Ik waardeer de moeitequote:Op maandag 5 oktober 2020 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, bovenaan laat fok de foto's van een topic zien en ik dacht er een langere baan met herfstblaadjes van te maken. Maar nee.
Koekela halen was wat lastig voor je geweest, maar een theetje klinkt toch niet als een onmogelijke missie.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb niks. Net als gisteren. Terugkerend thema
quote:
En dit werkt wel!quote:
Ja, mogelijk. Dat zal denk ik de helft schelen want er gebeurt ook nog wel het eea als ik eet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:01 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa Schort voor zodra je de keuken in stapt een optie?
Zoveel schuld heb je vast nog nooit gehadquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
We zitten te wachten voor kantoor van notaris. Kwamen van de bank. Over een half uur zijn we een hele schuld rijker!
Nieuwe URLquote:
Opstaan voelt wel als een bijna onmogelijke missiequote:Op maandag 5 oktober 2020 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koekela halen was wat lastig voor je geweest, maar een theetje klinkt toch niet als een onmogelijke missie.
Slabbetjequote:Op maandag 5 oktober 2020 10:02 schreef Lonaa het volgende:
Ja, mogelijk. Dat zal denk ik de helft schelen want er gebeurt ook nog wel het eea als ik eet.
Rollen een optie?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Opstaan voelt wel als een bijna onmogelijke missie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |