chirurgisch mondmasker niet per sé ook een medisch mondmasker hoeft te zijn.

Anyway, nu zou ik dus graag zeker willen weten of ik goed zit als ik een 'gewoon' niet-medisch mondkapje opzet tijdens het vliegen?

Ik vind het prima om speciale "betere" mondkapjes te bestellen, maar dan is het natuurlijk wel handig als ik dit van tevoren zeker weet dat dit nodig is. Dus vandaar mijn vraag ;)
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_200268316
Volgens mij is het altijd gewoon normaal of fpp2. Als ze surgical specificeren zullen ze wel fpp2 bedoelen. Fpp2 word langzaam de nieuwe standaard, ook bijvoorbeeld heel Duitsland moet je fpp2 dragen, al doen de meeste het niet en zie ik nooit iemand aangesproken worden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200268934
Voor het nageslacht:
SPOILER: Mei 2020: ¤39,99 voor 50 stuks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vs.
SPOILER: Juni 2021: ¤1,99 voor 50 stuks + gratis handgel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200270630
Hangt er ook maar net vanaf waar je zocht toen. Ik heb voor de mondkapjes plicht al 2x200 zwarte gekocht voor 2x ¤8 (online). Nog lang niet op overigens, beetje te veel gekocht.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200465986
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:15 schreef Gitarist het volgende:

Ik hoop volgende week af te kunnen reizen naar Italië (vakantie). Ik heb op deze pagina van samenwerkende luchtvaartmaatschappijen (wo. KLM) de vereisten gevonden die Italië stelt aan per vliegtuig binnenkomende reizigers. https://klm.traveldoc.aero

Daar wordt gesproken over de eis voor een 'surgical mask' en dat begrip wordt verder niet gedefinieerd.
Zonder mijzelf eerst hierop te hebben ingelezen dacht ik dat dat zou gaan om een beter beschermend mondmasker (FFP2 ofzo), maar als ik op zoekterm chirurgisch mondmasker zoek, kom ik eigenlijk alleen de "normale" mondkapjes tegen die je veel in het huidige straatbeeld ziet/zag. Tot mijn verbazing lees ik ook dat een chirurgisch mondmasker niet per sé ook een medisch mondmasker hoeft te zijn.

Anyway, nu zou ik dus graag zeker willen weten of ik goed zit als ik een 'gewoon' niet-medisch mondkapje opzet tijdens het vliegen?

Ik vind het prima om speciale "betere" mondkapjes te bestellen, maar dan is het natuurlijk wel handig als ik dit van tevoren zeker weet dat dit nodig is. Dus vandaar mijn vraag ;)
Zo'n lichtblauw lapje is genoeg. Je vindt ze tegenwoordig gratis op elke straathoek, of in de plaatselijke bosjes.
pi_200504767
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 07:21 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zo'n lichtblauw lapje is genoeg. Je vindt ze tegenwoordig gratis op elke straathoek, of in de plaatselijke bosjes.
Dus dat dus
  vrijdag 30 juli 2021 @ 12:47:58 #164
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200634005
https://www.amazon.de/zhi(...)refix=zishan+&sr=8-3

Ik heb twee dozen van deze FFP2-mondmaskers besteld. De levering duurde een maand en ik moest nog naar de lokale Bruna om de bestelling af te halen en bij de Bruna nog ¤ 4 betalen. Dit doe ik nooit meer weer. Voortaan maar de FFP2-mondmaskers via Hulptroepen.nu bestellen of weet iemand een andere site waar je FFP-mondmaskers kan bestellen?
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_200641482
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:47 schreef Erno-BE het volgende:
https://www.amazon.de/zhi(...)refix=zishan+&sr=8-3

Ik heb twee dozen van deze FFP2-mondmaskers besteld. De levering duurde een maand en ik moest nog naar de lokale Bruna om de bestelling af te halen en bij de Bruna nog ¤ 4 betalen. Dit doe ik nooit meer weer. Voortaan maar de FFP2-mondmaskers via Hulptroepen.nu bestellen of weet iemand een andere site waar je FFP-mondmaskers kan bestellen?
www.mondmaskers.nl?

Edit:
Ik bedoelde: https://www.mondkapjes.nl, maar die andere zal ook wel werken.

Ik heb er deze besteld: https://www.mondkapjes.nl/en/ffp3-nr-mask-tpm-white-25-pack.html

Maar nog niet binnen (gisteren pas besteld ;)).

Ik heb maar FFP3 maskers besteld in plaats van FFP2 maskers, want in zo'n aluminium buis kan dat virus nergens heen, en ik moet er toch 2.5 uur in zitten.
pi_200675798
Ik blijf het vreselijk onhandige dingen vinden, zeker met een bril die steeds beslaat. Alle tips daarvoor werken niet.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200750965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:15 schreef Gitarist het volgende:

Inmiddels weer terug van vakantie. Het ging inderdaad alleen om de blauwe mondkapjes. Zelf gefabriceerde of katoenen herbruikbare mondkapje werden niet geaccepteerd (een paar andere passagiers moesten op stel en sprong op de luchthaven nog juiste mondkapjes gaan kopen, anders mochten ze niet mee).
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_203089856
Niks uitgelekt?
Dus wachten op het catshuis van zondag?
  zaterdag 8 januari 2022 @ 09:42:04 #169
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203090293
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:00 schreef GwanGwaa het volgende:
Ik blijf het vreselijk onhandige dingen vinden, zeker met een bril die steeds beslaat. Alle tips daarvoor werken niet.
Inderdaad dikke kutzooi. Stap je van de fiets, winkel binnen. Klabam alles beslaat direct. :X }:|
pi_203205217
Wat zijn volgens jullie de beste chirurgische medische mondkapjes? Ik heb G-Mask noir Masque Chirurgical 3 PLIS

[ Bericht 18% gewijzigd door Lavenderr op 15-01-2022 17:07:59 ]
pi_203482786
Bij de lidl heb je 50 medische mondkapjes type IIR voor 5 euro. liggen bij de kassa
pi_203581362
Mondkapjes bij bedrijven lijkt wel echt ten einde.

Op een enkele wappie na mag je overal nu onder mondkap binnen komen en zelfs in verzamelpanden wordt de verplichting aan het individuele hurende bedrijf over gelaten.
.
  PR en moderator zondag 4 december 2022 @ 13:42:37 #174
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206938635
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 13:36 schreef Za het volgende:
Verouderd topic?
Er was dan ook al 10 maanden niet meer in gepost..
Fuck the EBU.
pi_206993878
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 13:42 schreef Moira het volgende:

Er was dan ook al 10 maanden niet meer in gepost..
Waarom nog een sticky topic dan?
  PR en moderator donderdag 8 december 2022 @ 16:40:02 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206995641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 13:42 schreef Za het volgende:

[..]
Waarom nog een sticky topic dan?
Fair point, kun je beter in FB topic vragen denk
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo