In Slovenië zal er toch ook wel meer gekeken zijn dit jaar?quote:
Het is ook wel een televisiegenieke persoon denk ik. Maar ik vond het vooral fijn dat er eigenlijk alleen maar mensen zaten die van wielrennen genieten. De hele uitzending straalde plezier uit. Ik snap best dat de combinatie Nelissen/Clement drie weken lang bijna iedere dag misschien wat veel was. Maar voor een paar uur is het prima. Herbert mag wel oppassen als zijn rug het weer doet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:35 schreef Idisrom het volgende:
Ik vond gisteren de studiogast Michael Boogert bij Herman van der Zandt ook prettig. Hij had er zelf ook duidelijk wel plezier in.
Joris VDB komt over alsof hij wielrennen totaal niet interessant vindt. Danny en Stef zijn gewoon top. Echt een verademingquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:07 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het is ook wel een televisiegenieke persoon denk ik. Maar ik vond het vooral fijn dat er eigenlijk alleen maar mensen zaten die van wielrennen genieten. De hele uitzending straalde plezier uit. Ik snap best dat de combinatie Nelissen/Clement drie weken lang bijna iedere dag misschien wat veel was. Maar voor een paar uur is het prima. Herbert mag wel oppassen als zijn rug het weer doet.
Voor José de Cauwer heb ik alle tijd van de wereld. Dat zou echt mijn favoriete oom zijn met prachtige verhalen en heldere inzichten. Michel 'waarom werkt Roglic niet voor Van Aert' Wuyts begon me tijdens de Tour eigenlijk steeds meer tegen te staan. Ik heb daarna vooral naar de Engelstalige Eurosport gekeken, dat is best te doen al is de hoofdcommentator af en toe wel erg een spraakwaterval.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:15 schreef Mobster273 het volgende:
Ik kijk eigenlijk uitsluitend naar de Belg. Commentaar op Nederland is al jaren waardeloos en op Eurosport al helemaal totaal onuitstaanbaar.
Wellicht is het nu wel beter geworden op Nederland, maar ik zie geen reden om over te stappen
Mergen mag van mij. Of we moeten dit topic beperken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:20 schreef Aguero het volgende:
WLR / Het algemene commentatoren topic #1
Stef en Danny is echt dikke primaquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:15 schreef Mobster273 het volgende:
Ik kijk eigenlijk uitsluitend naar de Belg. Commentaar op Nederland is al jaren waardeloos en op Eurosport al helemaal totaal onuitstaanbaar.
Wellicht is het nu wel beter geworden op Nederland, maar ik zie geen reden om over te stappen
quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stef en Danny is echt dikke prima
Ik kan helaas geen uitgebreide kijkcijfers vanuit België vinden. CIM publiceert alleen de top-20 programma's per dag en daar staan geen uitzendingen van Eurosport tussen. Dus het zouden in principe minder dan 232.000 Vlamingen zijn geweest, want dat is de nummer twintig van de lijst. Al weet ik eigenlijk niet eens of Nielsen in België Eurosport meeneemt in zijn cijfers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Houw er rekening mee dat er op Eurosport ook Belgen naar de Giro kijken.
Denk gemiddeld 20% is Belg
Nee op kijkcijfers.nl staan alleen de cijfers van Nederlandse kijkers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:01 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Al weet ik eigenlijk niet eens of Nielsen in België Eurosport meeneemt in zijn cijfers.
Zo voorzichtig en vroeg lijkt mij dat niet. Is al zolang wielrennen op tv wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:49 schreef Dwersdriever het volgende:
Voorzichtige en veel te vroege conclusie: zwaardere etappes trekken meer kijkers.
Dat snap ik. Maar België heeft zijn eigen kijkcijfersite en daar had ik het over. Ik hoopte eigenlijk dat er misschien iemand op dit forum zit die toegang heeft tot uitgebreidere cijfers daar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:15 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee op kijkcijfers.nl staan alleen de cijfers van Nederlandse kijkers.
Ik ben benieuwd of die conclusie inderdaad klopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Zo voorzichtig en vroeg lijkt mij dat niet. Is al zolang wielrennen op tv wordt uitgezonden.
Het bereik was nog altijd 1,5 miljoen kijkers, dus dat is nog niet zo verkeerd. Het cijfer hierboven is een gemiddelde Het lijkt erop dat Ajax - Heerenveen best veel sportliefhebbers heeft weggetrokken met 473.000 kijkers. Hoeveel Sporza-kijkers er zijn....is lastig te bepalen. Ik denk dat het feit dat de Vlaamse televisie veel eerder begon met uitzenden mogelijk meer kijkers die kant op heeft getrokken als normaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ]
Best raar eigenlijk gezien de deelname van Van der Poel in 2019 en 2020.
Of zijn de mevrouw van Zettens uit Tiel en omstreken inmiddels ook massaal overgeschakeld naar Sporza?
Dat laatste lijkt me bijzonder sterk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ]
Best raar eigenlijk gezien de deelname van Van der Poel in 2019 en 2020.
Of zijn de mevrouw van Zettens uit Tiel en omstreken inmiddels ook massaal overgeschakeld naar Sporza?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |